Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

Gave foto's!!!!

Donna is prachtig!!!  :-*

EN ik kan me voorstellen dat je Hagrid mist .... doe ik ook.  :-[
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi hoi , Whaaauuuw , wat een verwennerij met je mooie valkjes foto's ! Ik ben er gek op !
Heel goed dat Hagrid het ook zo goed doet , alleen jammer dat Hedwig zo'n lawaai maakt he als hij in de kooi zit , hihih!
Nou , dat was weer genieten hoor ! Grtjs Ann



carco

22 juni 2008, 21:12:59 #3902 Last Edit: 22 juni 2008, 21:18:29 by carco
Ja hoor: het is Spongebob gisteren eindelijk gelukt boven op Noo-Noo te kruipen en te blijven zitten. Zeker wel 2 minuten lang  :P

Wat zouden we hier voor kleintjes uit gaan krijgen offe wie zou de eitjes gaan leggen  ???  ;D

Natuurlijk voor de liefhebbers gefilmd: het duurt wel even , maar vooral het laatste is grappig dan valen ze naar beneden  ;D



http://nl.youtube.com/watch?v=dKeZhFSR1Ns


Arunta is aan het achterkoppie geplukt  >:(
Ook aan de andere 2 is iets, zij het bijna niets geknabbeld .
Ik heb het ingesmeerd met appelazijn(ook gelezen dat dat zou moeten helpen). Het stinkt wel, maar het vervliegt ook erg snel de lucht.
Ik snap ook niet eigenlijk dat Damali nog steeds 'snachts bij de kleintjes zit: het is vannacht gebeurd.

Hedwig is boos op me geloof ik: die wilde boven niet meer gekroeld worden  :'(  :P
Hagrid interesseert het niets al zet je hem op de noordpool vindt hij het volgens mij nog best  :P Hij zit toch alleen maar in de etensbak  :D
Net heb ik ze even los gelaten en Hagrid vloog zowaar op de kast en Hedwig liet haarzelf toch maar even kroelen. Stresskipje  ::)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Vanmiddag weer even naar de kleintjes bij mijn moeder geweest voor een weeg en fotobeurt  ;D
De oudste is vandaag al weer precies 2 weken en weegt maar liefst 75 gram  :o Het wordt steeds gekker geloof ik.

Ik zag dat de rand van de vleugels bij alle 3 ook al door is maar vreemd bij de oudste is die echt knalgeel ipv wit?
Wie weet wat dit kan zijn? Gebeurt dit vaker? Volgens mij is het nl. gewoon een wildkleurtje.




Gele rand


Witte rand


Middelste




Jongste


Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Yvon

Hoi hoi

Jeetje wat gaan ze hard !!  :o :D
Dat is dus het leuke van als je ze niet elke dag ziet.  ;)
Gele rand komt geloof ik wel wat vaker voor.
Bij Lin of Rian zit ook zo'n valkje geloof ik.

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi,
Mijn volwassen valk Jaco, is een wildkleur. Toch heeft hij 1 eigenwijze gele vleugelpen :)
Die ook steeds weer terug komt na de rui.
Is het valkje misschien split Bont?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Heb je al wat meer info gevonden over de gele band op de vleugels ?  :)

Oja dat filmpje van je 2 potjes .......SUPER !!!  Whahahahaa

Koffie?
Wanneer ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

irma

Hoi Caroline,

Nou dat heb ik nog nooit gezien twee popjes aan de wip ze zien teveel denk ik.
Grappig hoor. ;D

groetjes Irma


Gloria en Lujo

Dierenfreackske

Whaaaaahhhhaaaaaaaaa Caroline , wat een dotjes ! Zo lief en mooi , en wat een leuke foto's zijn het ! Heel mooi ook hoor! Grtjs Ann



*Manon*

Wat een geweldige snoetjes hebben ze zeg!!  :-* :-*

carco

Zo daar ben ik weer eens  :-[

Inmiddels is het blok opgeruimd en zitten Derrick en Damali met de kleintjes in de gewone kooi.
Dinsdag kwam als eerste Arunta het blok uit en dezelfde middag volgde Donna.
De volgende dag kwam Karo het blok uit gezeild ( Karo is afgeleid van Kara en dat is zwart in het turks).
Gisteren heb ik ze dus met zijn allen in een normale kooi gezet en is de broedkooi opgeruimd.

Dat zorgde wel voor de nodige onrust zeg en voordat de kleintjes weer eens gevoerd werden  ::)
Nou ja vandaag lijkt het alweer wat gewend: ze worden alleen steeds geroepen om naar boven te klimmen en toen ik alle valken los had gaven D en D er toch de voorkeur aan om op de kooi te gaan zitten ipv te gaan vliegen.
Die rare Harry en Chinta gingen in de kooi een kijkje nemen bij de jongen: die zijn zo nieuwsgierig.Harry denkt geloof ik echt dat ze van hem zijn  8)

Hagrid en Hedwig maken het goed boven: ze durven al meer bij elkaar in de buurt te komen(niet te veel want dat is wel eng hoor  :P ) en ik heb Hedwig gisterenavond voor het eerst niet horen gillen. Dat houdt ze nl. toch wel een paar uur vol  ::)

De kleintjes bij mijn moeder gaan als een speer : zijn inderdaad 3 wildkleurtjes, maar wel lief  :-*
Foto's zijn al van woensdag, dus ze zullen al wel weer veranderd zijn.


Voor het laatst met zijn allen in het blok.


Arunta uit het blok


Ik zit al hoog :D


Kaal achterkoppie  :'(




Donna uit het blok.






Ik zit al op stok  :D


Karo






Oudste van Punkie en Pollie


Middelste


Jongste


Alle drie


Hagrid en Hedwig op de kooi


Hedwig


Hagrid  :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Yvon

Hoi hoi

Wat zijn ze moooooiii !!  :-*
Wordt Arunta geplukt ??
Heeft ze toch niet van haar eigen een kaal kopje ??
De wildkleurtjes zien er goed uit hoor.
Het gele randje vind ik wel wat hebben.  :D
Met Hagrid en Hedwig gaat het echt wel goedkomen !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...wat een mooie foto's van je valkjes , en Hagrid doet het goed he zo te zien , ik denk ook wel dat het goed komt met hen . Grtjs Ann



Anke

Hoi,
Ik heb genoten van je foto's!!
Hagrid en Hedwig zitten toch al best wel een beetje ongeveer bij elkaar in de buurt ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Lieve foto van Hedwig en Hagrid.  :-* :-* Komt vast goed!!!  ;)

En je pummels zijn prachtig!!  :D Alleen ik dacht ook even .... wow, die heeft een kale plek voor een albinootje maar dit zal inderdaad wel geplukt zijn, toch?? ???

Lieverdjes ook bij mams .... hoe vindt ze het?? Ze is er zeker wel druk mee??

Wel knap hoor, op die leeftijd nog.  :D

Kusje voor mijn vriendje.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.