Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

carco

Citaat van: Caroline op  3 december 2005, 22:35:36
Hoi Marilyn,

dit zijn allemaal Caroline haar eigen valkjes, dus geen jonkies.  ::)

Hoi Caroline,

leuke foto's weer, ik ben even de naam kwijt, je bonte witmasker vind ik helemaal  geweldig.
Da's Derrick:lief hè?

En je schreef over Noo-noo, "ik ben niet vies, zo is mijn kleur nu eenmaal", is zij dan een cinnamon lutino witmasker??
Uh jij brengt mensen altijd aan het denken hè??
Ik dacht eigenlijk dat het de fallow waas was omdat pa witmasker fallow was split lutino, maar ik heb net gekeken en als pa ook nog eens split cinnamon was zou dit wèl kunnen. Dus ik weet het niet :-\ Gooien we in de grote groep. :)



Groetjes van Caroline  :)


Citaat van: marilyn op  3 december 2005, 22:38:08
hoikes

sorry ik was even niet mee met het verhaal denk ik maar nietemin zijn het mooie valkjes en ook mooie foto's proficiat caroline ik ben jaloers op jou hihihihihi

Maakt niet uit:alleen de lutino is ''eigen '' kweek en de rest is bijgekocht. De albino is al ruim een jaar oud, en niet zó klein want het is altijd mijn grootste en zwaarste valk geweest :D
En bedankt voor het compliment.


groetjes marilyn



Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Citaat van: carco op  4 december 2005, 09:18:59
Citaat van: Caroline op  3 december 2005, 22:35:36
Hoi Caroline,

En je schreef over Noo-noo, "ik ben niet vies, zo is mijn kleur nu eenmaal", is zij dan een cinnamon lutino witmasker??
Uh jij brengt mensen altijd aan het denken hè??
Ik dacht eigenlijk dat het de fallow waas was omdat pa witmasker fallow was split lutino, maar ik heb net gekeken en als pa ook nog eens split cinnamon was zou dit wèl kunnen. Dus ik weet het niet :-\ Gooien we in de grote groep. :)


Groetjes van Caroline  :)




:( Sorry!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Hoi Caroline,

Ik heb weer genoten van de foto's. Ook die van Sinterklaas in de stad, want ik liep een beetje achter :-[.
Die foto van je zoontje in de auto, slapend. Geweldig  :-*.

Groetjes, Nel :)

valkchico

hallo caroline,

heb net je foto's zitten kijken en je hebt mooie valkjes en vind noo-noo heel apart ( en dat bedoel ik heel positief). Ik houd wel van net anders dan de andere (ofzo)

Vandaag eindelijk naar harry geweest met 3 kids (de kleinste mocht en wilde niet mee) hij was goed, wel hele zit.

gr Esther



es

Hoi Caroline,
Wat Noo-noo ook mag zijn ik vind ze wel mooi echt een poepie  :-* om te zien.
Je andere valkjes trouwens ook hoor.  ;D
leuke foto's  :D


valkchico

hallo caroline,

zeker drukke boel daar??????


gr Esther

Caroline

Hoi Caroline,

Hebben jullie een leuke Sinterklaas gehad??   :)

Nu gaat voor jullie een drukke tijd aankomen zeker?? Met al die kerststukjes. Heel veel succes!!  :D

Weet je al wat Noo-noo is??   8)

Verder alles goed met het gevogelte??   ::)

Groetjes van die andere  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi

Sinterklaas is weer weg en het is goed gezellig geweest.
Alleen ( Caroline) voor ze hier lagen was het al  bijna 23.00 uur  :o :o
Zoveel om mee te spelen en het één en ander in elkaar zetten voor dat dat kon.
Eerst om half 9 naar school toe waar voor het eerst de nieuwe direkteur van school zijn praatje moest houden. Je kon merken dat hij dit nog niet eerder gedaan had.
De Pieten hadden geen pepernoten omdat de muziekpieten er nog niet waren en die zorgden daar altijd voor.
Dus wat hadden de pieten nu gedaan? Een heleboel confetti meegenomen en daar maar mee gestrooid ;D
Gelukkig kwamen de muziekpieten al snel met de bus aan en daarmee ook de perpernoten:eind goed al goed.
Van school had Maurice een hele leuke verrekijker gehad in de vorm van een leeuw die je om je nek kon hangen.
Maar het leukste vond hij toch nog wel de auto's die hij 'savonds kreeg.
En Jeroen hoorden we heel de avond niet meer nadat hij een donald Duck stripboek had gehad.
Hij had wel genoeg gekregen ;)
Maurice vond het trouwens heel vreemd dat de beesten ook allemaal een cadeautje kregen:dat kan toch niet??

Nu inderdaad de kerstdrukte hier bij ons in de winkel, en dan krijgen we het even iets rustiger tot in februari zo'n beetje de voorjaardrukte weer begint.

En van Noo-Noo geen idee wat het nu is Caroline: de vader leeft niet meer en in dat nest zaten alleen maar albinoos toevallig. Toen ik Noo-Noo kocht mocht ik er zelfs wel 2 meenemen als ik dat wilde.Had ik toen jou moeten kennen (maar ja dan had je Noa niet gehad :) )
Verder alles goed met de valken.
'sAvonds doen we tegenwoordig nogal eens een heel groot plaid over de kooi heen als we eens  tv. willen kijken. dit hielp een paar avonden, maar nu ook niet echt meer geloof ik :-\

Ik heb lol ;D

spannend

Joepie weer een nieuw pistool! Die uit Spanje raak ik steeds kwijt.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kirsten

Hoi Caroline,

Wat een leuke pietendag zeg,.al die pietenpetjes :D
hihi
En noo-noo is prachtig maar ik zou ook niet weten waar die waas van komt,.  :D
Je hebt ook weer hele mooie foto's van je lieverds geplaatst, die kroelerds vond ik ook zo lief,. hihi echte liefde hoor :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hahahha, kon je zoon nog wel in slaap komen?

Nel :D

Caroline

Citaat van: carco op  7 december 2005, 09:14:54
Hoi

Sinterklaas is weer weg en het is goed gezellig geweest.
Alleen ( Caroline) voor ze hier lagen was het al  bijna 23.00 uur  :o :o   Oei, toen sliepen ze hier al anderhalf uur denk ik.
Zoveel om mee te spelen en het één en ander in elkaar zetten voor dat dat kon.
Eerst om half 9 naar school toe waar voor het eerst de nieuwe direkteur van school zijn praatje moest houden. Je kon merken dat hij dit nog niet eerder gedaan had.
De Pieten hadden geen pepernoten omdat de muziekpieten er nog niet waren en die zorgden daar altijd voor.
Dus wat hadden de pieten nu gedaan? Een heleboel confetti meegenomen en daar maar mee gestrooid ;D
Gelukkig kwamen de muziekpieten al snel met de bus aan en daarmee ook de perpernoten:eind goed al goed.   Leuk is dat hè, dat elke school weer een ander verhaal heeft.  ;)
Van school had Maurice een hele leuke verrekijker gehad in de vorm van een leeuw die je om je nek kon hangen.
Maar het leukste vond hij toch nog wel de auto's die hij 'savonds kreeg.
En Jeroen hoorden we heel de avond niet meer nadat hij een donald Duck stripboek had gehad.  Ach, wie het kleine niet eert..........
Hij had wel genoeg gekregen ;)
Maurice vond het trouwens heel vreemd dat de beesten ook allemaal een cadeautje kregen:dat kan toch niet??

Nu inderdaad de kerstdrukte hier bij ons in de winkel, en dan krijgen we het even iets rustiger tot in februari zo'n beetje de voorjaardrukte weer begint. Heel veel succes!!

En van Noo-Noo geen idee wat het nu is Caroline: de vader leeft niet meer en in dat nest zaten alleen maar albinoos toevallig. Toen ik Noo-Noo kocht mocht ik er zelfs wel 2 meenemen als ik dat wilde.Had ik toen jou moeten kennen (maar ja dan had je Noa niet gehad :) ) Ja dat klopt, of ik had nu 2 albino's gehad.  ;D
Verder alles goed met de valken.
'sAvonds doen we tegenwoordig nogal eens een heel groot plaid over de kooi heen als we eens  tv. willen kijken. dit hielp een paar avonden, maar nu ook niet echt meer geloof ik :-\
   Dat is balen !!

Groetjes: Caroline.
   Groetjes van die andere Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

 :censuur :censuur :censuur
De glazenwasser is er weer:heb ik net de valkjes eruit gehaald dus wèèr paniek :'(
Gelukkig dit keer niemand tegen de ramen aan:ben ik maar even bij gaan staan.wel zit Spongebob weer helemaal van slag bij me.
Steeds zij hè die het bangst is. Nou ja gelukkig is ie al weer wg en zijn mijn ramen weer voor een maandje schoon. ;D :P
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Valerie

Ach, arme Spongebob.
Ziet die ramenwasser er dan zo verschrikkelijk uit?
Zeg, leuke foto's van je zoontje! Die eerste is lekker ondeugend.  ;D



Kirsten

Ja dat vroeg ik me ook af :-\ meestal is het toch, bakkie koffie glazenwasser ?;D
Gelukkig ben je er inderdaad weer een maand vanaf :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

carco

Hihi
De glazenwasser is niet slecht hoor ;), maar volgens mij denken de valkjes er anders over.
Enne Maurice heeft inmiddels al weer een nieuw pistool:hij kwam dinsdag zonder pistool thuis, want die moest mee naar buiten. Zijn vriendje had hem nog en al de klappertjes al opgemaakt.
Ik Maurice weer teruggestuurd komt hij even later helemaal overstuur thuis:had dat jochie hem kapot gegooid >:( ::)
Nou ik dus naar zijn moeder: 2 ventjes overstuur natuurlijk en de belofte dat Maurice een nieuwe kreeg.
Ik vond het zo zielig dat ik er gelijk maar één ben wezen halen en dat is maar goed ook want van hun heeft hij nog geen nieuwe gehad :-\
Het is maar goed dat de moeders altijd weten waar Sinterklaas de cadeautjes koopt ;)
Maar voor Maurice ook een goed leer geweest dat hij niet altijd alles aan een ander moet geven en dat hij zelf niets stuk moet maken van een ander, want dat is dus helemaal niet zo leuk.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!