Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Balen zeg. :-\

Hebben ze dan helemaal nog niks zelf groot gebracht ?

carco

Nou ik ben dus tot het begin terug gegaan.
In 2007 hebben ze van de 3 rondes de laatste ronde zelf gedaan.
Hetzelfde in 2008.
Vorig jaar hebben ze de eerste en de laatste ronde zelf gedaan.
Ik heb ook gelezen dat jij een keer de eitjes overgenomen hebt.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




♪ Marlies

Klopt, ik heb ook een keer eitjes van Mandy gehad maar ik wist niet meer dat die van hun waren.

Ik denk niet dat het dan nog zal verbeteren. :-\

carco

Dat denk ik ook niet inderdaad.
Ben ik dan mooi klaar mee  ::)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

En - maar dat weet ik niet zeker - volgens mij verlieten ze ook hun jongen dus eitjes geven die verder zijn is ook een risico.  :-\

Net wat je schrijft .... jij bent er mooi klaar mee. Jammer dat je het niet wist.  :( :-\

Echt balen!!  :censuur
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Wat een teleurstelling Caroline en hoop op beterschap lijkt er inderdaad niet erg te zijn...

Jammer hoor  :-\

Groetjes!!

carco

Alle kleintjes gaan goed  :D

Het kleintje bij de dames is een vrij getekende ( maar niet perfect, nl. grijs in de staart) man.

Bij Derrick en Damali groeien de jongen als kool.

Dinsdagochtend was ik het een beetje zat: tenminste in zoverre.. Als Spik en Span naar buiten gaan moeten Mork en Mindy altijd even gillen en ik had toch al het idee deze binnenkort uit de kweekkooi te gaan halen. Maar wanneer is het het geschikte moment? Dus toen gelijk gedaan. En dit gaat goed moet ik zeggen.
Of ze wat gaan doen weet ik niet, hoeft ook niet want de pop is nog heel erg jong, maar met elkaar zo gaat het goed en ik zag ook weer eens wat buiten in de vlucht zitten  :P

Gisterenochtend hoorde ik een piepei van Quido en Pearl : dit moest dus het eerste ei wezen van Spik en Span. Maar omdat ik een keer geprobeerd heb naar de eitjes te kijken en vooral Quido helemaal uit zijn dakpan ging, dacht ik al van hoe doe ik dat als daar iets geboren wordt. Hij wist niet hoe snel hij toen uit het blok moest komen en dit ging niet direct goed.Dus ben ik daar een beetje bang voor geplette eitjes/kleintjes.
Maar gisterenavond was ik toch wel heel erg nieuwsgierig en heb ik getracht te kijken. Geen van beiden dus opzij gaan natuurlijk  ::)
En ik durf ook mijn hand niet in het blok te steken bij ze  :-[
In ieder geval zag ik nog 4 eitjes ( 2 nep en 2 van S en S)
Nog niets uit dus.
Vanmorgen hoorde ik zo hard piepen dat het wel geboren moest zijn, maar weer niet opzij hoor  8)
Maar het kleintje lag tussen in en toont behoorlijk sterk. Nu nog goed opvoeden.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

Hoi,
Fijn dat het goed gaat hier :)
Wahaha jij hebt echt mysterie donsjes, je hoort ze wel maar je ziet ze niet ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

patty_dordtse valkjes

hopelijk mag je snel is een keer loeren bij de kleine en ik duim hard dat de andere ook nog uit gaat komen


groetjes
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

*Yvon

Hoi hoi

Nou ik ga het meehopen dat nu alles een beetje normaal zal gaan en er leuke lieve kleine pluizige donsjes groot mogen worden.
1 mooitje heb je al.  :D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Ik geloof dat de kleine het bij Quido en Pearl goed doet  :)
Gisterenmiddag dacht ik dat er alleen lucht in de krop zat, maar toen ik gisterenavond nog eens keek zag ik hetzelfde. Volgens mij voeren pa en ma ze gewoon heel erg dun? Het ziet er uit alsof het pap in de krop heeft.
Vanmorgen hoorde ik het luid piepen en heb in de eerste instantie niet gekeken.
Het is natuurlijk een blok waar ze niet uit kunnen vliegen en alleen door het gat eruit kunnen of langs mij heen. En aangezien ik wel controle wil doen maar ook niet te veel stress geven voor ze dan maar minder vastpakken.
Toen ik dan ook op de camera zag dat Quido uit het blok was ben ik snel naar het nachthok gespurt: alleen toen hij mij zag wist hij niet snel hoe hij weer in het blok moest komen  ;D
Dus toch maar even het blok open gedaan en tussen het gewiebel van die 2 in zag ik de kleine zitten.

Het andere ei ziet er volgens mij ook nog goed uit.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Larissa

hey Caroline

Ook mijn duimpjes draaien hevig zodat je nog een paar mooie donsjes er bij mag krijgen en dat ze goed mogen op groeien tot mooie valkjes

s6 er mee

groetjes Larissa

carco

Ja hoor Spik en Span hebben weer een ei  ::)
Hoe krijgen ze het voor elkaar zo snel!
Dit keer in een ander blok  :-\
De dames zijn ook weer opnieuw begonnen: zal bijna gaan hopen dat die weer snel leggen  :-X

Ik hoorde net dat de kleine bij Quido en Pearl goed gevoerd werd  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




patty_dordtse valkjes

ben benieuwd waneer de dames dan gaan leggen dan kan je weer schuiven  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

bobbie

Hahahha :D :D :D de eierdans  8)

gefeliciteerd met het kleintje. :D

Gr, Nel