Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

imv

Hoi,
Gelukkig dat alles goed gaat bij jou. Hier is alles ook oké.
Elke dag geeft meer kans op overleven.  ;D

Groetjes,
Irene

Roosje

Fred is blij met zijn nieuwe huisje! En ik ook, nu kan ik hem tenminste zien als hij zich verstopt ;D


imv


valkchico

Hallo Caroline,

hahah pleegdonsje en pleeghuisje????

Ziet er goed uit bij Roosje een gluurhutje ;).


gr Esther

Kirsten

Hoi Caroline,

Met dit kleintje gaat het helemaal goed komen hoor!
en de foto's komen vanzelf,. laat de ouders er maar lekker voor zorgen zodat het jong groot er sterk wordt, wij hebben geen haast :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

imv

Hoi hoi,
Hoe gaat het vandaag met het pleegdonsje? Heb je hem al een keer van dichtbij kunnen bekijken / voelen??
Zijn/haar broertjes en zusjes doen hem/haar de groeten!  ;D
Heb je de eitjes al geschouwd?

piep piep piep piep
Groetjes,
Irene

Caroline

Hè, dit betekend dat er één donsje bij Caroline ligt dus dat het oudste donsje bij jou wel goed is gegaan vannacht.  :D

Irene, ik ga gauw bij jou lezen.  ;)

Caroline, jij uiteraard ook veel geluk met de eitjes en je pleegkind, vandaag 4 dagen dus, 1 dagje ouwer.  ;)

Het gaat goed komen!!  :D

Groetjes van mij.  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi

Het gaat nog prima hier: heel de dag hoor ik voedergeluiden en het kleintje groeit als kool.
Mijn ouders zouden vandaag komen kijken bij mij en bij Irene, maar door het rot weer moet Irene vanmiddag al heel vroeg weg en momenteel staat alles vast :-\
Het is wel de bedoeling dat ze hier komen , maar bij Irene gaat dus niet lukken helaas.
Ik heb de andere eitjes niet geschouwd, ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe ze eruit zien, want vanaf 7 maart zouden ze dan al uit kunnen komen. Maar ik heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken met een kleintje in de kooi. Ik denk dat die er dan toch uit moet anders schijn ik met dat lampje straks in zijn oogjes en dat lijkt me niet zo fijn.
Anders zou ik even hulp moeten hebben dat één kijkt en één het kuikentje vasthoudt? Maar kost dat niet teveeel stress? Dus aan de andere kant denk ik, ik laat het lekker zo en we zien wel.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

Hoi Caroline,
Carco heeft het oudste eitje van Goofy en Pino. Dat is het eerste uitgekomen. De 3 jongere liggen bij mij.

Groetjes,
IRene

Riny

Hoy Caroline
Als je een gastendoekje een beetje verwarmd in de magnetron,en dat in een bakje legt ,kun je daar even het donsje in leggen.
Dan kun je rustig schouwen en je donsje krijgt het niet koud.
Fijn voor je dat alles zo goed gaat.
Groetjes Riny :D

Jojanneke

Volgens mij heb ik vorig jaar zomer bij jou een magnetronoven opgehaald, klopt dat ?
Ik zat hier in dit dagboek te lezen, en het kwam me allemaal wel erg bekend voor, je woont toch in sterrenburg ?
Nog gefeliciteerd met het kleintje, erg schattig.

carco

Hoi

Da's toevallig!!
Inderdaad jij woont vlak achter me maar toen had je toch nog geen valkjes?
Doet ie het nog ( de magnetron?) Jij wilde hem toen voor de camping.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kirsten

Hoi Caroline,

Je kan ook het donsje gewoon laten liggen en de eitjes één voor één bekijken. Maar doe inderdaad wat je zelf prettig vind,. wil je niet kijken, dan laat je het gewoon zo,.
Ben superblij dat het met het jong zo goed gaat!

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

valkchico

hallo Caroline,

wat fijn dat hier alles ook zo goed gaat en de uikom datum komt nu rap dichterbij ....spannend.


hahha en kleine wereld (magnetron)

Wat zijn wij dortse toch actief op internet ;) ;D

gr Esther

bobbie

Hoi hoi,

Gaat lekker hier he? Gelukkig joh. Ik hoop snel foto's te zien van de kleine, maar rustig aan hoor, niets forceren. Gewoon als het een keer voor de ouders uitkomt. 8)

Groetjes, Nel :)