Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

imv


bobbie

Hoi Caroline,

Hoe gaat het hier? Alles nog op de knikkers ??? ;)

Houd moed, we duimen. ;D

Groetjes, Nel :)

Monky

Hi Caroline,

Wat fijn dat Kareltje het weer een beetje goed maakt.
Trouwens onze dierenarts laat ze vaak niet eerder gaan dan dat ze gegeten hebben. Ze willen wel vaak zien dat het gewerkt heeft. En de darmpies hebben misschien even stil gelegen waardoor er weer een verstopping kan ontstaan  :-\

Maar het klinkt alsop het bij jou gewoon goed gaat.

Geef Karel maar een lekkere knuffel van mij.

Groetjes,
Monky


Caroline

Hoi Caroline,

Fijn dat  het weer redelijk gaat met Karel, ik hoop dat hij weer goed kan eten straks.

En veel sterkte met de citostress, wens Simone maar geluk van me.

Groetjes van mij.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi


Omdat we een nieuwe pc krijgen en de gegevens van de oude overgezet moeten worden ben ik de pc morgen ( en ws. al vanmiddag kwijt) en dan moet ik dus zeker een hele dag afkikken :P
Vanmorgen Karel gewogen die toch wèèr afgevalen was :'(.Ik baal hier van want veel heeft hij dus niet binnen gekregen, ik hem hem gelijk olvarit gegeven. Ik zag hem wel aan de tralies knagen, wat me een goed teken lijkt omdat je dat volgens mij niet kan doen met veel pijn in je bek :-\
Hedwig had vanmorgen iets vreems:ik had de kooi opengezet en ze zat op de stok ervoor om weg te vliegen dus ik laat haar opstappen op mijn hand en ze probeerde het wel, maar stortte zo weer neer ??? Heel vreemd dit heeft ze nog nooit gehad en later vloog ze ook weer als vanouds hoor. Ze moest nog wel even bijkomen op mijn schouder voor het weer ging.

Harry en Charlie zitten nog overstoord verder te broeden, ik ben onrustiger als zij op het moment.

Simone heeft vanmorgen een gedeelte Cito-toets gehad en die vond ze supermakkelijk zoals ze zelf zei. Het is te hopen dat ze dat van de rest ook vind. Het makkelijkste vond ze rekenen en àls ze moest kiezen wat het moeilijkst was was dat taal 2.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Monky

Hi Caroline,
Eventjes op Karel terugkomend...
Het is wel belangrijk dat hij gaat eten. Anders krijg je weer andere complicaties. Ik zou als ik jou was toch even nog de dierenarts bellen.
Het kan gewenning zijn, maar het kan ook iets anders veel ernstigers zijn. Zoals verstopping.

Wel leuk dat je een nieuwe pc krijgt  ;D

Wat leuk dat dat ze rekenen het makkelijkst vond.
Dat hoor je niet vaak dat meisjes dat vinden  ;D
Wel fijn dat ze er fluitend doorheen is gegaan.

Groetjes,
Monky

Ankie

Hoi Caroline

Wat raar dat Karel weer is afgevallen ,maar wat heeft de dierenarts hierover gezegd ? Wanneer moet je verbetering merken ?

Vreemd dat Hedwig ineen niet meer kon vliegen hopelijk dat het niet vvaker gebeurd ,want je schrikt je rot !!! Ik heb het wel eens met eenvan de grasjes gehad en die vliegt nu weer als de beste ...lag waarschijnlijk aan de rui ! Vermoed ik dan !
Wel lekker dat Harry en Charlie nog goed aan het broeden zijn en ik kan me voorstellen dat je geen rust meer in je ....hebt ! ;D

De eerste dag van de cito zit er alweer op en wat heerlijk dat ze het makkelijk vondt !!!!

We zullen je missen en hopelijk ben je snel weer terug met je nieuwe pc.!!!

Groet van Ankie

carco

Hoi

Ben ik nog even.
Morgenochtend wordt de pc pas wegebracht dus ik kon nog lekker even op het forum struinen.
Karel was vanavond iets aangekomen gelukkig, ik heb wat druivesuiker door het drinkwater en olvarit gedaan.
De dierenarts had alleen gezegd zonodig dwangvoeren nog even, maar als het zo blijft bel ik wel terug.

Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Hoi Caroline,

Allereerst wat fijn dat Simone het vandaag makkelijk had bij de cito.  :D

Wat balen dat het nog niet lekker loopt met Karel, nu wel ietsje aangekomen gelukkig, ben benieuwd.  :-\

Vreemd dat Hedwig niet kon vliegen, hopelijk krijgt ze het niet meer.  :o

En wat leuk een nieuwe pc, daar moet je helaas wel een forumvrije dag voor inleveren.  ;)

Spannend de eitjes, tot wanneer kunnen ze nog uit komen??  ??? ???

En als laatste, hoe is het eigenlijk met jou??  :P

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi

Sorry ik kan het niet laten, dus voordat de stekker eruit gaat nog even hier neuzen.
Yes! Vanmorgen was Karel 25 gram aangekomen!!! Nu zo doorgaan. Ik moet hem toch 2 keer per dag pijnstilling geven en dan zet ik hem gelijk even op de weegschaal.

Het is vandaag dag 19 van eitje nummer 1, dus in principe kan het nog even :-\

En voel jij het aan Caroline hoe ik me voel ???
Normaal is dinsdagavond mijn sportavond, maar Simone moest naar catechesatie en ik zou haar vriendinnetje ook thuisbrengen en ik had al zoiets van dat red ik niet. Maar ik voelde me ook een beetje koortsig en dat klopte dus wel : 38,6!! Dus ik ben maar niet gegaan.
Ik heb een paar paracetamolletjes genomen en vanmorgen ook maar vast één.
Ach zakt wel weer, er zijn wel ergere dingen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Hoi Caroline,

Waarschijnlijk kun je dit vandaag niet meer lezen. Je stekker is uit je pc.  :-X

Maar toch heel veel beterschap. Lekker uit rusten, je kunt nu toch niet achter de pc kruipen dus kruip maar lekker in je bedje.  :D

Wat super dat Karel nu toch 25 gram is aangekomen. Hopelijk heeft ie het ergste nu achter de rug.

En de eitjes........ ja wat kan ik daar nu op zeggen wat jij ook nog niet weet......... SPANNEND!!!!!!

Groetjes van Caroline  :D

PS. bij groot nieuws krijg ik wel een SMS-je hè??

Oh  :censuur dit kun je al niet meer lezen.  :-X
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Wat fijn dat Kareltje weer is aangekomen!!
Eet hij nu weer gewoon voer? Straks vindt hij straks zijn eigen voer niet meer lekker hahaha. Ach, als hij maar blijft leven  :-*

Jij zit ook helemaal in spanning over je eitjes. Ik leef met je mee.
Heel veel beterschap. Het schijnt toch enigszins te heersen. Ik voel me ook belabberd. Vooral keel en hoofdpijn. Ik hoop dat het voor ons allemaal snel over gaat  :P :)

Tot later op je nieuwe pc  ;D

Groetjes,
MOnky

imv

Hi Caroline,
Heeft je hoestje van gisteren toch nog een gevolg gekregen  :(

Beterschap!
Groetjes,
Irene

Caroline

Hoi hoi!!

Ik kom je even ophijsen.  :D

Anders kom je straks weer op het forum en kun je je eigen dagboekje niet meer vinden.  ;D

Wil het nog niet zo lukken met de pc??  ???

Ach dan SMS-en we morgen toch weer gewoon.  ;) :D

Groetjes en misschien nog tot straks!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Hallo Caroline,

Rustig aan he dame, met verhoging. :-\

Gelukkig is Karel weer aangekomen, ik las wel maar reageerde niet.

En het gaat er om spannen he, met de eitjes.

Nog heel even geduld. ;)

Ik hoop van harte dat jij het hele traject mag beleven.

Groetjes, Nel :)