4 augustus 2025, 21:22:21

Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

carco

20 juli 2006, 08:10:39 #1725 Last Edit: 20 juli 2006, 08:23:27 by carco
probeer de andere alt knop eens: er zijn er 2 ,alt gr, en alt. Alleen de linker werkt bij mij en je moet de numerieke cijfers hebben. Jeroen wist ook dat er nog een manier moest zijn, die had hetzelfde gedaan als jij: ooit per ongeluk, maar wist het ook niet meer :-\
Wij wonen trouwens in relatief goed gekoelde huizen: 's winters lekker warm en in de zomer vrij koel.Ik zag net wel dat het hier gisteren 50,8º C :o :o geweest is in de hoek van de tuin onder het raam (daar hebben we een digitale temp.meter hangen)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

50 º C (test)

Yes gevonden, maar wel heel erg omslachtig.

Eerst met FN + NumLk de nummers aanzetten die dus  bij de laptop gewoon op de letters staan. m=0 j=1 k=2 enz. enz.
En dan werkt het met die cijfers inderdaad met de linker alt en dan uiteraard weer FN + NumLk want anders werken de letters niet.  :P

Wel een hele hoop werk voor zo'n klein º tje.  ;D

Hopelijk is het vandaag en morgen iets minder heet, morgen is Jasper jarig, pffffh, ik hou het feestje maar binnen, je kunt moeilijk 20-30 mensen midden in de zon zetten.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

;D ;D Ik dacht al dat het met een laptop anders zou gaan achteraf.
Gelukkig gelukt.

valkchico

*Yvon

Hoi Carolien

Ik wilde je nog even bedanken voor je hulp en ik was even benieuwd of de kwartel-eitjes heel thuis gekomen zijn,:D
was helemaal vergeten om er iets omheen te doen. :-[
En we wensen jullie een hele FIJNE VAKANTIE !!
Geniet ervan.  :D

Tot na de vakantie ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

imv

Hoi hoi,
Hier tante Irene  ;D
Het gaat goed hier met Derrick en Damali.. Ze zijn vrij stilletjes. Derrick is af en toe aan het sjansen.. grappig, dat je dan ineens een "vreemd" fluitje hoort...  :D
Hij sjanst naar Damali en naarrehhh .. Goofy en Joepie  :-[  :-\

Joepie is op slag verliefd op Derrick volgens mij, dus als het met Damali niets wordt..  :P ::) :-[

Heel fijne vakantie ennehhh.. houd het hoofd koel!

Take it easy !!

Groetjes,
Irene

carco

21 juli 2006, 23:33:03 #1731 Last Edit: 21 juli 2006, 23:49:54 by carco
Hoi

Vandaag even pezen en morgen dus weer.
Blh..vakantie is leuk , maar voor je weg bent die stress :(
Vanmorgen dus Derrick en Damali weggebracht naar Irene.
Toen ik ze van boven naar beneden haalden ging Derrick zo'n beetje door het lint. Toen ik bij Irene kwam vielen ze dus stil. Behalve de kooi van Irene, en inderdaad Joepie zag zichzelf geloof ik en vond Derrick wel leuk. Is misschien wel goed in een vreemde omgeving, nu zijn ze echt op elkaar aangewezen ,en kennen ze samen niemand. De fluitjes herkent Derrick bij mij thuis dus nog wel degelijk.
En Irene Derrick is ook vrij rustig (even afkloppen) maar volgens mij nu helemaal onder de indruk. Dat sjansen doen ze hier alemaal op dezelfde manier en zelfs Punky van mijn ouders doet het nu :-\ :P Enne naar die van jou sjansen, foei zeg maar dat dat niet mag hoor: aan partnerruil doen we niet. Doe ik daarvoor zo mijn best :P ;D

En Yvon de eitjes zijn heel overgekomen hoor en liggen nu in de kamer, als het zo warm blijft en we komen over 2 weken terug hebben we volgens mij kwarteltjes in huis :P
Weet je trouwens wel niet hoe dicht je bij mij woont? Nu ik over de brug ging was het inderdaad de straat uit en de volgende straat weer in.
Trouwens nogmaals bedankt voor de schommel hè:Simone heeft hem gelijk in de kooi gehangen.

Vanavond Brutus bij mijn ouders gebracht:arm beest die wilde weer met mij mee naar huis toen ik wegging.

Punky en Polie zijn vannacht of vanmorgen ergens van geschrokken en missen allebei een heleboel veren :-\  en Twinky de parkiet had nergens last van.Ze hebben nu aan één kant nog maar één lange vleugelpen zitten:Pollie de rechtse en Punky de linkse :-\.Ik heb al gezegd dat als ze last krijgen met ''recht''vliegen ze de andere vleugel er maar even af moeten knippen.

Doris van hun  buurman zit ook in de lappenmand: hij had een nieuwe kooi gemaakt , maar blijkbaar was het deurtje niet helemal goed want hij heeft daar met zijn poot tussen gezeten. Hij heeft zijn eerste rit naar de dierenarts al gehad :'( Hij heeft druppels gehad(geen idee wat, ik heb alles ook maar van mijn ouders gehoord) en zijn poot staat scheef en hij staat nu steeds op maar 1 poot. Ze konden niet zien of het gebroken was ??? Vreemd er kunnen toch foto's genomen worden? In ieder geval gaat het nu beter met hem begreep ik en hij is zo super de supertam, hij doet echt net of het zijn kindje is :D

Caroline

Hartstikke bedankt voor de leuke kaart voor ons Jaspertje, heel erg attent van je.  :-*

Een hele fijne vakantie, altijd weer vervelend om alle diertjes achter te moeten laten maar ook weer fijn om bij ze thuis te komen en hun enthousiasme te zien.  :D

Heel veel plezier.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Hallo Caroline,

ik wil jullie ook een heel fijn evakantie wensen dat je maar lekker uitgerust terug mag komen ;D. Voor al je schatjes word in elk geval goed gezorgd dat is in elk geval een fijne gedachte.

Geniet ervan en als je terug bent gaan we op stap naar brabant ;).

Gr Esther

ManjaV

Hey Caroline,

Wens je een fijne vakantie toe!!!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

imv

Hoi hoi,
Hier gaat alles goed! Derrick was om 6.30 of zo al aan het sjansen.. heb je die vogels van jou niet leren klokkijken??  ;D

Hij moest gisteren niks van me hebben, maar laat zich nu door het hele gezin uitgebreid kroelen  :P :-*

Damali is nog wat angstig maar eet wel lekker!

Nou, en nu hou je op met dat gepees! Weet je wat ik altijd zeg? Heb je je autosleutel, de papieren en je creditcard? Goed, alles wat we nog meer hebben is  mooi meegenomen !  :D
Dus stressen is echt niet nodig, joh!

Goeie reis, groetjes aan de kids en nogmaals
FIJNE VAKANTIE

Groetjes,
IRene

carco

Hoi

Hij kan juist goed klokkijken, ik heb hem een beetje opgestookt :P Doeken doen wonderen hoor ;)

Creditcard hebben we niet, mag ik die van jou gebruiken :-* :P

En ik heb inmiddels al weer 4 kooien achter de rug die schoon zijn gemaakt.

En stressen doe ik nooit hoor :-X

Ik ga gauw weer verder.

Ik werd trouwens vanmorgen wakker met gigantische keelpijn: leuk begin van de vakantie.

imv

Getsie,
Je gaat toch niet ziek worden?!
Migraine (wat Róbin gisteren had) is gelukkig niet besmettelijk  ::)

sterkte dan maar!

Mandy

Citaat van: carco op 21 juli 2006, 23:33:03
Blh..vakantie is leuk , maar voor je weg bent die stress :(

Nou lekker ontstressen straks! Fijne vakantie hoor! 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

es

Hoi Caroline een hele fijne vakantie, ben zelf net terug uit Turkije, maar rust lekker uit en geniet lekker. :-*
groetjes van Esther