Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Rianne

Stoere jongens, ha! Geef ze een puppy in handen en ze smelten gewoon! ;D

Mandy

Citaat van: carco op 29 oktober 2005, 23:19:23
Hoi

Hier als eerste even de foto van Brutus waar ik verliefd op werd.
En dan zo het verhaal en meer foto's.

Deze blik kan je toch niet weerstaan?


Ik heb 'm vast gehad! ;D
Hij is zo lief, ik had 'm bijna onder m'n jas mee naar huis willen smokkelen, maar helaas, niet gelukt. :-\ ;)
Is maar goed ook, anders gaat Paco ermee vandoor. :o
Maar Brutus is een scheetje hoor, en ook zo leuk die stoere naam voor zo'n klein hondje. :P
Veel plezier met 'm en succes met zindelijk maken.
Is de diarree al over? ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

carco

Hoi

Het was vandaag weer eens ouderwets genieten van de valkjes. Ik lag op de bank even bij te komen van de doorwaakte nachten, en ze zaten allemaal bovenop me. Zó gezellig! 2 Zaten aan mijn ketting te knagen( zelfs Hedwig die normaal altijd alleen aan mijn haren zit kwam op me zitten) 2 liepen over mijn benen en 3 zaten mijn pantoffels te knagen.
Zo ben ik heerlijk weggedoezeld tot ik ineens piep piep naast me hoorde. Ik was even Brutus vergeten die aandacht opeiste ;D
Ìk heb wel mezelf voorgenomen de valkjes niet meer te kortwieken. Ze zijn nogal aan het uitdagen en Beau liep op de grond vanmiddag en Brutus rende er mooi wel op af en hapte(misschien speelsigheid maar toch). Beau kan natuurlijk niet omhoog komen zoals de anderen dus dat was even erg schrikken.Het is gelukkkig wel goed afgelopen maar ik wil dit toch voorkomen voortaan.
Sinds 2 nachten heeft Brutus doorgeslapen, nou ja..gisteren tot half 7 en vanmorgen was het 6 uur.
De diarree is gelukkig over nadat ik een pilletje gegeven heb zaterdag(had ik meegekregen toen ik hem kocht).
Ik merk dat hij zich nu echt thuis begint te voelen, hij begint steeds meer te eten en is al een stuk levendiger.
Op wat ongelukjes na in huis gaat het zindelijk maken eigenlijk best goed.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




patty_dordtse valkjes

Goed zo brutus lekker vroeg baasje uit de bedje halen hoor!!!
eerst ff in die pantofeels van der een plasje doen dan is ze gelijk wakkur  ;D ;D ;D

Ennuh geen vogeltjes happen hoor  :-[ :-[ :-[

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline

Fijn dat zijn zindelijkheidstraining zijn vruchten af gaat werpen.  :D

Wat zul je geschrokken zijn met Beau.  :o

Ben wel weer benieuwd naar foto's.  ::)

Groetjes van Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi

Het gaat hartstikke goed hier!
Gisterenavond toen ik het licht uitdeed ging Brutus uit zichzelf de bench in om te slapen:zó lief!
We hebben hem een knuffel toebedeeld nadat hij heerlijk op de knuffel van Maurice lag te slapen, maar die wilde hem natuurlijk zelf in bed. We hadden Brutus geen groter plezier kunnen doen. Hij loopt er heel de dag mee te zeulen, en slaapt ermee in de bench(foto is helaas niet gelukt, maak er nog wel één).
Het plassen gaat met tijd en wijle nog steeds in huis, maar hij slaapt al wel door tot een uur of 7!
Vanmorgen trof ik wel een heel raar konijn aan in de kooi.
Ik was de kooi aan het schoonmaken, en kijk zelf maar......





Ik zal binnenkort van de rest van het beestenspul ook weer eens wat foto's plaatsen, maar mijn fototoestel is kapot :-\
Gelukkig kan ik met mijn telefoon ook goede foto's maken.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Valerie

Leuke foto enneh... Wat een schattig hondje.  :P Die wil ik ook wel.  :P Maar wat een stoere naam. Gaat ie zich gelijk goed bij voelen!  :P
Succes met het verder zindelijk maken!



Caroline

Hoi Caroline,

Leuke foto's, je kan zien dat Brutus zich al helemaal thuis voelt.
En inderdaad, was ik helemaal vergeten te zeggen, ik geef mijn puppies ook altijd een knufeldier, gaan ze heerlijk tegenaan slapen en vaak missen ze dan de broertjes en zusjes niet zo. Wat weer minder janken geeft. Hier sleepten ze het inderdaad weken met zich mee, tot het niet meer stoer was en dan tijdens het tandjes wisselen knauwde ze hem meestal kapot.
Het zinderlijk maken is inderdaad een kwestie van geduld en consequent zijn. Maar ook dit zal zeker goed gaan. En wat een poepie dat hij 's avonds al zelf naar de bench hobbelt.

Dikke kus voor Brutus  :-*

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje

Hihi wat grappig, brutus is niet eens groter dan het konijn ::)

Mariska

Hoi Caroline,

Fijn dat het zo goed gaat en ja met dat konijnenhok was te verwachten ;D ;)
Heerlijk zo nieuwsgierig als ze zijn!
Bij ons willen de grote altijd de puppyren in ::)
Snap jij nou waarom??

Ik heb LI Wu van mij trouwens een gremlin (Gizmo) gegeven toen hij bij mij kwam en die zette ik 's nachts altijd bij hem in de bench. Hij heeft hem nu al 6 jaar. Zijn moeder kreeg bij ons een beer als pup en die heeft ze nu al 10 jaar.
Dus daar doe je Brutus ook vast een groot plezier mee :D

Ik vind hem in ieder geval een onwijs lekker ding  :-*
En dan ook nog doorslapne tot 7 uur en er zelf ingekropen.
Dat is hartstikke goed.
Hij gaat het nu beschouwen als dat veilige plekje waar ik het pas over had. Dat heb jij goed gedaan zo!!

Groetjes
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

es

Hoi Caroline,

Het konijn zal ook wel hebben gedacht HË dat is mijn plekkie, hahaha ze zijn toch even groot. ;D ;D
Heerlijk lijkt me dat als je lekker languit ligt en dan al je valkjes zo om je heen lekker tevreden zijn. ;)
Dan kom je volgens mij echt even tot rust.
Dikke kus voor Brutus hij doet het heel goed zo te lezen. :-*

carco

Hoi

Nog gauw even een foto van Brutus dan.
Ik kijk even mijn post na en hij hobbelt me weer achterna de bench in. En zijn kruik heeft hij nog niet eens. Alleen moet hij toch zo nog even plassen.
Hum..mijn fototoestel is zeker een week of 3 weg. Ik kwam er wel achter dat ik zo slim ben geweest om extra garantie te nemen, want het toestel is pas 2 jaar oud. Ze snappen er niets van:als je een foto afknipt slaat de foto groen uit net of je een negatief voor je hebt.



Brutus in de bench met zijn beer.
En een gedragen hemd van mij erbij met een tikkende wekker erin.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Gerda

Citaat van: carco op  9 november 2005, 23:05:07
Hoi

Nog gauw even een foto van Brutus dan.
Ik kijk even mijn post na en hij hobbelt me weer achterna de bench in. En zijn kruik heeft hij nog niet eens. Alleen moet hij toch zo nog even plassen.
Hum..mijn fototoestel is zeker een week of 3 weg. Ik kwam er wel achter dat ik zo slim ben geweest om extra garantie te nemen, want het toestel is pas 2 jaar oud. Ze snappen er niets van:als je een foto afknipt slaat de foto groen uit net of je een negatief voor je hebt.



Brutus in de bench met zijn beer.
En een gedragen hemd van mij erbij met een tikkende wekker erin.
Groetjes: Caroline.


Wat ligt ie schattig te slapen met zijn knuffel. Maar waarom een tikkende wekker?? Of moet hij vroeg op om jullie ontbijt te maken??

Nee, zonder dollen, waar is die tikkende wekker voor??

Groetjes Gerda

Caroline

Volgens mij het hartritme van zijn moeder nabootsen.  :D Werkt rustgevend.

En Caroline, ik vind het een hele lieve en wijze fotó van Brutus.  ::)

Groetjes van die andere.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Citaat van: Caroline op 10 november 2005, 09:05:59
Volgens mij het hartritme van zijn moeder nabootsen.  :D Werkt rustgevend.



Groetjes van die andere.  :)

Dit klopt als een bus ;)


:o :o :o
Vanmorgen hebben Harry,Charlie en Spongebob dus ècht Brutus ontdekt:en ik kon er geen foto van maken omdat ik niet weg kon :'(
Zoals gewoonlijk zat ik op mijn knieeën voor de pc en lag Brutus in mijn knieholte en wilden de valkjes toch echt mijn sloffen proeven(want dit doen ze altijd en dat er nu zo'n rare snijboon in de weg ligt :-\ )
In ieder geval gingen ze er gewoon naar toe, en Spongebob??
Die ging even kijken hoe Brutus smaakt en trok hem aan zijn haren ::) En Brutus?? Die sliep gewoon verder ;)
Vanmiddag liep het konijn weer los en ging Brutus dus bij de cavia op visite ;D En Karel die vond het wel gezellig geloof ik.
Als Pluisje tè dicht bij Karel komt rent hij vaak het huisje in, maar van Brutus vond hij het best. Die was stro aan het eten.
Brutus snapt nog niet helemaal dat Pluisje niets van hem moet weten:die gaat namelijk met zijn poten slaan, wat voor hem een teken is dat hij wilt spelen :-\ Regelmatig is Brutus dus voor de kooi van Pluisje en Karel te vinden en Pluisje vindt dat dus maar niets.
Vandaag heeft hij tot nog toe maar één klein ongelukje gehad en ging verder met plassen toen ik hem buiten zette. Er is dus nog hoop :)



in de kooi met Karel





Harry,Charlie en Spongebob bij mijn voeten, de andere 4 zaten achter me ;)


Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!