Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

Wat een lieve foto's!!!

En ik zou ook een paar weekje wachten hoor, wat maken die paar weekjes nu nog uit als ze zelf ook al weken misschien al wel maanden zo laks zijn geweest.

Tegen een goeie vriendin kun je dat toch ook gewoon zeggen, dat je geen enkel risico wilt lopen, zeker nu het zo goed gaat met je stekeltjes.

Succes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi

Vandaag de kleintjes weer gewogen en op de foto's gezet.
Het viel me gisteren al op dat de grootste ineens zo'n stuk groter was. En dat bleek dus vandaag wel toen ik ze woog.
Ze schelen 22 gram met elkaar en de jongste is maar 1 gram aangekomen in 2 dagen tijd :-\
Ik ga me dan gelijk weer ongerust maken, maar hij heeft wel een krop en toen ik direct na het voeren keek zag ik een megakrop dus tekort krijgt hij niet.
Ik heb gelijk even met gewichten van Anani vergeleken, maar ik denk dat het eerste jong gewoon erg groot is en de 2e is heel beweeglijk. Vandaag wandelde hij de hele tafel over ;D
En hij ziet er goed uit. Ik houd hem wel een beetje extra in de gaten en zal hem morgen voor de zekerheid een keertje extra wegen.

Oh ja, ik heb mijn vriendin een sms gestuurd over de tijdelijke opvangvalkjes dat ik het (voorlopig) niet doe. Hans ziet het helemaal niet zitten trouwens. Ik heb nog geen tijd gehad om te bellen omdat ik het op het moment erg druk heb. ( Mijn vader heeft maandag een by-pass operatie gehad van zijn rechterlies.)
Maar ze is in ieder geval op de hoogte.



75 gram


53 gram



Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Wat doen ze het goed, ze zien er echt super uit!!

Gave handtekening.  :D

Heel veel beterschap voor je vader, was alles wel goed gegaan??

Sterkte met de drukte.

Groetjes van
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Of ik heb gisteren niet goed gewogen of het jongste jong is ontzettend gegroeid vandaag :o
Ik denk eigenlijk zo'n beetje allebei omdat ze steeds rond de 10 gram scheelden in gewicht.
k zie dus ook helemaal geen verschil meer en heb wel 10 keer gekeken of ik echt de goede had.
In ieder geval weegt de oudste nu 84 gram en de jongste weegt nu 81 gram :o
Waar stopt dat zeg:straks ontploffen ze ;D Jeroen zei al dat ze nooit het blok uit kunnen komen straks omdat ze dan veel te dik zijn ;D
De oudste heeft alleen weer een wondje zitten, net onder de krop. Ik weet niet wie het is(ik vermoed Harry) heeft schijnbaar erg scherpe nagels.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Valerie

Ik wist niet dat jij je jonkies groeihormonen gaf! Dat had ik niet van jouw verwacht!  :o  ;D ;D

Hee Caroline,

Je zal vast wel niet goed gekeken hebben. ;)
Wat een schatjes zeg! :)



carco

Ik snap er ook niets van , want gisteren had ik ook een paar keer gekeken omdat ik het zo weinig vond, samen met mijn moeder. die vond op het eerste gezicht ook al dat ze zo veel scheelden. En ik heb nog een foto er van gemaakt, dus hij moet even stil hebben gezeten, of de weegschaal heeft onder de nul gestaan ???

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

Hoi,
Wat een lieverds, zeg! Wanneer mag ik ze nou eens vasthouden?  :P ::) ;D

Ik zou de valkjes lekker bij Joyce houden, hoor! Stel dat Bart allergisch is, dan willen ze ze niet meer terug. Je bent veel te goed, joh! Je moet ook aan jezelf denken, hoor  ;)

(wat ben ik hard, he?! maar denk er moaar eens over na!)

groetjes,
Irene

Caroline

 ;D ;D ;D

Wat ben jij hard!!

Nee hoor, je hebt helemaal groot gelijk,Irene.

Die allergietesten hadden ze al weer eerder kunnen doen.

Die paar weekjes maakt nu ook niks meer uit.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Je gaat gewoon 2 grote lompe lieverds krijgen.  ;D

groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Je kunt ze straks per kilo verkopen ipv per stuk. ::) :P ;D

imv


carco

Ze blijven gaan hoor ;D Oké iets minder dan gisteren maar over de 100 gram gaan we wel halen denk ik :D :P

Hedwig is weer bezig :-\ Die ging vandaag kippetje zitten voor Noo-Noo ( hoe kan het ook anders: volgens mij is zij stiekum gewoon een man 8) ) en daarna weer in het hoekje van de volière op de grond zitten ::)
Als ze  valken los zijn en ik heb de jongen vast dan komt Hedwig gelijk kijken , gaat piepgeluidjes maken en vandaag dook ze bijna het blok in. Toen Irene eindelijk de kleintjes vandaag heeft kunnen zien en vast gehouden kwam ze gelijk op haar schouder zitten net of het haar jongen zijn :-\ Ze voerde ze nog net niet, want toen ze een kleintje er voor hield vloog ze toch maar weg.



oudste jong: 89 gram



jongste: 83 gram en had de krop nog niet vol hier


links weer de oudste en rechts weer de jongste.
Batterijen van mijn camera waren bijna leeg vandaar de vreemde kleur.

De cathi's zijn trouwens een stelletje kattekoppen ( Simone vermoedde daarom hun naam :P )  die waren met de valken los en waren maar in hun pootjes aan het happen en ze achterna aan het rennen ::)

Groetjes: Caroline.






Klik op het plaatje voor onze site!




imv

Hoi hoi,
Je hebt een stel lekkere mannetjes  ;)
Ik hield er één bij Hedwig voor, want als ik dat bij mijn kleintjes ( de gele dan) bij Goofy of Pino voorhoud, dan gaan ze meteen voeren. haha
Ze heeft dan wel moedergevoelens, maar nog niet voor de andere jongen.  8)
Ik denk dat ze gewoon het blok lekker voor haarzelf wil hebben. Haha!

groetjes,
IRene

*Yvon

Hoi hoi

Wat gaan ze hard !!!   ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hey Caroline,

Zou Noo-Noo dan toch een mannetje zijn?
En die Hedwig, dadelijk gaat ze weer eitjes leggen?  ::) Ik vind het wel heel lief zoals ze reageert op de kleintjes. :D
Lieve foto's, je MMS'jes komen trouwens ook elke keer goed door.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki