Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

carco

De grootste zat net op de grond  ;D
Met zijn pootjes in het badje  :P Die heb ik er dus maar uitgehaald( arme Damali) En de''kleine'' nog even terug gezet: komt hij er weer uit mag hij er uit blijven voor de dag :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Hey Caroline,

Nou, ik vind het zo lief om de kleine te zien lopen en zo te zien gaat het best goed? Ik denk dat hij zich wel gaat redden!
Het is echt een lieverdje om te zien! :D
De oudste ook, wat gaat het hard allemaal. De oudste is al echt een minivalkje. ;D

Lieve foto's trouwens ook van Harry en Chinta in het badje! :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

imv

Ik denk dat het lopen geen problemen zal gaan geven bij die kleine ;)

groetjes Irene

carco

Vanmorgen naar de Feldkliniek gebeld en gelukkig zijn alle valkjes weer schoon verklaard   :)
Daar ben ik helemaal blij mee want vanmorgen toen ik in de eitjes van Derrick en Damali keek zag ik in beiden leven  :D

De oudste komt steeds zelf uit het blok die heb ik gisteren en vandaag alleen voor de nacht terug gezet.
D en D gaan gewoon netjes door met broeden en beide jonkies voeren dus dat gaat tot nu toe prima.

De jongste woog vanmiddag al 68 gram:gaat goed dus. De pootjes zet hij nu eigenlijk gelijk goed onder zich als ik hem neerzet, maar het lopen gaat nog steeds moeizaam  :-\

Bij Harry en Chinta lijkt het toch of ik iets in het laatste ei ga zien.
Ik zag alleen een ander ''vaag'' eitje er bij?
Ik keek naar de luchtkamer, zag daarna een bruine ( ? ) rand, dan rode aders en daarna een rode punt. Heel vreemd die bruinige rand  ???

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

Fijn dat ze allemaal schoon zijn... wat een opluchting!

groetjes, Irene

carco

De grootste heb ik vanaf gisteren niet meer in het blok gezet: ik ben veel te bang dat hij met zijn grote poten een eitje plet  :P
De kleinste zag ik vanmorgen is iets geplukt bij de vleugels, nu wilde ik hem al uit het blok halen als er een eitje uitkomt, maar misschien doe ik het nu al iets eerder(ik moet wel even zeker weten dat ze het blok dan weer ingaan naar de eitjes toe).

Bij Harry en Chinta heb ik gisteren het laatste eitjes weggegooid: of dit nu een kalkei was? Het was in ieder geval heel erg vreemd: het was rondom helemaal gekarteld vanuit het midden tot boven in de punt toe, en het leek ook leeg.
Vandaag zijn ze erg rusteloos: vooral Chinta begint weer  >:(
Ik hoop dat ze het nog even volhouden tot het eind, want helaas zag ik nu ook in het derde eitje een deukje zitten. Volgens mij zijn ze een beetje wild of zo?

Hedwig heeft inmiddels al weer 4 eitjes en broed goed daarop  :-\

Spongebob is nog steeds helemaal verliefd op Noo-Noo  ::) :-X

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kimm

hoi caroline,

wat een goed bericht dat al je valkjes schoon zijn. dat is weer een last van je schouders!~dan kan je weer lekker genieten.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi,
Wat fijn dat je valkjes nu allemaal gezond verklaard zijn :)
Je valkjes houden je wel bezig he met hun eitjes he ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Supernieuws .... allemaal gezonde valkjes!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi hoi ...wat een leuk en goed nieuws hoor dat alle valkjes schoon verklaard zijn ! Wat een opluchting he meid ! Ik hoop dat alles nu goed blijft gaan he ! Wat een lieve en mooie foto's heb je geplaatst van de donsjes , ze zijn echt heel lief he ! Grtjs Ann



carco

Ik heb vanmorgen het ''kapotte'' eitje van Harry en Chinta verwisseld door één van Hedwig. Hij deukje was nu echt door, en niets meer aan te doen.
Hopen dat de andere 2 wel goed gaan, vanaf zondag kunnen ze uit gaan komen.

Bij Derrick en Damali kunnen ze vanaf morgen gaan uitkomen: spannend  :D
Ik laat de kleine toch nog even in het blok, want het plukken is niet meer geworden en ik zag dat de grootste ook iets op de rug geplukt is, dus maakt het nog niet uit waar hij zit  ;)

Ik zie trouwens net dat de grootste op het laagste stokje is geklommen  :)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

Hoi hoi,
Dat wordt weer spannend bij jou... hebben we volgende week aardig wat koffierondes af te leggen.... haha

groetjes,
IRene

Caroline

Spannend .... bij jou morgen .... bij mij is zaterdag de eerste uitgerekend van PAblo & Coco, 3 mei .... op mijn trouwdag.  :D

Succes!!

Groetjes van een onveranderde Hagrid.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Humm, de eitjes bij D en D komen steeds op de 18e dag uit, en ik weet het het is nog vroeg.Maar het lijkt er op dat ze de eitjes zat beginnen te worden. Ze komen er steeds vaker en langer af  :(
Ergens kan ik het me nog wel indenken ook, want ze hebben zo snel weer eitjes gelegd, maar ik vind het wel erg zonde net nu  :-\
Ik kan er ook niet veel van maken als ik in de eitjes kijk, want ik zie nog steeds rode aders en verder weinig. De eitjes zijn ook behoorlijk vies aan het worden  ::)
Dus ik weet het niet, ik ben bang dat het niet nog een ronde wordt voor ze.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Hey Caroline,

Ik kan me goed voorstellen dat je in spanning zit!
Hier wordt het namelijk ook spannend omdat het morgen de 18e dag is.
Maar misschien kun je de eitjes nog overleggen naar Harry en Chinta als ze er ineens helemaal afgaan?
Ik ben wel benieuwd of de eitjes gewoon gaan uitkomen.
Succes met afwachten. ;)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki