Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Valerie

Jeetje,

Wat een nare verhalen allemaal!  :-X

Wel erg netjes en attent dat jullie uitgenodigd werden voor een gesprek ter verduidelijking. Nu weten jullie tenminste wat er precies gebeurd is.

Wat mooi dat de jonkies al zelfstandig zijn!! :)

*Yvon

Hoi hoi

Hebben je valkjes het brood al geproefd?
En? En? En?   ;D
Ik vond het vanmorgen wel weer ff gezellig,lekker ff alles een beetje bij gekletst.
Was eigenlijk best wel een poos gelee.  :D
Manja krijgt er echt een lieffie bij.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hey Caroline,

Oh, wat gezellig...jullie zijn al bij elkaar op de koffie geweest! :D Groot gelijk hoor, het heeft ook veel te lang geduurd...
Nu heeft Yvon mijn lieverdje al gezien! Maar als het goed is, zie ik Timmy ook morgen he. :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Eigenlijk zou Kinky vanavond al opgehaald worden, maar omdat het zulk mooi weer is vandaag hebben we dit uitgesteld tot morgen.
Ook Timmy gaat morgen naar Manja, maar dit is helemaal niet leuk want Yvon en ik wilde dit als verrassing doen omdat we bij haar op visite zouden komen. We hadden niets gezegd en zouden hem dan gewoon meenemen. Krijg ik gisteren een mailtje van haar of we Timmy misschien niet mee kunnen nemen :'( ;D
Weg verrassing :P
Dus vanaf morgen is het weer ''stil'' in huis .
Ik denk dat ik Harry en Charlie nog een ronde laat doen,trouwens het zal me niet verbazen als Charlie weer eitjes bij zich heeft want ze toont ontzettend dik.

Ik heb Derrick en Damali vanmiddag in het kantoor gezet: die waren zo onrustig van de storm. Wij hebben op de slaapkamer een lichtkoepel: heel leuk, maar met regen en wind ontzettend irritant. Ik was vanmorgen ook al om 6 uur wakker en zij werden er dus ook zenuwachtig van. Nadat ik ze daar had gezet gingen ze gelijk eten en was het goed.

Beneden leken ze er geen last van te hebben, binnen hoor je het ook niet zo goed gelukkig.

Ik heb inderdaad wel aan de mensen gedacht met volières, maar ik geloof niet dat er gekke dingen gebeurd zijn met mensen van hier??

Groetjes: Caroline.

Klik op het plaatje voor onze site!

*Yvon

Hoi  hoi

Nou leuk is dat he? Weg verrassing.  >:( ;D

Kan het me voorstellen dat D&D erg onrustig waren,van rust naar een hoop herrie boven hun koppies.  ;) ;D

Nog een ronde voor Harry en Charlie,leuk !!  ;D

De wind is nu gaan liggen,wat ik ook zo ga doen.  ;D
De vogels hebben we voor het eten in het binnenhok gedaan.
Ik zag die golfplaten zo bewegen,dat ik het niet meer vertrouwde.  :-\
Als het nou eens een paar dagen droog blijft,kan Rene misschien de nieuwe buitenvoliere neerzetten.  ::)  ;D

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

Jojanneke

Nou dan nu toch eindelijk een berichtje van mij, ik las het van je vader, gecondoleerd.
Wat een ellende heb je moeten meemaken, heel veel sterkte...

Ik heb inmiddels een popje om even op je bericht te reageren, en ze zijn op het moment flink aan het wipwappen,alleen nog geen eitjes helaas, maar ik had hier al gelezen dat je veel geduld moet hebben,dus ik wacht het maar af.
Ik vind het wel erg spannend.
Ik ben trouwens verhuisd, vandaar dat ik heel lang niet op het forum ben geweest, het was een flinke verbouwing.
Ik blijf je volgen....
Groetjes Jojanneke

Caroline

Sterkte met het afscheid nemen van je lieverds, gelukkig krijgen ze beide een goed tehuis en kun je ze blijven volgen.  :D

Groetjes aan MAnja.

DOei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Gisteren zijn Timmy en Kinky dus weg gegaan en ik hoop dat er 2 blije baasjes zijn, maar dat geloof ik wel ;D
Wel vreemd hoor en stil. Het viel me trouwens wel mee hoe Harry en Charlie waren: in eerste instantie waren ze even aan het roepen, maar dat was snel over.

Vandaag had Maurice weer wat. Ik was net op een verjaardag en hij was met Jeroen thuis gebleven toen hij me opbelde dat ik thuis moest komen.
Maurice had een vaas kapot gemaakt en wilde de scherven opruimen, dat ging dus niet goed en hij bloedde als een rund.
Ik heb een snelverbandje aangelegd en ben naar de huisartsenpost gereden. Er is een flink stuk van zijn huid af aan de binnenkant van zijn linkerduim.Precies in het midden ten hoogte van het kootje zeg maar. Alleen omdat het niet meer vast zat kon het ook niet meer gehecht worden anders krijg je een raar duimpje. Nu zit zijn duim dus in het verband :-\
Wat hij het ergste vindt is dat we nu morgen niet kunnen zwemmen en hij ws. ook dinsdag niet naar zwemles kan. Geen idee hoe lang het duurt voor dat terug groeit.
3 Jaar geleden moest hij het topje van zijn rechterpink al missen doordat hij tussen een deur kwam en nu dit weer: het is wat met die handen van hem zeg :'(

Caroline

Hè getsie!!  :-\

Hopelijk gaat het snel over, heeft hij niet al te veel pijn en kan hij snel weer zwemmen.

Groetjes.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Nu stilletjes he?  :P
Maar misschien over een paar weekjes weer een nestje.  ;)

Ach die Maurice toch.  :(
En precies op een hele lastige plek.
Hopelijk houdt hij geen rare duim aan over.
Deze rare akties moet maar niet meer gebeuren,.
Zo houdt hij dalijk een raar handje over.  ???  ;)
Hopelijk voor Maurice kan hij weer snel gaan zwemmen.

groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hey Caroline,

Wat naar voor Maurice. Geef hem maar een knuffeltje van mij.
Ik hoop dat het snel weer goed gaat met zijn duim.
Maar dat zal vast wel.
Ik kan me voorstellen dat je echt geschrokken bent!  :o

Gaan Harry en Charlie weer aan een nieuwe ronde beginnen?
Is Charlie nog zo dik? Je dacht toch dat ze misschien een eitje bij zich draagt?
Nou, ik ben benieuwd.
En staan Derrick en Damali al weer op hun oude plekje?

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Yvon

Hoi hoi

Hoe is het met Maurice z'n duimpje?
En hoe is het met Charlie,is ze nog steeds dikkig ?

groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

Valerie

Hee Caroline!

Hoe gaat het nu met jullie en met jezelf? Red je het een beetje? Ik zag je daarnet 2 seconden online wippen en weer weg.
Hoe is het met Mourice zijn duim? Heeft ie veel pijn?

Heel veel sterkte, Caroline!

carco

Maurice heeft alleen nog maar een pleister op zijn duim en die ziet er goed uit gelukkig!

Vandaag heb ik Harry en Charlie weer in de broedkooi gezet en ze zaten allebei gelijk in het blok. Zal vast niet lang duren, want Charlie haar buik hangt bijna op de grond ::)
En wat doet Hedwig? Die gaat gelijk in de hoek van de volière op de grond zitten :o Niet te geloven, juist nu ze meer afstandelijk is naar mij toe dacht ik dat de broedsigheid wel over was. Nu ziet ze een blok en ..bingo!!
Nou ja ik zal eens aankijken wat ze gaat doen anders overweeg ik een eitje bij haar neer te leggen zodat ze die daadwerkelijk uit kan broeden. Als dat niet gaat lukken kan ik hem altijd nog terug leggen.

Ik heb eens zitten rekenen: als deze ronde net zo goed gaat als de vorige en de kleintjes zijn groot genoeg om weg te kunnen, dan zouden Derrick en Damali zo langzamerhand naar beneden kunnen in de broedkooi en kan ik Beau en Spongebob boven zetten.
Maar ik zal niet op de zaken vooruit gaan lopen, eerst maar eens kijken of het weer goed gaat.

imv