Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Ik ook hoor, vast hele mooie donsjes , hihi! Grtjs Ann

Hermien

Ja hoor! Als ik het verhaal van de terugplaatser zo lees komt doe allergie wel erg mooi van pas....

Sneu voor het popje. Die baasjes hadden beter visjes genomen. Die hóór je nooit.....
Gezellie!

;D   ;D   ;D   ;D

carco

De ''loge'' zit inmiddels bij Esther.
Heel triest want hij is gek op het beestje en zijn vrouw wilde Rocky eigenlijk vanaf het begin al niet.
Zij vindt haar veel te veel herrie maken:overdag is ze dan ook nooit uit de kooi, alleen met de avond schijnt ze altijd bij hem te zitten. Ik geloof dus nooit dat ze weer terug gaat naar haar oude huisje.
Het toeval wil dat ik zondagochtend een mailtje kreeg van degene die het oudste valkje van Harry en Chinta heeft. Daar blijkt het zo goed mee te gaan dat hij er nog een popje bij wilt. Na wat heen en weer te hebben gemaild wil hij als het nodig blijkt Rocky opvangen  :D

Rocky bij Esther

Bij Hagrid en Hedwig lijken de eitjes er goed uit te zien: in een paar zag ik zeker leven:wordt steeds spannender bij hun. Vooral omdat als Hedwig eruit is Hagrid toch wel erg snel volgt en dit zeker 3 à 4 keer op een dag gebeurt.

Bij Derrick en Damali kon ik niet kijken vandaag want die komen het blok niet samen uit. Meestal doen ze dit in de ochtend wel, maar vanmorgen dus weer net niet  :-\ En ik ben juist zo nieuwsgierig of daar iets bevrucht is:ook van de eitjes van H en H die daar liggen.

Harry en Chinta zijn nog steeds regelmatig aan de wip, zo ook Spongebob en Noo-Noo.
Punkie en Pollie zijn de enige die er mee uitgescheden lijken te zijn  :-X

Harry

Chinta

Punkie:soms net een papegaai hoe hij zijn pootje gebruikt :)

Pollie:''laat me slapen''

Noo-Noo

Spongebob: ik slaap ook  :P

Met het oog op de volièreplannen ,die er nog steeds zijn, maar nog niet echt ermee bezig, heb ik al wel 2 mooie mannen gereserveerd voor de vrijgezelle dames. Maar of ze het me in dank afnemen betwijfel ik  ::)

::)  :P

Groetjes: Caroline.

Even een off-topic P.S.
Simone moest zondag in Volendam turnen en mag nu 16 mei weer naar de nederlandse kampioenschappen in Deventer :D
En dit terwijl ze 2 niveaus hoger turnt dan vorig jaar !!
Klik op het plaatje voor onze site!

Anke

Hoi,
Mooie foto's van je mooie valkjes :)
Fijn dat het popje misschien al een nieuw huisje heeft gevonden :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi, wat fijn dat je popje misschien een huisje heeft gevonden , ik heb genoten van je foto's. Grtjs Ann

*Yvon

Hoi hoi

Het logeetje heeft wel een hele mooie kuif.  :D
De andere staan ook weer mooi op de foto.
Leuk is dat als ze het pootje gebruiken voor iets.  :D
Onze Quinto doet dat ook.

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Hey Simone, gaaf joh!!

Gefeliciteerd!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♪ Marlies

Gelukkig heb je voor het opvangertje weer snel een ander plekje gevonden. :)

Bij Hagrid en Hedwig zou ik me niet te druk maken als ze zo vaak van de eitjes afkomen. Ze zitten bij jou binnen, dus echt heel erg afkoelen doen ze niet.
Een grote kweker heeft wel eens tegen me gezegd dat bebroede eitjes zeker 8 uur onbebroed mogen blijven ( niet dagelijks natuurlijk ) .
Ze zullen dan waarschijnlijk iets later uitkomen.

Wat voor mannen staan er op je lijstje voor de "dames" ? :P

Goed van Simone, en dan nog 2 niveau's hoger. :o

Groetjesssssss ;)

carco

Vanmorgen toen ik rond half 11 terug kwam van boodschappen doen waren Hagrid en Hedwig allebei uit het blok, niet meer van plan om terug te gaan.
Blijkbaar is 2 weken broeden meer dan genoeg geweest  >:(
Van Hedwig had ik toch zeker meer verwacht:die is oud genoeg en heeft op haar manier al een heleboel nestjes uitgebroed.
Ik heb ze nog opgesloten in het blok,maar ook dat werkte niet, want ze ging gewoon op het stokje erboven zitten.
Vanmiddag om half 5 gingen ze pas weer terug  :(
Helaas: ik dacht al wel dat het niets zou worden, maar als je dan bevruchte eitjes ziet krijg je toch weer hoop.

Derrick en Damali hebben ook dit keer maar 3 eitjes:en tot nu toe zie ik maar 1 bevrucht ei. Ook in de van H en H die er bij ligt zie ik er maar één die bevrucht is.

Ik heb dus een ontiegelijke baaldag. Zo ging het in het begin van het jaar zo goed met de jonkies en nu weer zo slecht.

En Marlies,jij weet vast niet wat ik gereserveerd heb  :P

Anke

Hoi Caroline,
Heh bah wat vervelend dat ze zo lang van de eitjes zijn geweest.
Ik duim voor je dat er toch nog eitjes uit gaan komen :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Dat is flink  :censuur  .
Ik heb ergens gelezen dat de eitjes +/_ 8 uurtjes onbemand mogen liggen.
Dus wie weet als ze nu wel goed door blijven broeden dat er toch nog wat uitkomt.  ::)
Ik hoop het zo voor je !!

Groetjesssss Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Balen .... hopelijk wordt het toch nog iets.  :)

Ik duim.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

26 maart 2009, 23:14:58 #4647 Last Edit: 26 maart 2009, 23:32:26 by Hermien
Wat een sufkoppen zijn die Hedwig en Hagrid toch. Foei. En off topic mag je Simone van mij een vet compliment geven voor haar turnprestaties!
O en eh....heb jij familie in Capelle a/d IJssel? Eva ter Stege? Ik zag haar naam bij gevonden/vermist en link naar marktplaats. Haar valkje is weggevlogen.... :'(

carco

Vooralsnog zitten Hagrid en Hedwig  weer te broeden  ???
Ik snap er helemaal niets van dat ze het nu ineens weer oppakken:zouden ze gisteren heel erg van iets geschrokken zijn of zo?
Nou ja er van op aan kan ik niet bij ze in ieder geval.

Bij Derrick en Damali kon het laatste ei toch ook nog wel eens bevrucht wezen:daar zag ik heel vaag iets door heen lopen: ik hoop het maar  :-\

Gekke vogels heb ik toch! Vanmorgen zat Spongebob Noo-Noo te voeren  ??? Vorige week dacht ik ook al eens voergeluiden te horen, maar zag toen niets.

*Yvon

Hoi hoi

Nou als H&H toch door blijven broeden heb je toch nog veel kans op donsjes volgens mij.
Ik blijf optimistisch voor je.  ;)
Nu maar hopen dat het bij D&D ook verders goed gaat.

Spongbob en Noo-Noo hebben echt mannetjes nodig.
Hopelijk komen ze daar ooit eens achter.  :D

Groetjesssssss Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >