Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Anke

Hoi,
Ook hier staat weer het een en ander te gebeuren!
Ik ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan.
Veel succes met Harry en Cinta!
Juultje is een schatje :-* :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi ...ik ben ook heel benieuwd hoe het hier allemaal zal uitdraaien uiteindelijk hoor ! Lijkt me spannend wel ook !
Grtjs Ann

ManjaV

Hey Caroline,

Ik had je update al eerder gelezen maar nog geen tijd gehad te reageren! Een leuke update heb je geplaatst.
Heb je Harry en Chinta inmiddels al naar beneden gehaald en hoe doen ze het daar met z'n tweetjes? :D :D :D

En is Beau nog zo verliefd op Juultje? :D
En Spongebob vindt dat natuurlijk niet zo leuk.  ::) ::)

Nou, ik ben erg benieuwd hoe het allemaal verloopt bij jou.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Heb ik weer hoor met mijn voorgevoelens  ::)

Gisterenochtend zat Juultje nog gewoon op stok. Ze was wel wat suffer, ,maar ze was al weer aan het graven voor het volgende eitje. Ik had al in mijn hoofd dat zodra het eerste eitje zich weer aandiende ik gelijk naar dr.Bastiaanse zou gaan.
Ik moest boodschappen doen en toen zat Juultje op de onderste stok te slapen bij de voerbak.
Toen ik terugkwam zat ze op de grond van de kooi. Erg loom, maar zo dacht ik er zou wel gauw een eitje komen, ze liep ook nog naar het andere hoekje van de kooi toe.
Weer iets later zat ze in haar ''gegraven '' hoekje en toen ze terug wilde lopen zag ik haar voorover kukelen en had ik zoiets van dit klopt niet. Ik heb haar toen vrij snel opgepakt waarbij ze allemaal slijm ging spugen. Ze voelde toen ook al helemaal koud aan. Ik heb gevoeld naar een ei, maar ik geloof niet dat die er zat.(Ik zag wel poepjes zitten en ook genoeg in de kooi liggen.)
Ik ben als een speer de warmtelamp gaan pakken en een wattenstokje om toch de cloaca in te smeren.
Ik had net de lamp op de kooi staan toen ik haar koppie opzij zag gaan en ik het idee had dat het te laat was. De lamp heeft nog geen minuut gebrand toen het was afgelopen  :'(
Arm beestje: zo ineens, ws. toch tè verzwakt geweest door al het leggen alhoewel het hier juist leek dat ze weer aan het opknappen was  :-\
Dit is echt  :censuur vooral naar het baasje toe die ik gisteren met lood in mijn schoenen gemaild heb: ik kan dit niet 2 maanden gaan verzwijgen voor haar natuurlijk.
Nu hopen dat ze snel reageert, want Juultje ligt in een doosje in de schuur en ik heb geen flauw idee wat ik met haar moet doen.
Van haar andere valkjes weet ik dat ze in de tuin liggen begraven met een steentje erop, maar ik kan moeilijk een gat in de tuin gaan graven daar  ::)
Dus ik wacht 2 dagen af en heb ik  dan nog niets gehoord neem ik de vrijheid maar om Juultje te laten cremeren.
Maar dit is wel erg  :censuur zeg. Ik zal nog eens zeggen dat ik een beestje niet vertrouw bah!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Jeetje CAroline, wat balen en wat een rotgevoel moet je dit geven.  :-\

Heel veel sterkte.

Rust zacht, lieve Juultje.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Saar

Valerie

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Wat moet dit een vervelend gevoel geven. :'(
Heel veel sterkte.
Rust zacht Juultje.

*Yvon

Hoi hoi

Idd balen zeg.  :-\
Je hebt je best gedaan voor Juultje.
Wat zal het vrouwtje van Juultje schrikken als ze het mailtje leest.  :-\

Sterkte voor het vrouwtje en jou !!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sally

Hallo Caroline,

Heel veel sterkte met het verlies van Juultje, voor jou en voor het vrouwtje!

Groetjes Sally

lynette

tjee das naar

ik hoop dat het vrouwtje snel haar mailtje leest

sterkte voor jou en hat baazinnetje van juultje

groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*Esther*

Ohw, wat naar zeg.
Vooral als je het valkje opvangt voor een ander.

Hopelijk krijg je snel een reactie.

gr Esther

Anja

Jeetje wat erg zeg.

Heel veel sterkte allemaal.

Rust zacht lieve Juultje.

Groetjes Anja

Anke

Hoi,
Och arme Juultje :'(
Ik hoop dat de eigenaar reageert.
Heel veel sterkte!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes