Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

  SKEETJE

Ow wat een skeetje is dat zeg oef moet niet te vaak kijken naar zoals deze mooierds anders dan uh...krijk ik de kriebels  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

valkchico

Hallo caroline,

wat een mooie kleur is die foto van marlies :).

Geef mijn schatjes een kroel en slaap lekker ik hoop dat je je morgen weer wat beter voelt!

gr esther

Caroline

Wow,dat is inderdaad een hele mooie warme kleur, komt er nog zo'n bij??

Beterschap!! Denk ik.  :-[

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

Nee toch?? Ben je ziek?? Komt door Simone, hoor  :-[ :P :'(

Reggie ligt lekker bij Róbin te slapen. Alleen heb ik Mickey vannacht in een andere kamer gezet omdat ze blééf fladderen in de kooi. Samen gaat het nog niet echt je van het.. helaas.

Ik hoor je nog wel
Groetjes en wens Simone succes bij haar wedstrijd.

groetjes
Irene
ps ik ben gewoon aan het werk, hoor  ;)

carco

4 juni 2006, 12:12:04 #1579 Last Edit: 4 juni 2006, 12:23:36 by carco
Hoi

Alles gaat wel weer hoor, alleen krijg ik nu een beetje (veel) buikpijn af en toe.
Gaat wel weer over.

En de cathi op de foto is nog vrij hoor, dus voor de liefhebber :P
Nee hoor deze is hartstikke leuk, maar kan gelijk weg en ik wil ( en Simone ook) even Nerissa goed tam hebben voor het volgende maatje erbij komt. Want die komt wel hoor, alleen is ook maar alleen :P
En dat is ( ze ligt al in het blok nl)... een crème - ino bij Marlies vandaan ;D :-* Ik heb haar vrijdag gezien en het is een schatje . Het duurt nog wel een aantal weekjes dus nog even de tijd.

Even over gisteren over de wedstrijd van Simone:

Ze heeft het hem weer geflikt en is 1e geworden!!

Ze moest eigenlijk onverwachts een niveau hoger turnen en vrijdag moesten er nog een aantal dingen veranderd worden omdat de oefening op de balk te kort was.
Ook moest ze voor het eerst een vloeroefening op muziek doen die niet helemaal vlekkeloos verliep.
Ze verwachtte er dan ook niets van, en toen de uitslag kwam en er een gedeelde 3e plaats werd uitgedeeld en ze er niet bij zat verwachtte ze ook niets meer.
Één meisje wat ons nogal goed leek werd 2e, maar zij dus wèèr eerste.
Alleen lijkt het net een bronzen medaille en staat er helemaal geen eerste prijs op dus dás weljammer , maar het is toch echt wèl de eerste ;D

Ik zie dat Esther in haar dagboek al verteld heeft dat er een paar valkjes bij mij logeren: het zijn er 3 geworden zelfs.
De oudste 2 en de jongste van Harry en Charlie zelf.
De enige die nog geen huisje heeft gevonden zit nu dus bij mij.
Helaas heeft deze wel een gebruiksaanwijzing en is de drukste van het nest :-\ Die moet dus nog flink gestuurd worden.
Gisteren hebben ze pap gehad maar alleen de jongste wilde het echt hebben en de andere 2 was toch een beetje gedwongen, maar ze wogen ècht te licht. Nu is het natuurlijk al een overgang naar een vreemd huis en een vreemde kooi toe.
Ik heb ze al wel allemaal zien pellen , maar het gaat nog niet snel genoeg.
En voor Eshter en PAco en Chico is het beter dat er nu hier wat staat anders is het gewoon geen doen om 7 vliegende jonge valkjes tam te houden en te krijgen , als pa en ma ook nog eens in de buurt zijn.
Ik zal vandaag nog wat foto's schieten van de schatjes en van degene die nog een goed plekje zoekt.

Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

FOTO'S







Jong 1 is nog te reserveren: een beetje druk, maar wel erg lief!!





Jong 2 heeft ook een huisje gevonden en is al een heerlijke kroelkip.





Jong 5 is het jong van Harry en Charlie, heel rustig en ook een lieve kroelkip. Ook hij heeft al een huisje gevonden.

Ze waren allemaal aangekomen vandaag, dus als het zo blijft doorgaan kunnen ze van de week al naar de nieuwe eigenaren toe.







Ook Nerissa gaat heel goed, ik ben vandaag helemaal boven begonnen met kroelen met de jonge valkjes, daarna 1 verdieping afgedaald naar beneden om met de cathi te kroelen en vandaar helemaal naar beneden om een kroel aan de andere valkjes te geven :P

Groetjes: Caroline.





Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Hey Caroline,

Wat een mooie foto's zeg :D Leuk he, dat je de valkjes even bij je hebt voordat ze naar hun nieuwe baasjes gaan. Wil je nr. 1 misschien niet zelf houden?  :P :D
Ik zit hier ook al in spanning af te wachten totdat Dreamy er is ;)
Je cathi (of beter gezegd: Simones cathi) ziet er ook erg lief uit!!! Ze is er zeker heel blij mee! :D
Trouwens, feliciteer haar maar van mij met haar eerste prijs. Wat knap zeg!!!!!!! Lijkt me dat er veel meiden zijn die allemaal zo een beetje even goed zijn en om dan eerste te worden is een uitstekende prestatie!!!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Hoi Simone,

gefeliciteerd maar weer met je eerste prijs!! Goed hoor!!

En wat een super leuke speelrek hebben jullie, die waar Nerissa op speelt.

En Caroline, gezellig druk hé, zo'n kroeluurtje in etage's??  ;D

Lieve foto's hoor.

Doei doei!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

Ja, zeker! Leuk speelrekje!
Waar heb je die ook al weer vandaan?

Groetjes,
Irene

carco

Hoi

Weinig nieuws onder de zon hier: de valken zijn er niet veel uit met dat warme weer. De deur staat hier dan heel de dag open en dan worden ze met volière naar buiten gereden.
Boven zijn de jonkies eigenlijk al zelfstandig: de oudste 2 kunnen zowiezo weg maar daar is nog geen huisje voor :'(
Ik hoop dat het nog gauw komt.
De andere boven gaat ook goed, ik had gehoopt dat hij voor het weekend nog weg kon, maar hij was eergisteren wat afgevallen in de avond en ik wil het ochtendgewicht nog wat omhoog hebben. Vanmorgen was hij 86 gram dus als het zo blijft kan hij wel weg ws. wordt dat maandag.
Het is net een broeikas daar , ik heb net de ventilator op de grond gezet op stand 1, zodat ze niet op de tocht staan maar er toch wat frisse lucht wordt geblazen.

Nerissa hebben we van de week toch even laten testen door Gendika, omdat er toch wel wat onduidelijkheid over het geslacht bestond, maar hoe kan het ook anders als ik test..het is dus een pop!!

Vandaag feest geweest op school waar ik dus de hele dag mocht schminken >:( Simone vond het leuk als ik weer eens kwam helpen dus oké kon nu mooi weer eens nu Maurice ook op school zit. Zetten ze me gelijk ergens neer bij wat ik dus niet kan,grr..
Gelukkig viel het achteraf wel mee en was het best gezellig :D

Groetjes: Caroline.

Klik op het plaatje voor onze site!




imv


♪ Marlies

Ik zei het toch  :P :P :P


Groetjes Marlies ;)

carco

Hoi

Morgenmiddag ga ik het eerste kleintje naar zijn nieuwe huisje brengen. Met vanavond een gewicht van 90 gram moet dat toch gaan :D
Het kost mij wel moeite hoor, het is zo'n lieverd: het is het jong van mijn eigen koppel. Gelukkig gaat hij naar de buurman van mijn ouders en kan ik hem in de gaten houden.
Die arme Nerissa is zo broeds: ze doet het de hele dag met de tralies :-\ 1 Pootje in de lucht, kontje tegen de tralies en piepen maar: eigenlijk vinden we het best zielig om er een pop bij te zetten, maar die pop is zo mooi.
Simone wilt er nu al 4 dus :P Ja poe pie ::)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

 ;D ;D ;D

Van wie heeft ze het toch??  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

We hebben nog mannetjes zitten hoor. :P ::) ;D ;D