Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Caroline,

Wat spannend, een piepend eitje. :D Nou ga je het beleven, een hummeltje naast Little. Wat zal je hem dan groot vinden ineens.

Hij is ook goed aan zijn gewicht zeg. Hij ziet geweldig uit.

geef hem maar een lekkere knuffel van me.

Ik laat de ouders er niet uit momenteel. Dat komt wel weer als het nestje achter de rug is. Ze vragen er ook niet om hoor.

Succes met alles, ik kom gauw weer lezen.

groejtes, Nel :)

imv

Hoi Caroline,
Ennn???????? Is er al wat meer bekend over het piepende ei?
Ben heel benieuwd.

Groetjes,
Irene

carco

Hoi

Nee nog geen nieuws. Ik weet niet eens welke van de 3 eitjes er aan het piepen was ( nou ja kuikentje natuurlijk).
Ik laat de ouders er u ook niet meer uit hoor, of zonder de rest maar niet meer met elkaar: Charlie werd gewoon aangerand want mn Beau sprong gewoon boven op haar :o
En nu laat ik ze maar met rust. Ik heb nog één keer gekeken net toen Charlie er alleen op zat, maar ik zie niets 8)
Nu zit Harry er weer alleen op en is Charlie aan het eten. Verder zitten ze er saampjes op.
Nou ja laat het eerst maar gezond en wel geboren worden, nu hoor ik niets meer voorlopig. Stel dat het in het ei afsterft nu zie je dat dan aan de buitenkant dat het toch aangepikt is??
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Hoi

Net waren ze er beiden weer even af: ik zie helemaal niets aan één van de eitjes en ik hoor ook niets.
Heb ik zulke goede oren dan???
Nou ja afwachten maar er moet toch iets gaan gebeuren dan zeker ???
Groetjes: CAroline
Klik op het plaatje voor onze site!




Kolkkie

Hey Caroline,

Ben ik even een paar dagen wat minder op het forum, kan ik weer een eind bijlezen haha ;D.

Die lichtere uiteinden van de pennen zijn denk ik de delen van de pennen die al aan het loskomen zijn.
Vaak worden die dan wat lichter van kleur, in dit geval lijkt het dus wat grijs te zijn.

Geef Little maar een lekkere knuf van mij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

angelina

Hoi Caroline,

Wat een ongelooflijk lekker ding is little. :-*
So sweet dat mini kuifje en staartje. :-*
Zit hier gewoon helemaal te zwijmelen. :P
Als ik het zo eens lees gaat het lekker daar bij jou. ;D
Geef little maar een lekkere knuf van mij. :-*

Groetjes, Angelique ;)

Love birdies

Caroline

Geen geluidje meer??  :-\ Wat zul jij zitten draaien op je stoel.

Hopelijk krijg je snel duidelijkheid over je eitjes.

Succes!!  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi

Ik snap er ook niets van ???
Ik weet toch 100 % zeker dat ik het gehoord heb, maar ze lijken zelf ook niets te merken ??? ER wordt wel nog steeds gebroed  en net waren ze er samen af , weer gespiekt en niets te zien ???
Simone beweerde nog wel een ander piepje dan normaal te hebben gehoord, maar dat lijkt me sterk met een broedende ma of pa erop en Little erbij :-\
Nou ja we zien het morgen wel ( of niet)
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Riny

Hoy Caroline
Het kan best zijn dat je wel piepjes gehoord hebt.
Maar zo'n beestje piept niet constant hoor.
Ik hoop dat je morgenavond er een klein valkje bij hebt.
Groetjes Riny :D

carco

Hoi

Gisterenavond voor ik naar bed ging heb ik nog eens heel goed aan het blok geluisterd en hoorde ik weer piepjes, maar helemaal zeker wist ik niet of dit nu uit een ei kwam of van Little :-\
Vanmorgen zat Harry gewoon te slapen en dacht ik al van oh weer niets dus. Even bij Charlie gespiekt die op de eitjes zat en Little er naast.
Harry zat zit vol te vreten. Toch weer even gekeken en zag toen een eierdopje en een spartelend kuikentje die nog nat was!! Dus net geboren! Charlie heeft hem/haar gelijk onder zich genomen en ik hoorde het piepen. Op het moment zit Harry er op en vreet Charlie zich vol. Ze lijken het jong er makkelijk bij te nemen. Ik ben alleen zó bang net als vorige keer zag het er ook goed uit en toch ging het fout.
Welk ei het is geweest weet ik ook niet, want de andere eitjes liggen er nog steeds onder, dus ik kon niet kijken. Voor hetzelfde geld is het eerste eitje onbevrucht geweest en de rest bevrucht en is dit dus het 2e eitje van de 4. Ik weet het echt niet.
Nu duimen dat het goed gaat, want dat is mijn grootste angst op het moment.
Ik weet niet of er foto's komen vandaag van Little , eerst de ouders maar eens lekker met het jong met rust laten.

Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Monky

Gefeliciteerd!!!

Wat leuk dat er weer een piepertje bij is  ;D
Wat lijkt het me schitterend om dat een keer mee te maken  :)

Geniet er maar lekker van  :-*

Groetjes,
Monky

ps. Ga je nu beschuit met muisjes eten?  ;D ;D ;D

Riny

  Hoy Caroline
Gefeliciteerd met je tweede jonkie.
En je spreekt wijze woorden dat je de ouders even met rust wil laten.
Laat ze inderdaad maar eens even hun gang gaan,je kunt het evengoed in de gaten houden.
Foto's maken kun je nog zoveel als je wil.
Groetjes Riny :D

carco

Hoi

Nou ja met rust laten :-\ Sorry ik moest hem/ haar toch even pakken hoor. Het is weer geen lutino maar dus een wildkleur of gepareld. Maar zó klein en zó teer!!
Net even heel goed geluisterd toen Charlie in het blok zat en ik voergeluiden hoorde. Eerst van die grote Little en toen heel zachtje piep,piep. Toen moest ik toch wèèr even spieken hoor. Maar het wordt gevoerd!!! Harry en Charlie zitten nu allebei er bij, maar gelukkig is één van de grootste angsten nu weg, want wat doen ze met zo'n groot leeftijdsverschil er tussen ???
En de beschuit met muisjes krijgen jullie pas als de eerste week wordt overleefd: ik blijf wat pessimistisch :P
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik nog nooit zo'n groot leeftijdsverschil meegemaakt heb.
Je hebt een voordeel en dat is dat Little al zo groot is.
Haar kun je rustig als het jonkie niet goed gevoerd wordt ,rustig een tijdje uit het blok halen.
Zij krijgt het zo snel niet meer koud.
Groetjes Riny :D