Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

valkchico

hallo caroline,

wat een poepie van een pup (zowel letterlijk als figuurlijk ;D)
Het is zeker een lieve nieuwe aanwinst. En ha wat een adviezen hier hoezo dierenliefhebbers op het forum?

Ik vind Brutus geweldig en heel veel plezier ermee. En hoop dat brutus snel doorslaapt in een schone bench.

gr Esther

es

Hoi Caroline,
Ik hoop dat alles goed gaat.
geef je Brutus een dikke  :-* van mij.


carco

Hoi

Ik ben gewoon moe ;)
Het lijkt wel of ik weer een kind in de luiers heb met als gevolg gisteren: 2x op het kleed gepoept en 2x geplast en vandaag: 1x op het kleed gepoept in de kamer onder de tafel, 1x op het kleed gepoept bij de voordeur(terwijl ik op de wc zat) en 1 x onder mijn slof(ingetrapt) :P
En 2x geplast in de kamer. Ik ben honderd keer buiten geweest en hij snapt er niets van..
Gisteren zijn we naar de bossen geweest en ging hartstikke leuk.
Toen we thuis kwamen stonden de buren alweer voor de deur(ik denk dat dezelfde rit volgende week weer gemaakt wordt)
Vannacht was minder:om 2uur , om 4.50 uur(toen moest Hans werken en hoorde hij  hem) en toen om half 7.
Oef dit is wel afzien hoor:gelukkig had ik hem nu zover dat als ik af zei hij ook ging liggen in de bench(na zo'n tig keer zeggen en staan, maar oké ik heb de bench niet open gehad)
En in de doos slapen? Wat is dat??
Dat doe je toch niet ??? ;)
Nee hoor er lekker naast:maar gepoept heeft hij er niet in alleen geplast.
Vandaag vond ik het wel spannend want de eerste keer de valken eruit samen met Brutus.
Nou ja volgens mij zagen ze elkaar geneens!! Alleen Beau was erg nieuwsgierig en probeerde er naar toe te gaan, wat hij toch niet deed.
Later toen de valken in de kooi zaten en het konijn eruit was ging hij proberen daar mee te spelen en rende erachteraan. Dit was een erg koddig gezicht : het konijn is nl. nog groter dan hem.
Morgen misschien meer:nu ga ik eerst eten.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




hippysuus

Smelttttt wat een lieffie!!!! :o  :-*

Maar ik hou het toch maar bij mijn puppies op het nintendogs spel  :P Die hoef ik niet uit te laten als het koud is buiten ;D

carco

Hoi

Nog even een korte anekdote.
Mijn ouders willen eigenlijk altijd nog een hondje hebben en ik had ze vandaag opgebeld dat ze langs moesten komen omdat we iets hadden.
Eigenlijk waren we gisteren al langsgeweest maar toen waren ze niet thuis(wij balen).
In ieder geval ze kwamen , zegt mijn moeder :,,Ik weet wat jij hebt:een jonkie!!"
Ja zeg ik ik inderdaad een jonkie een hondje!!
D'r mond viel open van verbazing want dit had ze nooit gedacht.
Zij dacht dus dat ik een nestje had met jonge valkjes en zij er ook één kregen, want dat had ze wel graag gewild!!
Nou ja dit was dus een totaal andere reactie dan ik had verwacht en dat van zo'n grote hondenvriend. Helemaal gevallen voor de valkjes ;D :D :P
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




margreet

hallo Caroline,

Wat een schat van een hondje, is ook mijn favoriet, gezien het formaat, in mijn jeugd hebben we altijd honden gehad, schippershondjes, die zijn ook echt lief alleen een slag groter.Nu mag ik er alleen maar naar kijken want ik heb er gewoon te weinig tijd voor (werk e.d.) maar je weet maar nooit. Het wordt inderdaad een kleine dierentuin daar bij jouw. Ben nu even niet jaloers op je (zindelijk maken) maar ook dat komt vast wel goed. Veel plezier met Brutus, daar krijg je een lief vriendje aan.

groetjes Margreet

Caroline

Ach Caroline,

Je hebt het er maar druk mee. Het valt niet mee hè, zo'n nieuwe baby?? Misschien is het verstandig om je kleden weg te halen tot Brutus weet dat hij buiten in het gras moet plassen en poepen en niet binnen op jouw tapijten. Maar ja, dan kijk je naar dat snoezige koppie en dan ben je vast niet zo snel boos.  >:( Ik hoop dat er snel een beetje regelmaat in jullie leventje(van jou en Brutus) komt, want dan kan het genieten gaan beginnen.  :D
Fijn dat het samen losgaan met het konijn en de valkjes goed is gegaan, gaat er in ieder geval iets naar wens!!  ;)

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Nog even wat tipjes van mij.
Misschien heb je er iets aan of misschien doe je sommige dingen al.
Van dat in de bench plassen snap ik trouwens niet.
Heb het nog nooit meegemaakt, maar kenelijk kan hij het dan toch niet ophouden.
Het is verstandig om hem vlak voordat hij de bench ingaat nog even buiten te zetten totdat hij plast.
Als hij dat niet 1, 2,3 doet helpt het om even met hem te spelen. Dan komt het vaak wel op gang.
Als je hem 's morgens eruit haalt moet hij natuurlijk meteen naar buiten. Net als de meeste mensen die gelijk moeten plassen.
Ik wel tenminste ;D ;)
En het is slim om hem elke keer als hij geslapen heeft gelijk buiten te zettten. Gegarandeerd dat hij wat doet!!
Vaak krijgen ze het dan al snel door en gaan zelf steeds bij de deur staan.
Me moeder en ik hebben het altijd zo gedaan en bij ons gingen de puppen altijd zindelijk naar de nieuwe eigenaren.
Je kan hem ook nog even buiten zetten als hij een tijdje gespeeld heeft of als hij veel water heb gedronken.

Nou ik hhop dat je hier misschien iets aan heb en anders je vragen heb mag je ze mij altijd stellen hoor.

Heel veel succes en een dikke  :-* voor Brutus.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

Hoi

Ach vanmorgen vond ik Charlie zo zielig:ze zat bijna op het onderste touw te slapen met Derrick aan haar zij. Ik weet niet waar ik wijs aan doe. Ik weet dat Harry en Charlie weer een nestje willen, maar ook dat het ws toch niet goed gaat. Dus ja waar doe ik wijs aan? Ze zitten dagelijks boven op elkaar die 2!
Verder eigenlijk weinig neuws over de birdies. Ze kijken nog niet echt veel naar Brutus, maar wagen zich wel steeds vaker op de grond en dan spieden mijn ogen alle kanten uit van wat gaat er gebeuren. Voorlopig niets dus.
Vannacht heeft Brutus goed geslapen. Ik hoorde hem om 2 uur alweer, maar zonder dat ik naar beneden hoefde is hij tot 6 uur weer gaan slapen.
Hij heeft toen buiten geplast en de bench was droog!!
Ook heeft hij vanmorgen al 2 keer buiten gepoept en binnen nog niets(even afkloppen!)
Vanmorgen hadden we de hamster eruit gehaald en waarschuwde de kinderen al voorzichtig te wezen, want die is natuurlijk maar klein. Maar Brutus snurkte gewoon door. Ook op de loopbal reageerde hij niet eens:terwijl dit toch wel een mooi speelmaatje voor hem is.
Op het moment dat ik dit typ word er geloof ik één uitgedaagd.Zoals gewoonlijk zit ik op mijn knieën voor de pc en Brutus ligt dus op mijn voeten en nu komen er steeds valken over de grond aangelopen, steeds dichter bij, en dan als ze niet verder durven lekker hard wegvliegen :P :-\
Stelletje............
Ik heb nog een paar foto's van gisteren zo lief. Hij zit nogal eens bij de trap:autootjes pikken van Maurice om mee te spelen, maar nu ging Brutus er maar even bij slapen :)
Oh ja en Mariska:ik ga heel veel eruit met Brutus hoor! Inderdaad steeds na het slapen, na het eten,enz. Maar ik ben er gistereren al achter gekomen dat meneer bang is voor grasprieten, hij vertikt het om in het gras te lopen.
Zo en voor ik gisteren thuis was van de kinderen naar school brengen!! De halve school stond om me heen:hij heeft me toch een fanclub(lijkt Harry wel). Echt iedereen:nu moet ie mij likken en nu bij mij. En Brutus? Die vind alles best geloof ik en loopt achter iedereen aan. En toen was ik eindelijk van het schoolplein af, wordt ik onderweg weer aangehouden door iemand die wist dat het een boomer was, waar die was gekocht en die wilde er ook al lang heel graag één.
Vanmorgen ook alweer: ik liep met hem buiten zijn er van die stoere werklui bezig:ja en die moesten even het werk staken natuurlijk:één wist te vertelllen ooit een shih-tsu gehad te hebben. En ze wilden hem wel een daagje mee in de bus hebben.Schitterend vind ik dit van die mannen en dan gek op zo'n klein hondje ;D
Maar goed veel werk komt er dus niet uit mijn handen op zo'n manier, maar is wel gezellig.



Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




patty_dordtse valkjes

wat zie ik nu pas!!! :o

Wat een lieverdje zeg ach echt liefffffffffff ;D ;D ;D

Kus mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Rianne

Het is net een pluchen hond zo tussen het speelgoed! :)

Caroline

Hoi Caroline,

Fijn dat hij gaat begrijpen waar hij moet poepen en plassen, en bijna nog fijner dat het thuis met de kids en de andere diertjes zo goed gaat.
Je foto's vind ik helemaal vertederend, mijn eerste reaktie was die van Rianne, het lijkt wel een pluchenhondje zo.  ;)

Geniet lekker van hem en maak maar héééél veel mooie foto's, vinden wij ook leuk.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Wat fijn dat het al beter gaat.
Ik dacht ook niet dat je het niet goed deed hoor ;)
Helemaal niet zelfs, maar ik geef graag wat tips weg ;)
Veel mensen weten niet dat ze na het slapen nodig moeten plassen bijvoorbeeld.
Maar zo te horen zijn jullie heel blij met hem en gaat het met de vogeltjes en andere dieren ook goed.
En wat die stoere mannen betreft; daar weet ik alles van :D
Iedereen is altijd gek op ze. MIke van mij ook.
Hoe kan het ook anders, ze zijn om op te vreten!

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

Citaat van: Mariska op  2 november 2005, 12:11:41
Hoi Caroline,

Wat fijn dat het al beter gaat.
Ik dacht ook niet dat je het niet goed deed hoor ;)
Helemaal niet zelfs, maar ik geef graag wat tips weg ;)
Veel mensen weten niet dat ze na het slapen nodig moeten plassen bijvoorbeeld.

Ben ik ook heel erg blij mee, maar de goede tips kwamen ook van mijn buuf die altijd honden heeft gehad en vandaar dat ik het wist

Maar zo te horen zijn jullie heel blij met hem en gaat het met de vogeltjes en andere dieren ook goed.
En wat die stoere mannen betreft; daar weet ik alles van :D
Iedereen is altijd gek op ze. MIke van mij ook.
Hoe kan het ook anders, ze zijn om op te vreten!
Daar heb je helemaal gelijk in!
Groetjes Mariska


Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mariska

Hoi Caroline,

Wat fijn dat je een goeie buuv heb die met de tips klaarstaat.
Altijd handig!!! ;)
En lekker dichtbij!

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)