Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

Och wat geweldig!!!

En nu ook zo bezorgt, leuk hoor.

Hoe is het met mijn ventje??

Eet ie nu al helemaal allleen of moet nog steeds de tafel worden gedekt voor hem??

Geef hem maar een dikke kus .... ik mis hem nog steeds.  ::)

Jasper niet, die noemt gewoon de nieuwe jongen Harrie.  ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Even hier een update geven.
Ik heb het heel druk want ik moet steeds naar Ridderkerk naar mijn moeder en haar donsjes  ;D
Ze vertrouwt ze nl. voor geen milimeter  ;D
Donderdagavond was er vechten geweest met Pollie en Punkie en had ik geadviseerd Punkie even apart te zetten zodat Pollie ook bij de kleintjes kon komen.
Als ik dan kwam zou ik hem weer terug zetten en keken we wel wat er zou gebeuren. Hij vond het niet echt leuk en schreeuwde heel de boel bij elkaar, maar goed het was even niet anders.
Heel het blok zat ook onder het bloed van Pollie haar pootje die gewond was. Ze mist ook een stukje staart inmiddels.
Toen ik kwam heb ik Punkie terug gezet in het blok en vanaf toen is het goed gegaan gelukkig. Ik kan me indenken dat dit niet echt leuk is voor mijn moeder. Met de avond en gisteren zaten ze steeds bij elkaar in het blok en gaat het prima. Eigenlijk verwacht ik dat het nu zo blijft gaan. De kleintjes doen het hartstikke goed en ze wilt ze nu al niet meer kwijt  :P
Ik ga vandaag nog even spieken en foto's maken.

Hedwig gaat steeds vaker van de eitjes af en heb ik gisteren bij Hagrid in de kooi gezet. Met de avond begon ze toch steeds te roepen naar de andere kooi en aangezien er hier een paar voetballen wilden kijken heb ik ze toch maar terug gezet. Ze ging meteen weer zitten broeden  :-\ Iets te vroeg dus nog.

Hagrid zit sinds 2 dagen rond een gewicht van 93 gram: geweldig dus  :D

Toen ik gisteren de eitjes van Hedwig even weg had gehaald bedachten Harry en Chinta dat ze dat hoekje ook wel leuk vonden  ::)

Noo-Noo kan nog steeds erg goed gillen: vind ik minder  >:(

Met de kleintjes gaat het erg goed.
Gisteren zag ik bij de oudste en de albino de veertjes uit de hulsjes komen piepen. Bij de oudste zie ik nog niet wat het is want alleen het witte is nog maar te zien.We denken nog steeds een cinnamon.


Met zijn drietjes


Oudste : gaat naar Esther( valkchico)  :D


Jongste is een man en zoekt nog een huisje ;)


Arunta: gaat naar Angelique  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Dierenfreackske

Hoi Caroline , whaaaaaaaaaaauw , wat een drie schatjes zijn het ! Grtjs Ann     Mooie fotro's hoor ! Ik heb echt genoten ,



Anke

Hoi,
Wat jammer voor je moeder dat de valkjes ruzie maken.
Gelukkig heb jij kunnen helpen :)
Ik hoop dat ze nu vredig samen voor de kleintjes blijven zorgen.

Je hebt super schattige jonkies :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco


Rust bij Punkie en Pollie  :D


Wat is dit toch weer klein  :-*

Ze blijven goed gaan de kleintjes gelukkig.
Het laatste ei met de deuk hebben we weg gehaald en mijn moeder belde me om te zeggen dat ze het open had gemaakt. Er zat al een bijna volgroeid donsje in :zonde  :-\

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

Zeker jammer van dat gedeukte ei!
De donsjes zien er goed uit  ;D Ben blij dat de huwelijksproblemen tussen P&P lijken te zijn opgelost  8)


groetjes Irene

*Yvon

Hoi hoi

Jaja,als je de donsjes nu gaat vergelijken met je eigen niet meer donsjes/valkjes......  ;)
Het is wel heel leuk voor je moeder dat het nu allemaal weer goed gaat P&P en de donsjes.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

Fijn dat nu alles goed gaat bij je moeder. ;D
Het is zo vervelend als je bij je eerste nestje al gelijk problemen hebt. Gelukkig heeft ze jou dan achter de hand voor raad en advies.  ::) :P :D

Groetjes Marlies ;)

imv

Leuk leuk leuk  ;D

Wanneer gaan we samen kijken??

groetjes Irene

carco

Ik ga woensdagavond weer en neem dan gelijk ringen mee: dus ik weet niet of je dan kan  ???

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Ik ben zó trots op ''mijn'' 3 stukken  :-*
Van de week was Damali wat aan het plukken bij ze( het lijkt dat ze wéér een nieuw nest willen gaan beginnen  ::) ) maar gelukkig wordt het niet erger.




3 Mooitjes bij elkaar





De oudste is een bonte cinnamon witmasker pop.




De jongste is een bonte witmasker man.




Pleegalbino: Arunta

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Ze zijn werkelijk prachtig, fijn dat ze het zo goed doen!!   :D

EN Hagrid doet het ook super las ik, geef hem maar een megakroel van me .... ik mis hem nog steeds.  :-[
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

Citaat van: carco op 16 juni 2008, 08:07:34
Ik ga woensdagavond weer en neem dan gelijk ringen mee: dus ik weet niet of je dan kan  ???


Noop.. Rogier is weer eens de hort op. Dinsdag en woensdag in Milaan, en donderdag en vrijdag in Duitsland..

Misschien volgende week dan maar... ik weet niet waar hij dan zit, en daar ben ik mn in de avonden wel van afhankelijk.

groetjes Irene

ps.. geef je moeder een dikke knuffel van me  ;D

valkchico


*Yvon


Donna is een mooie naam voor een mooi valkje !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >