Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

valkchico

hallo Caroline,

Wat een stormachtig einde van vorig jaar heb jij gehad. En dan ben ik zo'n koe om zonder verder te lezen een nieuwjaarsgroet in je dagboek plakt zonder er wat bij te zetten    sorry :-[.

Ik hoop dat jullie het verlies van je tante een plekje kunnen geven en dat je geldt zeker voor je vader.
Die Maurice gelukkig gaat het weer goed met z'n heup. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit van had gehoord. zo zie je maar weer ik leer steeds weer wat bij ;)

gr Esther

Ankie

Hoi Caroline

Ik ben blij te lezen dat Maurice weer helemaal is opgeknapt !!
Houden zo !!!
Verder alles met je dieren ook oke !?

Groet van Ankie

carco

Citaat van: valkchico op  2 januari 2006, 15:50:33
hallo Caroline,

Wat een stormachtig einde van vorig jaar heb jij gehad. En dan ben ik zo'n koe om zonder verder te lezen een nieuwjaarsgroet in je dagboek plakt zonder er wat bij te zetten    sorry :-[.

Dat geeft helemaal niets hoor kan mij ook overkomen ;)

Ik hoop dat jullie het verlies van je tante een plekje kunnen geven en dat je geldt zeker voor je vader.
Die Maurice gelukkig gaat het weer goed met z'n heup. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit van had gehoord. zo zie je maar weer ik leer steeds weer wat bij ;)

Ik had er dus ook nog nooit van gehoord, gelukkig heeft hij helemaal geen last meer ervan.

gr Esther



Citaat van: Ankie op  2 januari 2006, 16:13:31
Hoi Caroline

Verder alles met je dieren ook oke !?

Groet van Ankie


Met de dieren gaat gelukkig alles goed, nu de kerstboom is opgeruimd wil ik toch volgende week Harry en Charlie weer apart zetten met de hoop dat het toch nog een keer gaat lukken bij ze dat ze gezonde jongen krijgen.

Maar nu: de ene ellende is nog niet afgelopen of we vallen weer in de volgende :-\
De dochter( en haar man natuurlijk) van mijn zwager:een nichtje van ons dus, die is 1,5 maand geleden bevallen van een een-eiige tweeling. 2 Jongens.Ze hadden al 2 kinderen van 6 en 5 jaar oud. De zwangerschap verliep al niet helemaal vlekkeloos en ze waren toen bang dat ze er één van de 2 zou verliezen. Gelukkig is dit toen niet gebeurd, maar ws. overleefd één van de 2 het alsnog niet :'(
De oudste had al eens in het ziekenhuis gelegen en daar blijven ze maar steeds mee tobben. Blijkt nu ook bronchitis te hebben.
Maar met oudejaarsavond is hij met spoed naar Amsterdam gebracht(het Sophia zat vol)
Het kindje ligt aan de zuurstof, heeft een infuus, sonde en een catheter. En wordt in coma gehouden!
Ze denken aan een ingeklapte long of vocht in de longen. Hij heeft ook bloedtransfusie gehad van de moeder omdat hij zelf geen rode bloedlichaampjes aanmaakte.
Gisterenavond werden de opa's en oma's erbij geroepen omdat het wel eens afgelopen kon zijn. De andere helft van de tweeling hebben ze toen ook meegenomen omdat ie ook zo verkouden was. Afijn die ligt nu dus ook aan de zuurstof!!
Hij wordt gecontroleerd op RSvirus.
De bloedtransfusie bij de oudste is gelukkig aangeslagen en hij is op het moment stabiel.
Ik had net mijn zwager aan de telefoon en ze zitten met zijn allen in het ronald mc donald huis. Er is door de doktoren gezegd dat ze er toch rekening mee moeten houden dat de oudste het niet overleeft!
En nu ligt de andere er dus ook in!
Het kan op het moment niet op hier,blh..
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mariska

Aaaah, wat erg Caroline :'( :'( :'(
Het zit jullie ook allemaal niet mee.
En wat verschrikkelijk ook voor de ouders en opa's en oma's :'(
Ik ga duimen dat het goed komt met allebei!
Bah, ik heb er helemaal kippenvel van :(

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Caroline
Dat kan ik me voorstellen dat je hier helemaal ondersteboven van bent.
Zo gun je niemand dat ze het nieuwe jaar in moeten gaan.
Ik hoop dat de artsen het mis hebben an alles goed komt.
Groetjes en sterkte Riny :-*

imv

 :'( :'( :'( Wat vreselijk!  :'( :'( :'(

We zullen met zijn allen duimen dat het goed komt.
Heel veel sterkte!

