Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

??? ??? Benji??

Wel spannend, ben heel benieuwd wat er in de blokken gaat gebeuren.  :D

Ik ga duimen voor je.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Citaat van: sandy op 24 februari 2008, 20:05:41
HET IS JAMMER DAT JE ZO VER VAN ME AF WOOND IK HAD BENJI GRAAG VAN JE OVERGENOMEN IK ZIT MET VERVOER
IK VIND HET EEN SCHATJE

Ik wist niet dat er hier een Benji woonde.  :o ;D
Waar heb je die verstopt Carcoline ??  ::) :D
Je hebt toch niet stiekum heel erg gek gedaan ?

Nee hoor Sandy  ;) ,ik denk dat je je berichtje verkeerd geplaatst hebt.  :)

Hoe gaat het allemaal hier ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

:-[ Ik ken ook geen Benji hoor  :-\  ;D

Hoe het hier gaat?
Geen idee: de valken moeten er nodig weer uit zitten al 3 daagjes opgesloten omdat ik het druk heb met overal naar toe moeten.

Alhoewel het af en toe toch lijkt dat Harry toenadering zoekt tot Chinta. Ik kan hem ook heel gemakkelijk jaloers maken: ik ga Chinta gewoon kroelen en zeg dat ze lief is en dat weet hij niet hoe snel hij ook bij haar moet komen. Ook sjanst hij 'savonds ( waarom kan dit nu niet overdag, want dan hoor je hem niet  ::) ) de longen uit zijn lijf in het blok. Èn hij wilt haar af en toe kroelen. Dus ik geef de hoop nog niet op  :D

Morgen wat ''verbouwingen'' doen aan de kooien en dan gaan we er voor.

Ik heb trouwens vanmorgen mail gehad van het baasje van Juultje: ze is erg geschrokken , maar is tevens blij dat ik bij haar was toen ze overleed en dat ik haar in de korte tijd die ze hier was goed zorg gegeven heeft.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

sandy

carco

ManjaV

Hey Caroline,

Heb weer heel wat bijgelezen...en inderdaad zeg, wat een nieuws allemaal.
Heel vervelend dat Juultje is overleden  :-\ kan me voorstellen dat je je daar heel rot bij hebt gevoeld.

Ik ben heel benieuwd of het echt wat gaat worden tussen Harry en Chinta. Zo te zien is er toch goede hoop. :D Harry zal niet voor niets zitten te sjansen. ;D

En wat een goed plan om een blok in de voliere te hangen. Zou wel heel leuk zijn als Hedwig het blok niet voor haarzelf zou opeisen, maar bijvoorbeeld Beau er in zou toelaten. ;D Of dat een van de andere popjes met Beau gaat natuurlijk. Ben benieuwd.

En wat leuk: Derrick en Damali ook een blok! :D Wie weet wordt dat binnenkort weer kleintjes bewonderen bij je. ;)

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*~Jeanine~*

Hoi Caro,

Fijn dat je antwoord heb gekregen van het baasje van Juultje.
Dat lucht toch ook weer wat op.

Ben benieuwd hoe het verder gaat. Vooral met de jaloerse Harry ;D
Hopelijk gaat het wat worden tussen die twee ;)

Dierenfreackske

Hoi ...wat leuk nieuws hier ..ik hoop dat je al een beetje bekomen bent van het overlijden van Juultje he ! En je hebt hier leuke voorruitzichten ook met je nieuwe koppel ! Leuk ook dat Damali en Derrick ook een blok hebben ! Ik kijk al uit naar de kleintjes om te bewonderen hoor ! Grtjs Ann

imv

Ik heb al helemaal zin in die kleine donsjes...

bij jou  ;D

Ik moet nog even wachten.. eerst de boel naar buiten.

groetjes,
Irene

ps.. de deksel van het blok kom ik vandaag of morgen wel even brengen ;)

Anke

Hoi,
Ik ben heel benieuwd wat het hier allemaal gaat worden :)
Fijn dat je nu bericht hebt gehad van het baasje van Juultje, nu kan je het zonder vervelende gevoelens afsluiten.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi hoi,

Leuke update zeg ;D ;D
Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat met het blok en... ik ben weer bijgelezen... ook niet verkeerd hé ;)

Triest hoor dat Juultje overleden is, maar toch goed dat je nu bericht hebt van haar bazinnetje. Kun je het ook afsluiten voor je gevoel lijkt me.

Groetjes Manon

carco

Ben ineens zo blij  ;D  ;D
Ik werd vandaag weer gek van Harry die niets anders deed dan achter Beau aan zitten. Of hij nu echt gek is op hem of het dominantie is ben ik nog steeds niet helemaal uit. Hij probeert nl. steeds hoger te zitten dan hem,maar lijkt ondertussen helemaal verliefd.En hij viel constant mij aan dus ik vond hem vandaag niet echt lief  :-\  >:(
Ik had Irene al een smsje gestuurd dat ik de blokken er volgende week uit ging halen en alles in de volière wilde gooien zodat ze het uit moesten vechten samen want ik weet het ook niet meer nu.

Vanavond in de kooi zag ik ineens dat Harry toch toenadering zocht naar Chinta en gekroeld wilde worden, maar zij liep steeds weg.
En nu net, wat heel mijn dag weer goed maakt: Chinta ging kippetje zitten voor hem onder zijn neus. In eerste instantie at hij gewoon door, maar op een gegeven moment reageerde hij toch op haar  :D
Nu hopen dat het niet de laatste keer geweest is en ze een koppel zijn/worden!!
Mijn avond kan niet meer stuk nu  ;D

Derrick en Damali hebben het gisteren teveel gedaan geloof ik en  geen zin vandaag  :-\

In de volière gebeurt helemaal niets behalve dat Hedwig een beetje veel meer kippetje zit dan normaal en het inderdaad ws. haar blok zal worden.

Zal ik het andere nieuwtje nog vergeten  :-[  ::)
Mijn moeder belde me gisteren op om te vertellen dat Pollie een ei had gelegd.
Punkie en Pollie waren al een poosje aan de wip en ze waren sinds kort op zoek naar een nestje.
Ze zitten nu dus op de grond.
Alleen wordt Twinky het parkietje nu niet echt meer in de buurt geduld door Punkie en zou ze die apart zetten.
Spannend voor haar, maar ook voor mij wel hoor  :D

Groetjes: Caroline.

Dierenfreackske

Hey ...ja ...dat is natuurlijk niet zo lief van hem dat hij ook jou aanvalt he !  Als twee mannen telkens hoger willen zitten is die dat het hoogste zit dan de dominantste he ! Grtjs Ann

ManjaV

Hey Caroline,

Wat een supergoed nieuws! :D :D :D Ik denk dat Harry en Chinta nu echt een koppeltje zijn he? Laten we inderdaad hopen dat het niet de laatste keer is geweest, maar dat kan ik mij haast niet voorstellen. Ben erg benieuwd wanneer het weer gaat gebeuren. ;D

Zo te horen zijn Derrick en Damali het iig nog niet verleerd. ;D

En wat Harry en Beau betreft...dat lijkt mij inderdaad elkaar uitdagen, oftewel...Harry daagt Beau uit! Want ik zie het hier ook gebeuren hoor. De mannetjes fluiten hier ook melodietjes naar elkaar, net alsof ze verliefd zijn, maar dat is echt om uit te dagen. Zo probeert Shai Sunny te imponeren, maar volgens mij is dat gewoon omdat hij op Dreamy valt. ;D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki