5 augustus 2025, 03:41:48

Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Anke

Hoi,
Gefeliciteerd met het lutino meisje ;D
Fijn dat pa en ma het nu toch goed oppakken!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

anika_en_spirit

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met je 2 donsjes.
Hopelijk wordt 2010 hèt jaar voor H&C.

Knuffel van Syara  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

*Yvon

Heey wat leuk een lutinootje !!  ;D
GEFELICITEERD !!  ;D
Deze gaat vast naar Esther toe,toch ??  ;)

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

;D Wat denk je waarom ik daar beschuit met muisjes ga eten  :P

Kleintjes gaan beide goed en andere 2 (laatste) eitjes zijn bezig.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

patty_dordtse valkjes

Daar mag dan zekers beschuit met muisjes gegeten worden.

Veel plezier bij esther  ;D

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

smiley

Alleen maar beschuit met muisjes ??? :o : :o
Daar moet een fles Champagne tegen aan ,ze heeft er maar 6 jaar op gewacht  ;D ;D ;D ik heb nog nooit gehoord dat er iemand zoveel geduld heeft gehad . ::) ::).
Gefeliciteerd ook voor Esther  :-* :-*

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

patty_dordtse valkjes

Hoi

waren de muisjes lekker?
Hoe gaat het met de donsjes?

Vind erg lief van jullie dames... ;)
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Dierenfreackske

Hoi hoi, gefeliciteerd hoor !! Ook voor Ester !! Grtjs. Ann  :D :D

valkchico

hey,

tja nachtdienst he hahah dan heb ik wel ergens een gaatje om even wat te tikken ( tot nu toe zinloos getyp  ;D )
Ik ben best wel heel erg blij en het wachten word beloond, nu een mooie naam erbij zoeken ( heb stiekum wel wat ideetjes)
Ze heeft natuurlijk een perfecte timing hahah maar dat past wel bij mij....

he muppet zie je snel weer en als alles uit is kom ik even lekker kroelen.

carco

Nog steeds maar 2 donsjes, de volgende is nog steeds hard aan het werk. Ik ben niet ongeduldig hoor, maar van mij mag het er wel uitkomen :-\ Het piept nog wel goed hard gelukkig.
Het is het 7e ei, het 6e ei is leeg.

Vanmorgen schrok ik me een hoedje: ik hoorde al zo'n raar geluid in het blok, dat ik dacht wat zijn jullie met die eitjes aan het doen? Chinta kwam even het blok uit( wat ze nooit doet in de ochtend) maar ging ook snel weer terug.
Met eten geven is Harry er altijd uit en dan til ik Chinta van de donsjes om te kijken, nu dus ook. Mis ik een ei  :o
Bleek dat deze dus vastgeplakt zat aan de buik van Chinta , wat tevens de herrie verklaarde omdat ze met ei en al het blok uitgekomen was  ::)
Gelukkig was dit dus een ei dat niet goed was ( het 6e ei bleek dus) en die is gaan plakken.
Ik ben blij dat het aan Chinta zat en niet aan de kleintjes is gaan lekken. Alhoewel ik niet zag dat het kapot was.

De rest binnen blijft broeds  ::)

Dierenfreackske

Hoi Caroline, gefeliciteerd meiss met de donsjes, aach, een ei aan haar geplakt, gelukkig was het een slecht ei, en heeft ze zich ook niet bezeerd he. Wat zal jij ook wel geschrokken zijn op dat moment he! Grtjs. Ann

carco

Oeps, ik geloof dat ik een foutje gemaakt heb met het uitkomen van de donsjes van Derrick en Damali  :-X
Ik had opgeslagen dat vanaf 11 januari het eerste donsje uit kon komen en ging niet eerder dan van de 13e uit omdat Damali de eerste 2 nachten niet in het blok had gezeten.
Ik had me dus voorgenomen morgen weer even te schouwen en de kooi nog even lekker schoon te maken.
Hoor ik net Derrick en Damali elkaar voeren  ??? Ik denk hier klopt iets niet: ik gekeken wanneer het eerste ei gelegd was: 19 december, dat klopt met 11 januari: tenminste met wat ik op had geschreven. Ik kijk hier altijd op de kweekkalender, maar omdat er niets onder die datum stond ben ik naar boven gegaan naar januari en daar stond de 11e. Dit klopt dus niet  :-[ Ik nog eens rekenen kom ik tot de conclusie dat het vandaag dag 20 is van het eerste ei  :o
Ik ben dus brood neer gaan zetten omdat Derrick zo aan het eten was en toen kwam Damali ook het blok even uit. Gewapend met mijn schouwlampje in het blok gekeken: is er dus al een donsje geboren  ;D
En het is een gele :D
Alleen is het niet het eerste ei, maar het 2e waarvan ik mijn twijfels had of het goed was omdat hier een snavel instond. Nu vraag ik me dus af of de eerste dan niet uitkomt? Deze ziet er volgens mij wel goed uit, maar ik hoor geen gepiep of wat dan ook erin.
Hihi, het was wel een hele leuke verrassing, ben er beduusd van eigenlijk.

Bij Harry en Chinta is de kleine nog niet uit het ei  :(  Het piept nog steeds en er zit nu een gaatje in. Dit duurt mij een beetje te lang hoor.

*Yvon

Hoi hoi

Een rekenfoutje kan dus best leuk zijn.  :D
Gefeliciteerd met weer het eerste donsje van D&D !!
Het valt niet mee om geduld te moeten hebben.  :P

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

smiley

hoi daar

ik vind zo'n reken foutje best wel grappig ,een echte verassing  ;D ;D
Zit je de hele tijd op H&C te letten piep er ineens 1 te voorschijn bij D&D :o :o .
Gefeliciteerd met je verrassing's donsje  en op naar de volgende  :-* :-*

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht