Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Caroline
Wanneer zou het eerste eitje uit moeten komen?
Caroline leg dat eitje terug ,je weet maar nooit.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Weg gooien kan altijd nog,en je kleine donsje heeft er extra warmte van ,en houvast aan.
En wat Brutus betreft ,lekker laten slapen ;D ;D
Groetjes Riny :D

bobbie

Hoi Caroline,

Ach, ik had wel met je te doen toen ik het verhaal las. Maar net als Riny moest ik ook lachen, ik zag de hondenpoep tussen je tenen vandaan komen, zo smeuïg vertel je.  ;D

Schitterend dat het nog goed gaat met het kleintje.
En het eitje zou ik zeker terug leggen. Het is sowieso een kacheltje en een steuntje voor je ieniemienievalkje.

Probeer te ontspannen en te genieten. ;)

Groetjes, nel :)

valkchico

Hallo Caroline,

Wat een ochtend heb jij gehad, ik ruik het bijna bahh
gelukkig gaat het toch goed met je kleintje, en wie weet blijft ie niet alleen :).

Probeer een beetje te ontspannen (zover als dat gaat op een woensdag).En geniet vooral!

gr Esther

imv

Hoi,
Ben ik even een ochtend weg,... wat een verhaal weer!
Gelukkig wordt het kleintje weer gevoerd.
Zo te horen hebben Brutus, Pluis en Pluiske  ;D aardig achter elkaar aangerend, en heeft Brutus ook nog eens zijn territorium afgebakerd :P

Vanmorgen had ik je nog gebeld, maar ik had geen bereik  :censuur Ik was namelijk mij Kortleve in Oud Alblas!

Heb je al pap in huis? Anders kom je het zo maar halen. Als ik er niet ben, dan heb je de sleutel!

Groetjes, enneh.. ontspan eens een beetje, joh! (ik begrijp het wel, hoor!)

Irene

carco

Hoi

Stelletje mooie zijn jullie hoor: vooral Nel:hondenpoep tussen mijn tenen :P
Ik heb het eitje toch maar weer terug gelegd.Ik weet dat ze er steun aan hebben, maar mits dit het eerste ei was is ie al van 20 januari (?) vrijdag was hij 3 weken. En omdat Mandy zei dat ze konden springen vond ik dat toch wel eng.
Straks komen mijn ouders op kraamvisite: ik hoop dat zij meer mogen zien dan Irene gisteren.
Ook dat weet ik dat ze er vaker afgaan op een gegeven moment, maar toen ik net terug kwam van school en Jeroen zei dat ze er wèèr afwaren zag ik overal weer beren. En ze zitten er nu ook weer op en het kleintje heeft de krop weer vol.
Hoe lang mogen de ouders er in het begin van af zonder dat ik me ongerust hoef te maken?
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

:-\ Helaas daar kan ik je geen antwoord op geven.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline
'Dat is afhankelijk van de temperatuur.
Bij mij zijn ze er in de zomer ook meer van af als in het voorjaar.
Stiekem hebben ze toch een radartje wat hun verteld, wat kan en wat niet.
En kijk maar eens op je thermostaat,als het buiten zo warm zou zijn, hadden wij allemaal een pak minder kleren aan.
Groetjes Riny :D :D
PS Nu moet ik even naar het dagboek van Brutus orde op zaken stellen.

imv

carco

Hoi

Vanavond spit ik verder, ik moet zo Maurice naar de voetbal brengen, maar mijn ouders hebben donsje gezien en zijn helemaal in love.
Dus is het donsa gaat zij 100 % zeker daar naar toe. Een donsje nog niet helemaal zeker wat mijn vader betreft wel die wilt hem de 2e stem van Punky leren zingen. Maar mijn moeder is nog een beetje bang dat ze tegen elkaar op gaan gillen.
Dat doen ze toch nooit ::) ;D
Ben ik weer helemaal happy mee.
Groetjes: Caroline.

imv

carco

En voor jou???
Tenminste voor Róbin??

Derrick heeft vanmorgen toch weer een bloedpen gehad aan de andere kant, maar niet zo drastisch.
Ik zag toen ik aan het stofzuigen was iets van bloed op de grond en keek natuurlijk eerst de nijnen na ::)
Maar het lag zo dicht bij de volière dat ik Derrick maar weer gepakt heb en ja hoor die was het. Spongebob had ook een veeg bloed zitten en Beau ook, bij de rest zag ik niets. Ja nog iets aan het zittouw.
Ik snap nog niet dat ik vannacht niets heb gehoord, want die pen zal ook wel vannacht gebeurd zijn denk ik.

Heerlijk om steeds die voergeluidjes te horen : ik kan hier van blijven genieten. En volgens mij wordt ie net als bij Lin tonnetje rond en is hij/zij inmiddels al 3 keer zo groot als maandag.

imv

We hebben kennelijk langs elkaar heen gepraat. Maakt niet uit!

carco

oh???
Maar ik vroeg het van de week en toen ging jij een beetje van je eigen piepekuikens uit??
We hebben het er nog over oké??
Dit is nu weer  :censuur
Groetjes: Caroline

imv

Ik heb hier op het forum begrepen dat de kans op een overlevend kuikentje in een eerste nestje heeel klein is..
laat maar joh! Ik verzin wel wat.

carco

wacht nou maar even af.
Mijn eerste nestje ging wèl goed en daarna niet meer.
Behalve dan dat ze tijd niet uitzaten het nest daarvoor, maar we hebben nu al een goed pleegkoppel.
Komt goed: we persen hier ook nog wel een eitje uit ;)