Groetjes,
IRene

Caroline

Hoi Caroline,

Leuk je nieuwe handtekening, je hebt alleen te veel tekens gebruikt en nu klopt je link naar de chins niet meer, want hij snoept dan elke keer een teken van het einde af, snappie?? Kijk je handtekening maar even na.

Doei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi Caroline

Thx voor de waarschuwing dit had ik nog niet gezien.Heb het veranderd.
Er moeten alleen nog wat dieren bij: de hamster en de chins ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Caroline,

Oh wat een verdrietig einde van het jaar en ook weer een verdrietig begin,...Ik duim hard mee voor het kleine ventje,. pff kippenvel inderdaad toen ik het las en dan ook nog helemaal naar amsterdam. Ik vind het ronald mc donaldhuis een hele goeie organistatie,maar het is wel moeilijk om met allerlei andere mensen die ook verdriet hebben vaak, een huis te delen.
Ik hoop maar dat ze het mis hebben en het kleintje het redt. Jij ook sterkte en ik ben blij om te lezen dat het met Maurice weer goed gaat.
Hoest verder met je vader? en met jou?

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Hoi Caroline,

Ik had net even snel gereageerd op je handtekening en kom nu via de notificatie in je dagboekje terug en lees het verschrikkelijke verhaal over de tweeling.  :'( Ik heb het er helemaal koud van die amre schat die ligt te vechten voor zijn leventje. Wat oneerlijk toch allemaal.

Laten we duimen met zijn allen en hopen op een wonder, dat de artsen er naast zitten en dat hij er wel bovenop mag komen en samen met zijn broertje groot en sterk mag worden.

Heel erg veel sterkte!!

Liefs Caroline  :-*

Sorry dat ik zo tactloos reageerde zonder eerst te lezen.  :-[
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi ( Caroline)

Geeft niets hoor ;)
Ik weet verder nog niets wij en mijn schoonmoeder zijn niet gebeld en  hun kunnen we natuurlijk ook niet belln als ze heel de dag in het ziekenhuis zitten.
Vanmorgen was er trouwens even paniek in de tent hier.
Ik kwam tegen half 8 terug van Brutus uitlaten en was met zijn etet bezig toen alles naar beneden kwam vallen van de stokken af ???
Er zit 'savonds tegenwoordig een plaid over de kooi om de herrie nog iets in de hand te houden dus ze zien 's ochtends natuurlijk helemaal niets.
Ik keek gelijk of Brutus in de buurt was ,maar dit was niet zo :-\
Misschien hebben ze hem toch wel gehoord en sliepen ze zo vast dat ze van hem geschrokken zijn.
Ik deed de kooi open om ze te kalmeren stort Hedwig de kooi uit (deze is eigenlijk nooit gestresst)
Auwie da's waar was ik even vergeten hoe hard hij kon pikken!
Mijn vinger open tot bloedens toe:hij is wel erg geschrokken zeg!
Gelukkig werd het later weer minder en toen ik weer boven vandaan kwam (vakantie hè dus weer lekker in bed gekropen) was Derrick weer vrolijk aan het fluiten en alles is nu weer goed gelukkig.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Riny

Hoy Caroline
Heb je dan wel 's nachts een lichtje branden?
Ik zie dat je er ook een lutino bij hebt.
En aangezien die nachtblind is kan het maar zo zijn dat die door een misstap de rest aan het schrikken maakt.
Groetjes Riny :D

carco

Citaat van: Riny op  3 januari 2006, 09:58:42
Hoy Caroline
Heb je dan wel 's nachts een lichtje branden?
Ik zie dat je er ook een lutino bij hebt.
En aangezien die nachtblind is kan het maar zo zijn dat die door een misstap de rest aan het schrikken maakt.
Groetjes Riny :D


Ik heb er ook een albino bij ;)
Maarre een nachtlampje heb ik wel, maar dat heeft niet veel nut geloof ik met een plaid over de kooi heen :-\ :P
Stom zeg helemaal nooit aan gedacht. Ik zal dat plaid er dan maar afhalen als we naar bed toe gaan.
GRoetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Pfffh!!

Gelukkig is alles goed afgelopen.

Ik heb ook altijd 's nachts een lampje aan, die hangt in de kooi bij de grasjes.

Ik blijf duimen voor de tweeling.

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.