Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Zo,vandaag de valkjes kunnen vangen??
Of waren ze weer zo lief dat je ze er zo in kon zetten?  ;D
En hoe gaat het met Spongy en Beau boven?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Hoi

Wat ze boven doen??
Geen idee, maar volgens mij zitten ze heel de dag zo:

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

Hoi hoi,
Wat lief, zeg! Je zou niet zeggen dat het geen koppeltje is als je dat zo bekijkt..  ::)
Ben benieuwd hoe het verder gaat met die twee  ;D

groetjes,
Irene

Little Cockatoo

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

ManjaV

Hey Caroline,

Ben net thuis en kan eindelijk naar je filmpje kijken. Op mn werk kon dat niet zo makkelijk, omdat dat geluid aanstaat en dan hoorde iedereen het ;D
Maar wat een snoezig filmpje zeg. Zo te zien zijn Sponsie en Beau echt verliefd op elkaar, ze kroelen elkaar allebei! :D :D :D Als dat geen koppeltje wordt, of al is! En wat passen ze prachtig bijelkaar qua kleuren. Echt heel lief.  :-* :-*

Doet Harry nog steeds de telefoon na? :D En heb je al ontdekt wat het andere geluidje is dat hij nadoet?

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Yvon

Hoi hoi

Ik zag nu pas dat die foto ook gelijk het filmpje was.  ;) ;D
Wat lieffffffffff,dat moet gewoon een koppeltje zijn en blijven.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

margreet

hallo Caroline,

Komt me heel bekend voor die houding van, ik wil graag gekroeld worden, nee, ik wil graag gekroeld worden,
zitten ze beiden eigenwijs te wachten.
Toch is het bij mij zo dat de dames het meest gekroeld worden.
Verder weer een beetje rust bij jouw, lekker hoor.

groetjes Margreet

carco

Het gaat goed hier met de birdies.
Damali wordt steeds tammer naar me toe en als ik met haar en Derrick in de gang heb gezeten blijven ze een lekkere flinke tijd bij me zitten als ik terug de kamer in kom.
Ze hebben echt de zelfde dingen als Harry en Charlie: zo zaten ze vanmiddag ook boven op de overloop achter de wasmand ;D
Toen Damali vanmiddag haar koppie boog voor Derrick om gekroeld te worden wilde hij opstappen , die mafketel ::)
Vanmorgen ook al, klom hij er ook op, en wat deed zij? Helemaal niets dus, ze bewoog niet eens :P
Ik heb nog een filmpje dat ze in de keuken ''onder'' de kast kijken of daar nog een gaatje is te vinden. Ook dat deden Harry en Charlie steeds.

Alleen wat ik met Hary moet beginnen? ::)
Als ik ga zitten op de bank neem ik hem even bij me, maar het lijkt wel of hij weg kruipt voor me. :'(
Hij kwam altijd bij me:op mijn been of op mijn schouder. Nu kruipt hij weg achter de bloempot, net of hij bang voor me is.
Dit vind ik heel jammer want de anderen zitten wel ècht bij me :-\

imv

Leuk filmpje  ;D ;D

Harry zal ooit toch wel weer bijdraaien?

Groetjes,
Irene

Monky

Hi Caroline,

Wat een leuk filmpje  ;D

Ik denk dat je Harry nog even de tijd moet gunnen. Misschien moet je proberen bij hem weer van voren af aan te beginnen. Hij is natuurlijk al tam, maar blijkbaar heeft zijn vertrouwen in jou een kleine breuk opgelopen  :-\ En dat moet je weer een beetje terug zien te winnen.

Het gaat vast allemaal goed komen  ;) Ik heb alle vertrouwen in jou en Harry  :)

Groetjes,
Monky

ManjaV

Hey Caroline,

Harry heeft denk ik nog wel even nodig om aan de nieuwe situatie te wennen. Zodra jij maar gewoon hetzelfde blijft doen tegen hem (zelfde routine met alles) komt het vast wel weer goed. En als hij eenmaal weer een popje heeft, wordt het denk ik nog beter.

Je filmpje van Derrick en Damali is enig. Bij mij kijken ze altijd in de kast als het een beetje open staat. Dat is dan een donker gat en dat vinden ze ook interessant. ;D

En wat grappig dat Derrick op Damali wilde stappen. Daar komt binnenkort wel een nestje van. ;D ;D ;)

Groetjes,
Manja

imv

nou.. bij mij zijn ze helemaal niet nieuwsgierig  ::) alleen Goofy komt wel eens bij me kijken, maar de rest blijft toch wel op de kooi zitten, en eten hooguit de krantenbak leeg :-\

Gaatjes? die vinden ze hier niet  ;D

Groetjes,
Irene

carco

Hier genoeg: dat komt door al die lege bloempotten waar eerst planten in stonden en nu leeggevreten zijn ??? ::) :P

Ach Hedwig is haar kroelplekje kwijt in de kooi: ze zit altijd op de ''houten'' stokjes vooraan: echt favoriet bij allemaal. Maar vooral bij haar om te kroelen. Helaas heeft Derrick dat ook ontdekt en moet zij wieberen :-\

Maar die stokjes zijn ook heerlijk om een beetje op te liggen(doet Spongebob altijd), en ook voor:

Zouden ze het volhouden tot mei? ::) ;D

Nog een paar kiekjes:

Kroelkippie Hedwig :-*

Eenzame Harry :'(
Die heb ik vanavond trouwens weer uit de kooi gehaald en bij me genomen, waar hij wel een uur op mijn schouder heeft gezeten. Daarna was hij stil :D

Derrick en Damali blijven al lekker bij me zitten.

ManjaV

Hey Caroline,

Wat een lieve foto's! Hedwig is echt een lieverdje. En Harry staat er ook al zo lief op, het lijkt Mikki wel! Wat lief dat hij zo lang bij je gezeten heeft, ik denk echt dat hij op zoek naar gezelschap is. Spannend he, bij Esther, het oudste kleintje schijnt toch wat lichtere oogjes te hebben, ik ben zo benieuwd! :D

En D&D zijn flink bezig, zie ik ;D volgens mij hebben ze er nu al zin in, ach ja, nog een anderhalve maand wachten, toch, of wacht je tot eind mei?
Je koppelpoging is iig goed geslaagd. ;)
Nu Beau en Sponsie nog, hoe gaat het met die twee? :D

Groetjes,
Manja

valkchico

Hoe gaat het nu?
Alweer een beetje opgeknapt????