Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

ManjaV

Hey Caroline,

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt. Je hebt gelijk: Beau is inderdaad een fotomodelletje! Hij staat heel parmantig op de foto en doet zijn naam eer aan. ;)

Harry zit achter Damali aan? Ik hoop dat hij zijn interesse gaat verleggen naar Chinta. Damali is al bezet. ;D

Hoe is het nu met Hedwig en haar nestje op de grond? :D

En spannend zeg: Derrick en Damali een blok. Ik ben benieuwd of ze het meteen gaan inrichten :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Het gaat lekker hier :(
Gisteren het blok naar beneden gehaald en ik had al wel herrie verwacht, maar het is toch wel heel erg :-\
Harry was constant aan het gillen naar Damali en Derrick en Damali waren ook niet zo lief tegen elkaar zodat Derrick steeds op de grond zat.
Toen ik ze er vandaag even uithaalde was de eerste vlucht van Harry naar Damali toe en Derrick vloog de volière in en bleef daar zitten :-\
Later kroop Damali er bij en kon ik ze toen ze allemaal in de kooi moesten daar ook uit vissen ::)
Ik dacht dan maar gelijk Harry bij Chinta zetten: ik ben nu toch bezig en dan hebben we maar één keer onrust. Nou dat heb ik geweten: nu was het Noo-Noo die constant aan het gillen was naar Harry: en die eerste kan gillen niet normaal. Dat is de enige die ik dus ook niet stil krijg met kroelen of uit de kooi halen omdat ze dat niet wilt.
Hedwig is ook heel erg gezellig: die zit heel de dag met haar kont omhoog tegen een schommeltje aan en wilt weer niets van me weten buiten de kooi. Daar liggen vast weer snel eitjes.
Ik heb om 6 uur vanavond ten einde raad en omdat de mannen voetbal wilde kijken, maar even een doek over de volière gedaan om het geluid van Noo-Noo te dempen.

Derrick en Damali snappen het nog niet erg , hebben wel in het gaatje gekeken van het blok, maar verder niets ::)

Ik had ook nog een slimme stunt vanmorgen. Ik had Chinta mee naar boven genomen en ik wilde de kooi terug zetten bij ons in de slaapkamer (nu het zo vroeg licht is zet ik Spongebo en Beau met de nacht in het kantoor waar het donkerder is) en dacht ik kan haar wel even meenemen.
Nou Beau leek Chinta dus wel leuk te vinden en vloog gelijk op haar af :-\ Boven zijn ze dus nog niet bepaald gekoppeld.

Nou ja het wordt vast wel weer rustig in huis, maar ik kan slecht tegen de herrie die nu dus van 3 kanten vandaan komt.
Poeh: je moet er wat voor over hebben hè :P

Verder gaat ales goed hier hoor :-X ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Gezellig ...... niet dus.  :-\

Heel veel sterkte.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hey Carcoline,

't Komt allemaal vast goed hoor. ;D
Maar ik ben het met je eens hoor, als het lawaai van drie kanten komt, kan het nogal zenuwslopend zijn. ;)
Mikki en Dreamy keken in het begin ook alleen door het gaatje van het blok maar toen Mikki er eenmaal in was geweest, vonden ze het niet meer eng.

Ik moest wel lachen hoe je beschreef dat Noo-Noo naar Harry aan het gillen was. Je smste dit idd maar achteraf bezien had ik niet eens door waarom Noo-Noo aan het gillen was.
Zo te horen vindt ze Harry dus leuk. ;D

En Beau die op Chinta afvloog: ach, dat is net Timmy. Die stuift ook een paar popjes achterna.

Gewoon nog even geduld hebben en voordat je het weet, gaat alles z'n gangetje weer. ;)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Yvon

Hoi hoi

Leuk hoor,dat koppelen.  :P
Heb je eigenlijk al eens berekeningen gemaakt van alle valkjes als die met die zou gaan ?
Wie weet doe je al die moeitje terwijl als de 1 met de ander gaat er ook hele mooie uit kunnen komen.  ::)
Dan kunnen ze miss wel een eigen keus gaan maken.
Of dan kan je miss 2 koppels in 1 kooi zetten ?
heb je miss een heel stuk minder gegil,althans dan heb je het miss van 2 kanten af,scheelt toch weer een kantje.  :P ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

imv

PFFFFFFFFFFF
Daar zou ik ook tureluurs van worden, hoor!
Kun je er niet een stel buiten zetten??  ::)

groetjes
Irene

carco

Of bij jou in de tuin ??? :P

Dat vrije keus werkt niet hè Yon: althans hier zeker niet.
Ben je Derrick en Beau vergeten die 2 jaar achter Charlie aan hebben gezeten terwijl er nòg 3 andere vrijgezelle poppen waren?
En nu Charlie weg is gevallen Harry juist achter Damali ( de enig pop die wèl bezet is) aanmoet.
Nee dat gaat niet werken, dat weet ik nu al ::)

Nou ja er is nu even rust op Hedwig na: daar word ik pas echt tureluurs van van die kippetjesgeluiden de hele dag door.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV



MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Yvon

Ahhhhhhh die Hedwig......  :-\
Had Fady dan genomen,die weet wel wat hij had moet doen.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

imv

Ik heb er hier ook zo een...  8)
die "helpt" zichzelf in de voerbak! (Lilo)  :P

Gaat op een gegeven moment toch wel irri worden ja.
Vroeger had ik 2 valken die "het" dag en nacht deden met een hoop gekreun..  ::)

groetjes,
Irene


♪ Marlies


imv

 ;D ;D ;D

Ik heb je berichtje even laten zien, Marlies  ;D

Misschien helpt het bij Hedwig ook?! *lol*

groetjes,
Irene

*Yvon

Hoi hoi

En hoe ist nu met de onrust ??  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Ik kan nog niet zeggen dat de onrust echt weg is.
Vooral in de ochtend is er één constant aan het gillen: Noo-Noo, die drijft me tot wanhoop :-\
Hedwig word ik nog steeds knetter van met haar geluiden: ik kan toch moeilijk alle schommeltjes en stokjes uit de kooi halen ::)
Het eerste wat ze doet als ze wakker wordt is met haar kont tegen een schommel aan. Als ze eruit is zit ze constant achter de kast te piepen :-X

De eerste vlucht van Harry blijf naar Damali voorlopig: in de kooi zitten er gepast zo'n 3 meter ruimte tussen hem en Chinta (zo groot is de kooi niet maar bij wijze van spreken :P )
Chinta is wel ontzettend lief :-* Druk, maar een hele erge kroelkip.

Derrick en Damali zijn al wel samen het blok ingeweest, maar weten geloof ik niet wat ze daar moeten doen. Ze eten alleen het trosgierst wat ik neergelegd heb voor ze en verschuiven het nep ei wat.
Ik heb nu de stengel trosgierst er uitgehaald, kijken of ze dan nog het blok ingaan.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

Spannend is dat toch weer he?! Kijken of een koppel klikt of niet..
Hier zijn Goofy en Pino weer aan de wipwap maar Coen verstoort het hevig.
Vanmiddag zagen we Coen en Joepie wel kroelen..

Ben benieuwd bij jou. Hopelijk verstoort Harry niet de heleboel voor D&D

Groetjes,
Irene