Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Lin

Citaat van: carco op  4 februari 2006, 11:22:06
Hoi

Net even gekeken, maar volgens mij is het ze gewoon niet gegund.
Bij één ei zag ik alleen donkerrod in een hoek van het ei ( in de punt) , bij een ander ei kon ik precies de vorm van een kuikentje onderscheiden , maar beweging was er niet te bekennen.
Dus waarom blijft een vraagteken,  maar het wordt dus wèèr niets  :'(
Groetjes: Caroline.

nou zeg, wat een problemen met kweken bij de meeste. Wat erg voor je. Ik weet hoe je je nu voelt helaas.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

imv

Riny

Hoy Caroline
Je moet niet te snel denken dat het niets wordt.
Ik zie ook lang niet altijd beweging in het ei en toch krijg ik dan een gezond jonkie.
Probeer een beetje goede moed te houden.
Nog 2 weekjes en dan kun je lekker ontspannen.
Groetjes Riny :D

Gerda

Hoi Caroline

Blijf moed houden hoor!!! Misschien komt het nog goed!!!

Groetjes, Gerda

bobbie

Hoi Caroline,

toen je zwanger was bewoog je kind toch ook niet constant? Daar zou ik gek van geworden zijn :P.

En er zit nogal een periode tussen het 1e ei en het laatste eitje. Houdt moed houdt moed.

Ik heb er geen zwaar hoofd in bij jou hoor.

Nu ga ik voor jou duimen. 8)

groetjes, nel :)

Kirsten

Hoi Caroline,

Hier ook al verdrietige berichten,. maar hou inderdaad de moed er nog even in hoor, je weet het inderdaad nooit.
Ik duim voor je

Mag ik je vragen welke dierenarts je hebt trouwens,. toevallig de kliniek in ridderkerk?
Je moet straks zorgen voor genoeg hard voer in de kooi,. het kan best dan een hele tijd wegblijven,. je was er trouwens nog erg op tijd bij, want meestal laten ze het niet eens merken. Sterkte maandag meid,. het zit je allemaal even niet mee

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Monky

Hi Carco,

Bij het tanden knippen werd geen roesje gebruikt, maar bij de kiezen wel.

Op gegeven moment had hij echter geen kiezen meer...Hij was oud en ze waren eruit gevallen...We hebben toe dat korrelvoer opgelost in water. Hij kreeg dan toch nog wat hij nodig had. Hij is uiteindelijk aan een oog infectie overleden...Het was naar binnen geslagen en het drukte op zijn hersentjes. We hebben hem uit de pijn verlost.
Maar dat even terzijde  ::)

Eerst maar even gezonde jongen krijgen en dan zien we wel wat de mutaties worden...ik hou gewoon mijn ogen open  :-[ :-[ :-[

Heel veel sterkte met Kareltje en je eitjes.
Misschien wordt het nog wat.

Groetjes,
Monky

es

Hoi Caroline,

Ik heb dan wel geen verstand van al dat kweken enzo, maar laat de moed niet zakken.
Komt zeker goed.
In ieder geval zal ik voor je duimen, goed ???  :-*
Groetjes van Esther

carco

Hoi

Bedankt voor alle lieve berichtjes, ik zal nog volhouden hoor dat doen zij ook.
En wat ik nog nooit zo duidelijk geizen heb en nu wel is dat er echt een compleet kuikentje in één van de eitjes zit. Alleen vond ik hem er zo doods uitzien :-\ :-[

En Nel ik moest wel lachen om jou hoor met je zwangerschap: wij lijken indedaad ok wel een beetje zwanger nu :P

Nee Kirsten ik ga niet naar de dierenkliniek in Ridderkerk, maar ''gewoon'' naar een dierenarts in Dordrecht: diergeneeskundig centrum Stad en van de Ree. Daar ben ik goed over te spreken: als hij iets niet weet zoekt hij het eerst op en zegt het in ieder geval eerlijk , zou nooit iets verzinnen als hij er niet uit kan komen.
Is die in Ridderkerk zo goed dan? Ik ken de kliniek wel ( van mijn ouders) maar geen ervaring er mee eigenlijk.

Hmm. zou niet gek zijn als bij Karel spontaan de kiezen uit zouden vallen , kan hij er ook geen problemen meer mee krijgen. Wel met de tanden , maar ik geloof dat dat minder erg is.

En Riny ik ben blij dat je er weer bent: ik heb je wijze raad gemist ( en Brutus Bailey ook)
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Ach Caroline, wat balen nou weer en je was van de week zo blij.  :-\

Maar..... misschien hebben de andere gelijk!! Ik weet het niet zoals je weet geen deskundige.

Wat zegt jou eigen gevoel??
Dat is meestal goed, jij kent je beestjes toch zelf het beste.  :D

Nou heel veel geluk er dan nog maar mee.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline
Laat de eitjes nog wat liggen.
Wij maken hier zo vaak mee met bv kwartels dat we denken er kan niets meer uitkomen,maar dagen te laat ja wel hoor.
De natruur houdt zich ook niet altijd aan haar boekje.
Groetjes Riny

Roosje

Nou weet je, ik duim gewoon lekker mee. Je weet maar nooit!

Riny

Hoy Caroline
Gisteravond heb ik Paul gesproken en hem verteld over je nestje.
Ook hij zei dat je de eitjes de eerste dagen niet weg moet halen.
Bij hem was het ook vaak dat hij dacht dat er niets meer uit zou komen.
Toch kwam het voor dat er toch nog een jong geboren werd.
Ik hoop dat dit bij jou ook zo is.
Groetjes Riny :D

carco

Hoi Riny

Ik haal ook og niets weg hoor: ze broeden nog steeds.
Vorige keer hebben ze er ook 4 weken gelegen en zolang de ouders erop zitten laat ik het gewoon zo ;)
En Paul is dat dè Paul van het forum? Daar had ik nl vorig jaar ook contact mee gehad over de mislukte nestjes.
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

Hoi Caroline,
Nog even volhouden, hoor! Laat de moed nog niet zakken joh!

Groetjes,
Irene