Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

 :D Spannend dus voor jullie allebei!!

Nou allebei succes !!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

 ;D ;D THANKX  ;D ;D

Namens ons allebei  8)

groetjes,
Irene

*Yvon

Tuurlijk allebei heel veel suc6 !!
En het gaat toch een dortenaartje worden
:P

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

valkchico

Hallo Caroline,

Spaaannneeennnnddd hahahha even wachten dames wie de dit mooie valkje straks in huis heeft ;D. Wat dacht Kirsten ook al weer een pop toch of heb ik weer teveel op mijn Azizi zitten letten?

Lang leven het Cath.virus hier zeg zie dat er nog meer cathjes in Dordt komen wonen ;). Ze zijn dan ook wel erg leuk hoor.

Enne Caroline dat word gewoon straks 4 kooien met allemaal koppels appart zetten :P.Want ze maken er wel weer een potje van zeg met z'n drieën op elkaar hoe verzinnen ze dat? ? ? ? ?

gr Esther

carco

Hoi




Deze foto kreeg ik van Kirsten vandaag.
Wel spannend hoor wat het is, nog even afwachten.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Lekker ding hoor!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

 :P :P :P  ;D  :-* :-* :-*

*Esther*


valkchico

Hoi,

wat een plaatje is het ook zeg spannend weekje!

gr Esther

*Yvon

Zo hij/zij is ECHT mooi !!
(ben beetje jaloers) :-[

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Dat  was leuk vanavond :D
Ik haalde Kalinda uit de kooi om te wegen (en Nerissa mag er dan ook gelijk even uit natuurlijk ;) )
En Nerissa kroop zoals gewoonlijk weer op mijn hoofd (lekker schijtplekkie :P ) In ieder geval , en dat doet ze ook altijd, was ze weer aan het droogvliegen en viel toen van mijn hofd ''af'' richting de klapstoel van Simone waar ze op de spijlen belandde. Ik heb ze maar laten begaan omdat ik nieuwsgierig was wat ze ging doen. Ze klauterde een beetje en ging toen over de grond verder, kwam weer naar me toe gelopen en klom op mijn been ( ik zat op de zitzak) zo weer naar boven mijn hoofd op ;D Ik vond dit zo geinig, toch een teken dat ze zich hier goed thuisvoelt en lekker op d'r gemak bij ons.
Kalinda zit heel erg lekker op je vinger en dan met haar koppie tegen je hoofd aan geleund: zo lief :-*
En vanavond toen Simone naar bed ging en ze ze wilden pakken(doet ze altijd even voor ze gaat slapen) kon ze Kalinda ook in de kooi aaien en pakken zonder dat ze ging gillen. Hopen dat ze het overdag ook niet meer doet nu.

De valken zijn opmerkelijk rustig.

Enne Yvon: de volgende ronde komt er aan bij Kirsten dus wie weet :)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




valkchico

Hallo Caroline,

wat goed dat het zo goed gaat het tam maken van Kalinda.En is er storm op komst dat ze zo rustig zijn je valkjes??
Nee vast niet ze puffen even uit voor de volgende jachtperiode?

gr Esther

*Yvon

CitaatEnne Yvon: de volgende ronde komt er aan bij Kirsten dus wie weet

Gewoon rustig afwachten dan maar.
Dat lukt je toch wel?
Oehhhhhh wat leuk om te lezen dat dat zo leuk kan zijn.
Binnenkort hebben we dan ook hopelijk van die leukies.
Hebben we toch nog vogeltjes in huis,YESSSSS !!  ;D
Al ik wel een beetje jammer vind dat het geen valkie kan zijn.
Die oudste lutinojong is nou toch zoooo lieffffff   :(

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Hoi

Kalinda had gisteren haar turbo aan geloof ik :D
Nadat ik tegen half 10 alle beestenboel had binnen gezet ging ik met de cathi's naar boven en Kalinda wegen. (Ik zag haar trouwens gisteren voor het eerst uit de silo eten en dus niet alleen van het voer wat op een schoteltje op de grond staat!!)
Na haar een half uur in de houtgreeep te hebben gehad en zij zich los probeerde te worstelen was ik het lichtelijk zat en liet haar maar gaan :( kijken wat ze dan deed. Nou echt als een speer rondjes door de kamer rennen over de grond: niet normaal :o En Nerissa zat in de eerste instantie te kijken, van wat doe jij toch raar: die zat rustig op de stoel het eens aan te zien. Volgens mij moest ze de energie kwijt of zo. Maar ze kwam ook steeds tegen mij opgelopen: begon bij mijn voeten en dan helemaal omhoog tot mijn schouders en toen er weer af en de grond weer over racen. Het was eigenlijk wel een erg koddig gezicht ;D Maar poeh,poeh wat is zij hyper zeg ::) Nerissa ging op een gegeven moment toch maar even achter haar aan :D Maffe beesten, ik vind het alleen wel jammer dat ik niet ale geluiden "versta" die ze maakt. Van Nerissa heb ik het wel aardig door, maar van Kalinda? Ja dat gillen als ze uit de kooi gaat zal vast angst zijn.Maar dat andere roepen? Ik vermoed dat het toch bedelen is omdat ze het bij Nerissa ook doet. Heb jij hier geen geluiden van Marlies???
Groetjes: Caroline.

Klik op het plaatje voor onze site!




*Yvon

;D Het lijkt me cker een heel leuk gezicht,2 van die waggelende(?) racende vogeltjes door een kamer.
Enne de 1 wel verstaan maar de ander niet?misschien zijn er ook wel verschillende dialecten in de vogeltaal
en dan zijn sommige ook niet te verstaan. ;D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >