5 augustus 2025, 03:26:31

Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

carco

Hé terwijl ik dit typ zit Beau ook op de nieuwe stok: op de onderste ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Hoi hoi!!

Wat een stoere stok. Wat voor soort hout is het??

Nu alleen nog valkjes er op, hihihi, ik wel zo gezellie.

Ik kan me wel voorstellen dat het stilletjes is hoor zo zonder Anani. C&H zijn nu helemaal klaar met broeden voor dit jaar, wat jou betreft?? Ik ben wel heel benieuwd wat de twee eitjes bij Esther gaan doen. Jij ook natuurlijk.  ;D

Verder alles goed??

Ik moet nog wel eventjes wennen aan je nieuwe naam hoor, ik las er van morgen gewoon over heen, tot ik er een notifitcatie van kreeg , toen dacht ik hé even kijken van wie die is.  ;D

Groetjes van Caroline, het wordt langzaam aan wel weer eens tijd voor een minimeeting.  ;)

PS. heb je nog iets van de tweeling gehoord??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Hallo Caroline,

Met Anani gaat het echt goed zijn veren groeien als... veren ;D.
Hij begint al weer een hele kuif te krijgen. Af en toe zit ie heerlijk te fluiten.
Met de eitjes gaat het nog steeds goed volgens mij zien ze er goed uit.
We zijn er klaar voor ze mogen komen ;).

lekker rustig 's avonds gelukkig ik hoop dat het maar voor even is als je begrijpt wat ik bedoel.
En een lesbonestje???wanneer ga je ze nou eens voorlichting geven misschien een spannende dvd?

gr Esther

Caroline

20 april 2006, 21:58:09 #1473 Last Edit: 21 april 2006, 07:39:39 by Caroline
 ;D ;D ;D

Bestaan die, valkentirolerfilms op DVD??  ;D :P

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♪ Marlies

valkchico

Hallo Caroline (beide)

haha nou als we van dit forum alle "tiroler"stukjes aan elkaar plakken dan hebben we al een hele film 8)

gr Esther

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

;D ;D
Of ik kom Paco even halen :P

Groetjes: CAroline.

valkchico

Hallo Caroline,

Als hij hier geen verplichtingen zou hebben had ie het best even mogen voor doen hoor ;D.
hij zou het maar al te graag willen ;).

gr esther

carco

Hoi

Gisterenavond even bij Anani wezen kijken met Simone.
Oh ja en Esther was er ook nog :P
We hebben saampies eitje gekeken, moeilijk hoor je er is niet veel verschil te zien, allemaal mooi rood, maar ( vond ik) een beetje grote luchtkamer. Volgens mij zie ik die altijd ::)
In één ei zagen we wel heel duidelijk een silhouet van een kuikentje ( dit was ei nummer 3) Nou ja zolang Esther er nog steeds ontwikkeling in ziet gaat het vast wel goed: hoop ik.
Anani is een lieve kroelkip gelukig. Ik was bang omdat hij zo geplukt is, dat hij misschien toch wel bang bleef als je in de buurt van zijn koppie komt. Dit is dus niet het geval.

De stokken in de kooi hier zijn al goed gekeurd door 3 valken.
Het is trouwens geen echt hout, maar goed nagemaakt plastic of zo??
Verder niet veel nieuws hier.
Groetjes: CAroline.

Caroline

:o

Wel heel goed nagemaakt hout dan, ik zie er niks van op de foto.

Was alles goed met Eshter??

Ze is zo stil, veel pijn zeker??

Wel fijn dat Anani van kroelen houdt, Eros mag ik sinds kort heel even een minikroel geven.  :)

Heb verder weinig nieuws na ons mailverkeer,  ;)

Groetjes van Caroline  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi

Ook Derrick heeft de stok goed gekeurd, de rest vindt het nog steeds een raar ding geloof ik.
Gisteren ben ik bij de verjaardag van Britt geweest en heb toen Pollie mee genomen voor mijn ouders.
Ze was helemaal hyper in de auto en vond dat vervoersbakje maar niets. Bij mijn ouders aangekomen was ze dan ook in eerste instantie behoorlijk wild :-\
Gelukkig werd ze later wat rustiger en bleef ze bij je zitten.
Punky vond het maar een vreemd wezen zoiets van je eigen soort en zat maar aan Pollie haar kuif te trekken :P
Maar hij bleef wel stevig in haar buurt. Toen ik Pollie in mijn hand had landde hij zelfs boven op haar ( begint al snel).
Mijn ouders zijn alleen bang dat het parkietje Twinky nu wat uit de gratie raakt. Toch nog een pietje erbij dan ::)
Ze zijn helemaal blij, hebben al wel ontdekt dat Pollie goed hard kan pikken ( ze hadden haar een beetje tè beschermend vast volgens mij voor Punky's gehap en vond dit niet leuk)

En voor degene die het tweelingenverhaal volgen kwam mijn schoonmoeder gisteren weer met nieuws :-\

De oudste is nagenoeg blind: aan één oog dus volledig en aan het andere oog zo goed als ( laat nog iets licht door) en hij is doof. Ze gingen nu ook spieronderzoeken doen omdat ze denken dat het daar ook niet goed mee is.
De tweeling is nu 5 maanden en het verschil tussen de 2 is al goed aanwezig. De jongste begint te lachen als die je ziet en volgt de speeltjes en de oudste,hoe triest, doet dus helemaal (nog) niets.

Groetjes: Caroline.

Caroline

Jeetje, door wat een hel moeten die ouders gaan. Steeds weer iets wat er bij komt en dan die onzekerheid wat er nog meer allemaal naar buiten komt. Zeker met 2 zie je natuurlijk heel duidelijk het verschil en wordt je er ook steeds op gewezen. Bij ons is Jasper gewoon onze Jasper, uiteraard zien wij ook zijn achterstand maar eigenlijk alleen op die momenten dat hij met leeftijdgenootjes is, dus niet die dagelijkse confrontatie. Gelukkig!! Wij zien hem alleen maar vooruitgaan. Bij de tweeling zie je er maar één vooruit gaan terwijl de andere steeds verder achter zal raken, echt verschrikkelijk.  :'(

Wel heel erg leuk dat je ouders zo blij zijn met het nieuwe valkje. En zo lekker bezorgd.  ;)
Mijn ouders hopen op dit moment ook op een lutino man bij Bonnie, dank zij jou tip.  :D Alleen van de 6 eitjes, op dit moment 3 gele donsjes met donkere oogjes.  :-\

Leuk dat Derrick nu ook de stok heeft gevonden. Gaat vast helemaal goed komen.

Weet jij of het ook goed gaat met Esther, ze is zo stil. Daar waren trouwens toch ook al eitjes uitgeteld?? Wanneer verwachten jullie dat de eitjes van H & C uitkomen??

Nou weer een heel bericht, het is ook zo rustig op het forum.

Groetjes van die andere  ;)[/b][/color]

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Hoi,
Leuk dat Pollie en Punky elkaar gevonden hebben.
En maar goed dat jij Pollie hebt meegenomen, want Amber is ziek (ontstoken keelamandelen.. 40* koorts), dan hadden ze nòg langer moeten wachten.

Heeft Pollie gepikt ?? :o ?? Foei! Heeft ze bij mij nog nooit gedaan. Pollie is echt de liefste van de 3  :-* :-[

En Punky: gedraag je jongen! Zo hebben we je niet opgevoed!  ;D

Nou, hopelijk blijft het goed gaan met haar.

Wat een vreselijk bericht weer van de tweeling. Het is echt te erg voor woorden...

groetjes,
Irene

Roosje