Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

ManjaV

Hey Caroline,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :D Wat een prachtig valkje :D Hoop dat hij en Nano snel een koppeltje worden. :D
Lief dat hij al wil kroelen!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

smiley

Ik vind hem om te  :-* :-* :-*
Hij is echt leuk !!!

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

christel

20 februari 2011, 18:33:05 #6362 Last Edit: 20 februari 2011, 21:23:08 by christel
Tja die wereldreis was helemaal niet erg maar die rotte fille was wel wat minder :P. Hij is een echt schatje Ik hoop ook dat het gaat klikken met nano. En nero is zo mooi!! Ik had bijna gestopt en hem lekker zelf gehouden. Ik reed toch voorbij mijn stad als ik naar je toe reed ;D En nog eens bedankt voor de bloemen. Tulpen zijn mijn lievelingsbloemen ::)

*Manon*

carco

Vanmorgen toch de knoop maar doorgehakt en Nano en Nero boven gezet.
Ze vindt het niet leuk ( en ik ook niet  ::) ) maar het zal we moeten wil ik haar ooit gekoppeld hebben.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

*Manon*

Ja, lastige keuze Caroline, maar inderdaad je moet wel wat om het voor elkaar te krijgen... het zou ook jammer zijn dat dit niet ging lukken, na alle moeite die je al gedaan hebt voor je knapzakjes....

Liefs Manon

Larissa

hey hey

hoop dat het weg zetten naar boven helpt
ga voor jou en je valkjes duimen

groetjeS Larissa

bobbie

Hopelijk gaat het werken Caroline, ik ga in ieder geval keihard duimen.

Succes, Nel

smiley

Hoi Hoi

Heb je nog genoeg oordoppen ??? of valt het al weer een beetje mee  :P :-X
Hoe gaat het verder daar met de rest ??? En met de poot van Daisy ?

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

carco

Met de rest van de valkjes gaat het prima :)
Buiten zit alles in de volière nu en niets meer in de kweekkooi.
Thian en Paley wijken bijna niet van elkaars zijde.
Fuller en Seema gaan meestal hun eigen gang en Spongebob blijft trekken bij Fuller. Nou ja we zien wel als de blokken er eenmaal hangen.
Alles is ontwormd inmiddels.
Wat mij betreft mag het voorjaar komen: het begint te kriebelen  ;D

Harry en Chaya lijken het beter naar de zin te hebben zo saampjes en zijn elkaar echt aan het ontdekken.
Het wippen houdt maar niet op, en ze kroelen veel.
Klein nadeel is dat als ik Chaya pak om te kroelen ze alleen maar weg wil naar Harry toe  :P
Maar het is en blijft een kroelkip en zodoende mag ik Harry ook weer kroelen  :-*

Met het pootje van Daisy gaat het goed. Vandaag zijn ze voor de 3e keer alweer ingespoten (gisteren dus gedruppeld)
Ik heb wel het idee dat Daisy er wat duffer van wordt, maar volgens mij helpt het wel, want toen ik ze van de week in mijn handen had vlogen niet alle veren meer in het rond. Van allebei welgeteld maar 1  :D

Het gegil valt nog mee boven vandaan hoor! Nano gilde beneden ook, dus boven klinkt iets verder weg  ;D.
Ze heeft het trouwens bij 1 ei gelaten lijkt het.
Het is alleen weer een lekkere troep boven  :-\

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Cherro

Wat een gedoe, alleen omdat Nano zo broeds is en maar eieren blijft leggen.

Maarrrr... het brengt ook wel weer wat leuks met zich mee want Nero is een schoonheid :D

Je andere valkjes overigens ook :D

Hopen dat het bovenzetten helpen gaat en dat ze gaan koppelen, en dat dit het probleem op zal lossen, het lijkt me echt ontzettend lastig :-\

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

christel

Wel caroline voor mij mag het broedsezoen ook gaan beginnen bij jou ;D Maar we zullen nog wat moeten wachten denk ik :-* :-* :-*

Larissa

hey hey

ook hier mag van mij het voorjaar (broedseizoen) ook wel beginnen.....maar helaas gistere nacht nog weer 2 cm sneeuw gehad

hoop dat het met nano en nero gauw goed gaat....

Groetjes Larissa

*Esther*

hahaha het kriebelt hier.
Hoe is het nu met de jeuk? Het weer zit nog niet echt mee hè.

gr Esther

bobbie

Hoi Caroline,

Hoe gaat het met Nano en Nero?

Groetjes, Nel :)