Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Monky

Hi Caroline,
Wat fijn dat je een huisje hebt gevonden voor je lieverd!!!
Weer een zorg minder toch?

Ze is wel super mooi geworden. Jammer dat ik niet eerder verhuisd ben  ;)  ;D

Groetjes,
Monky

carco

Hoi

Geen wonder dat de andere 2 mannen vandaag zo aan het vechten waren om Charlie. Die is nog zo broeds als wat :-\
Die maf heeft heel de middag in het blok op het nepei zitten broeden. En wat denk je? Vanavond dus weer even geoefend samen en zit ze weer constant in het blok :-\
Zal me dus niets verbazen als er morgen wèèr een ei ligt.
Dit is flink  :censuur
Aan de andere kant denk ( mocht het zo zijn en er is iets bevrucht) dan weet je ook of het inderdaad een bact. infectie geweest is en de ab heeft gewerkt. Ze moeten toch nog 3 weken voor Little zorgen en dat zou net de tijd voor de eitjes zijn. Aan de andere kant vind ik het ook weer welletjes geweest voor het jaar. Een dilemma dus.
Harry zingt de mooiste liedjes in het blok en nu voor het blok :-*

Als het goed gaat allemaal gaat de jongste van Irene naar mijn ouders toe (dit is een cinnamon pop) de andere cinnamon pop houdt ze zelf. Mijn ouders wilden graag een pop erbij voor Punky en omdat het hier niet wilt lukken is Irene zo lief deze aan mijn ouders te beloven :-*. Ze zijn vandaag op kraamvisite geweest, en vooral mijn moeder is helemaal verliefd.
Mijn vader is bang dat het grasparkietje wat bij Punky inwoont jaloers wordt. Maar daar heeft mijn moeder al een oplossing voor: dan kopen we er toch een mannetjes parkiet bij :P
Heeft zij het van mij of ik van haar die verslaving :P

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

 ;D ;D

Ik ken het. Hihihi!!

Mijn moeder heeft nu dus ook al een valkje en 2 grasjes sinds deze maand en nu moet ik voor haar op zoek naar valkje nr. 2.  ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

 ;D ;D ;D

Fijn te horen dat je moeder het zo leuk vindt. Je vader was errug onder de indruk van Eddie! Ik moest er erg om lachen (had Eddie doorgebeten?? :-[ :-X )


Groetjes,
Irene

carco

Hoi

Viel wel mee geloof ik: ik zei nog dat ie wel durfde en dat vond ie maar een vreemde opmerking geloof ik, hij vond het heel normaal wat hij deed :P
Ik geloof dat ie wel een papegaai aan wilt schaffen.
Ik heb ze aangeraden om hun bankstel maar te verkopen als ze ruimte tekort komen ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




valkchico

Hallo Caroline,

haah ruimte problemen.
IK heb de kooi voor onze nieuwe man al uit de schuur getoverd en schoon gemaakt ;D.Staat ook al in de kamer kunnen ze hem ook van binnen bekijken en er alvast aan wennen.Ook heb ik al een kooi neergezet mochten er weer eitjes komen dan gaan die echt in die kooi en niet op de kast of wat ze ook verzinnen ;).Dus staat iet wat vol hahah hier maar Nu nog even wachten.
Kids zijn er mee bezig en vonden Anani (door Gerda bedacht)
ook wel een mooie naam ze hebben nog even de tijd.

Ja je staat voor een dilema dus met weer eitjes straks, aan de ene kant het bewijst wel of de med. geholpen heben.
Ik hoop dat je wat tips krijgt.

Ik bel je vandaag nog even.

gr Esther

carco

Hoi

Nog geen ei, wel op het moment een gewip :P
Vanmorgen was Little niet zo veel aangekomen, de krop was ook bijna leeg. Die werd later ook al snel gevuld dus.
Voordeel voor Little is dat als Charlie zo lang in het blok zit hij ook steeds wel eten krijgt en aardig wat.
Met de andere valken gaat het goed, Derrick lijkt toch wel Hedwig te willen versieren (als het maar een pop is geloof ik), maar die reageert echt nergens op :-\.



Het wegen valt niet mee, want meneer stapt gewoon steeds van de weegschaal af.




Kijk eens wat ik tussen de grijze vleugels ontdekte!




Aan de andere kant zit het ook.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




valkchico

Hallo Caroline,

WAt is het een plaatje lekker eigewijs  ;D.Stapt zomaar van de weegschaal af,omdat ie denk wat maak jij je een zorgen haha ik weeg lekker al heeeel veeel ;D.

UUhh Caroline nu mag jij mij vertellen wat die spots betekenen? (je weet ik ben echt blue op mutatiegebied)

gr Esther

imv

Hoi Caroline,
Als deze vlekjes op de vleugels zitten, dan hoort dat bij het jongen-kleed (heb ik mij laten vertellen) Sjors had ze ook, en Goofy heeft ze nog steeds (omdat het een pop is.)

Anani  ;) ziet er geweldig uit.

Straks in mijn dagboek de foto's van zijn broer en 2 zusjes

groetjes,
Irene

SiimoOntjuh

Hoi Irene,

Ik ben het Simone...
Mijn moeder zei iets over Little. Maar ik weet niet precies wat. :-\ Ik weet wel dat het goed met hem/haar gaat en dat Ester 'm vast heeft gehouden.

-xXx- Simone

imv

Hoi Simone  ;)
Is Esther bij jullie geweest? Leuk! Ze is vast helemaal verliefd op Little  ;D

groetjes,
Irene

SiimoOntjuh

hOii,
Ja inderdaad ja...
Ze is bij ons geweest en heeft Little vast gehouden. Haar kinderen had ze ook meegenomen en eentje zei: Op de foto lijkttie veel groter! (logisch van dichtbij genomen) Het was wel gezellig denk ik. Ik weet het namelijk niet ik zat achter deze site.

Poot van brutus en fluit van de vogels en groetjes van de rest en -xXx- Simone

valkchico

hallo Simone,

De jongens vonden de vogels bij jullie geweldig en hellemaal het fluitconcertje dat wilde ze thuis ook wel ;).Dus of jij de kleine alvast een les wilt geven in fluiten ;D.

Hallo Caroline,

Ik vond het gezellig en ben helemaal verliefd :P.
Je hebt echt een lief en mooi en prachtig fluitend stel bij elkaar zeg.
Ik heb je blok maar in de grote kooi gezet en heb Chico er ook al even in gezet (de bovenkant staat nog even open)
Heel erg bedankt dat we even mochten komen kijken.denk dat we volgende week wel weer willen hoor ;D.

gr Esther

nu even bij oma de tuin doen

Gerda

Citaat van: imv op 21 maart 2006, 20:19:33

Anani  ;) ziet er geweldig uit.



Hoi Caroline, Esther en Irene,

Gaat de kleine Little echt Anani heten?? Dat zou ik erg mooi vinden bij Nuvola (allebei de betekenis 'wolk').
In het Hawai's betekent Anani sinaasappelboom!! Ook wel grappig in verband met de oranje wangetjes  ;D

Groetjes, Gerda

Kolkkie

Hoi Caroline,

Die stippen zijn normaal hoor ;).

Als mijn wildkleur en cinnamonjongen hadden ook van die stipjes.
Als het een man is komen er donkere veren voor terug zonder die gele stippies.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006