20 september 2025, 18:50:34

Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

Nou dat is ook toevallig, ik heb mijn eerste 4 levensjaren in Ridderkerk gewoont, en daarna nog 4 in Puttershoek voor mijn ouders naar het Brabantse land vertrokken.

Wat een lieve filmpjes, en die papegaaien, wat mooi hè. Heb ik al 2 van je kinderen gezien.
Waarom is Noo-noo, niet zo lekker, dat heb ik nog niet gelezen in je boek, zover ben ik nog niet.

Hoor nog wel van je, groetjes van Caroline, Binky, Fleur, Pablo & Chica.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Ik denk dat die meneer met de papegaaien meneer salvatore was. Sprak hij een beetje gebrekkig nederlands? Als hij het was, dan heb je goed gezien dat het een toffe vent is. Hij is laatst een keer zomaar in elkaar geslagen door een marokkaantje van 17 >:( Gelukkig is hij er weer bovenop gekomen want hij had het zeker niet verdiend.

patty_dordtse valkjes

hoi carolientje,

ik had gisteren natuurlijk het kinderfeestje dus neej jammer genoeg niet geweest wel smorgen nog ff wat dingetjesgehaald op het dorp.
en naomi zag de giraffen springkussen staan dus snel de hoek omgegaan haha.
maar die man van de papegaaien die staat ook vaak op walburg op zaterdag met zijn papegaaien.
en naomi weet dat al heel lang en rent dan altijd als eerste naar de konmartoe waardie meestal stond.
hij isheelergaardig altijd en goed voor zijn dieren.
naomi mocht altijd helpen het touwtje vasthouden zodat de papegaai zijn kunstje kon doen.
hele aardige man dus.

groetjes mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

carco

Hoi

Klopt dat die man gebrekkig Nederlands sprak:ik vind het schandalig dat ze zo iemand in elkaar timmeren >:(
En staat ie geregeld op Walburg??
Jeetje dat wist ik niet, want daar kom ik ook vaak.
Zal ik dan toch eens moeten gaan kijken, want vooral Irene baalde flink dat ze er niet bij was.
En het springkussen is Maurice ook op geweest, maar die skeelerbaan was toch wel leuker (vooral zonder skeelers of step :P )
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

margreet

hallo Caroline,

Leuke filmpjes weer, dat mag ik graag zien, de inrichting komt me ook bekend voor, theedoekje hier, handdoekje daar, voor dat ze er bij mij uit mogen ben ik eerst tien minuten de kamer aan het verbouwen, uiteraard voor hun veiligheid maar ook voor mijn huisraad, blijft het nog een beetje netjes, maar ik heb het er graag voor over. Leuk die man met die papagaaien, Ik heb zelf eens een show gezien in een winkelcentrum in Amstelveen met Ara's en Kakatoes, vind het ontzettend knap dat ze zoveel geduld op kunnen brengen om die vogels dat te leren.

groetjes Margreet

carco

Hoi

Kamer verbouwen??
Valt wel mee hoor: uh... ik begin met 2 palmen naar de gang te verhuizen, en dan een bos bloemen en een gipsen beeld(die wordt ook steeds kleiner trouwens, doen zij het niet laat ik hem wel vallen :-[ ).En dan gaan er vuilniszakken over mijn kast want die smaakt ook nogal lekker, en nog een vuilniszak over een andere plant. 2 Schilderijen van de muur (in mijn steenstrips zit nl ook al een gat).
En dan nog over mijn lampen theedoeken, schommelt zo leuk maar ineens zag ik wat kabels blootliggen :o
Wie zegt ook alweer dat valkjes leuk zijn?  ;D ::)
Oh ja en achter mijn box van de stereo die ophangt ligt standaard een doekje, want die zie je toch niet, maar snoeren zijn zó lekker >:(.
Maar omdat jij het bent  Margreet nog een kroelfilmpje van vandaag op een favoriet plekje van ze genomen:boven in de gang op het traphekje. Filmpje lijkt alleen een beetje slowmotion geworden ???
http://www.youtube.com/?v=KEldxBhuWUM

imv

:D :D :D Achhhhhhhhhhhhhh  :D :D :D
Vader moeder en dochter om beurten

;D ;D Liiiiiiiiieeeeeeeeeeeffffffffffff!!!!!!!!!!!!!

En het ziet er inderdaad prachtig uit als bij jou de vogels losgaan.
Je ziet ook helemaal dat je dit dagelijks doet. Je hebt er echt veel handigheid in  ;)

Groetjes,
Irene

Lin

Hey,

Lieve kroel filmpjes! Vooral de laatste is wel erg lief. Lijkt wel alsof je valkje helemaal een fel gele staart heeft! Ik verbaas me er toch wel over dat kinderen geen angst kennen voor andere dieren. Ik ben vrij snel bang als ik een vogel niet ken. Leuk om je kinderen en die van Irene te zien. Lijkt me een gezellige middag.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

carco

Hoi

Ja lief hè?? Stelletje kroelkousen!
En normaal ben ik ook niet zo hoor:tenminste een vreemde papegaai zou ik echt mijn vinger niet naar uit steken, maar deze waren echt lief.Eentje zat steeds een beetje te pikken in mijn vinger:ik denk meer spelen want hij beet niet door ofzo. Het viel me wel op dat hij meer met de edelpapegaaien deed dan met de roodstaarten, geen idee of ie makkelijker in de omgang zijn???
En vooral mijn jongste is nergens bang voor. Die moet je 10x zeggen als hij een hond ziet om te vragen of hij hem kan aaien i.p.v. er zo op af te stappen.
Ook komt ie regelmatig met een kat in zijn armen thuis, of hij het beestje mag houden.

margreet

hallo Caroline,

Doet me goed, zit nog steeds een beetje aan Lilo te denken, allebei hebben we al wat meegemaakt met onze valkjes, dus je begrijpt wat ze doormaakt, Liep nog even langs mijn schatjes om ze welterusten te wensen, waren ze niet blij mee, blazen en de kont naar me toe keren, nou ja!!!, Maar morgen zijn ze echt wel weer blij met me.

groetjes Margreet

Caroline

Hoi Caroline,  :D

Ik zet hier al een vast even voor ik Sanne ga ophalen van school een klein berichtje. Je stond op de laatste plaats van de 2 de blz. dus nu sta je weer op de eerste blz. ;D ;D

Heb net de berichten gevolgt over Lilo, toppie hè een kleine voorruitgang.  ;D :o :D

En ik ga maandagmiddag naar Mandy, mijn Chica ophalen, héééél misschien nog een paar dagjes zelf pap geven maar dit is nog even afwachten, ze eet al een beetje zaadjes, ze is maandag 5 weken en 4 dagen. Mandy vertrekt de nacht erop op vakantie dus ik heb geen andere keuze want langer laten zitten(in de volière) is natuurlijk geen optie. ::) ;)

Beantwoord straks nog even je mailtje terug. ;)

Groetjes van Caroline, Binky, Fleur, Pablo & Chica, bijna.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi

Het was vandaag weer een gezellige boel aan tafel ;D
Jammie allemaal lekker smullen, nou ja allemaal....
Harry en Charlie hebben een nieuw plekje ontdekt : boven achter de wasmand. Alleen sloopten ze het voegsel van de steenstrips en heb ik het ze iets moeilijker gemaakt voor ze om erachter te komen. En aangezien het bijna weekend is past ook alles niet meer in de mand:ach ja gaan we toch bovenop de was zitten, wat maakt het uit :)

Normaal zit Harry direkt in mijn nek als ik een rijstewafel met kaas heb:nu ook wel, maar de wasmand is op dit moment toch wel èrg interessant.
Ja en als er dan één komt proeven komt de rest vanzelf meedoen.Ik stofzuig dus meestal pas na het middageten :P

patty_dordtse valkjes

haha pas maar op dat je ze niet per ongeluk meeneemt in de was haha  ;D ;D ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Christine

Wat een leuke foto's weer! vooral met zen 5 aan tafel en vooral met die wasmand ja kleren slopen mag toch ook wel eens eh! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

imv

Hoi Caroline, ;D
Leuke foto'sssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!
Ben blij dat ik niet de enige ben met gaten in de steenstrips  ;)

Wat een gesmul aan tafel joh! Superscherpe foto's trouwens... die heb je toch met je telefoon gemaakt??

Groetjes,
Irene