Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

Super dat ze wel willen koppelen.  :D

En supergeluk dat ze er niks aan hebben overgehouden vannacht.  ;)

Hopelijk blijft het bij deze ene keer.

Hoe is het met C & H, willen die alweer of mogen ze niet??

Blijft toch altijd weer spannend, die twee.

Groetjes!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Mafkezen zijn het: Derrick zet nu gewoon zijn poot op Damali haar kop en ze lijkt het nog fijn te vinden ook: ze doet dan heerlijk haar oogjes dicht :D Pootje kroelen of zo ;D

Vandaag met Maurice, Simone en haar vriendinnetje en mijn vriendin naar Alblasserdam geweest waar Kus en Kim Lian optraden.
Geweldig voor die meiden natuurlijk vooral de laatste die spontaan handtekeningen uit ging delen en wel met een paar meiden die het vroegen wilde poseren( Kus gaf ook handtekeningen maar die waren al voorgedrukt en hadden minder tijd omdat Kim Lian daar na moest).
En Simone had natuurlijk haar fototoestel bij zich en een leuke foto was toen snel gemaakt.
Ze stonden bij haar optreden nog heel erg goed ook : helemaal vooraan bij het podium, er waren er nl. al een heleboel weggegaan na het optreden van Kus ( de kleintjes zeg maar en de groteren bleven voor Kim-Lian)




Oh ja Harry en Charlie lijken het voorlopig even best te vinden zo, dus dan vind ik het ook goed!!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Gave foto joh, echt super!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

Hoi,
Héé.. super!
Leuke foto.. ook een leuke dag gehad?
Voor die meiden kon de dag natuurlijk niet meer stuk  ;)

groetjes,
Irene

*Yvon

Hoi hoi

Een poot in haar nek is wel een goed begin.
Hij gaat gewoon stapje voor stapje doen.  ;)

Dat de meiden het leuk hebben gehad is wel te zien.  ;) :D

Groetjes Yvon

Terwijl ik dit hier zit te tikken zit er buiten 1tje een beetje geluiden te maken.Over mafkezen gesproken.  ;D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

SiimoOntjuh

Hoi,
Een beetje laat misschien, maar Kim-Lian is helemaal geweldig! Ik had zelfs nog wat kunnen vragen. Want op talpa is er op dinsdag: Woef, hoe word ik een beroemde hond? en daar doet Kim-Lian ook aan mee. Haar hond Skai was toen alleen van 2 hoog van het balkon gevallen :-\ Dus ik vroeg hoe het met Skai ging. En toen zei ze dat het wel weer goed ging.  :D Ik ook met mijn brutale mond ;) ;D

Groetjes: Simone

*Yvon

Hoi hoi

Simoon ik vind je helemaal niet brutaal hoor. ;)
Is gewoon een teken van interesse.
En met vragen kom je ook meer te weten.  ;) ;D
En hoe gaat het verders met de birds?
Hopelijk knapt Maurice snel op.
Maurice beterschap hoor !!  ;D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

imv

Je moet je hond ook geen Skai (sky) noemen  ??? 8)

groetjes,
Irene

ManjaV

Hey Caroline,

Hoe is het met Maurice? Ik hoop maar dat hij geen griep heeft, of zoiets. Wens 'm maar veel beterschap van mij!

En hoe is het intussen met de birdies? :D Zijn Derrick en Damali nog meer gehecht geraakt aan elkaar? En Charlie en Harry? Willen ze nog steeds een nestje?
En natuurlijk: de rest?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline



Ik had er nog  niks van meegekregen maar denk dat Maurice ziek is, dus bij deze ........

...... Maurice, beterschap!!!!




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

SiimoOntjuh

Hoi,
Met Maurice gaat 't al weer goed hoor! Hij heeft heel de dag geen koorts gehad en we hebben net gekeken en hij heeft ook geen verhoging :)

Maar even over Skai, ik kan er ook niks aan doen dat ze hem zo heeft genoemd :P Nou ja als je haar tegen komt moet je maar zeggen dat ze hem snel een andere naam moet geven ;)

Veel kusjes Simone :-*

carco

Hoi


Hoe gaat het hier??

Niet veel bijzoners te melden geloof ik :-\

Derrick en Damali verandert niets bij ze volgen elkaar op de voet en zodra ik Damali meeneem naar het washok gaat Derick door het lint. Ik probeer nu ook haar in de slaapkamer bij me te houden, maar dat is in de houtgreep zo'n beetje. Derrick maakt dan een heel raar ''piepgeluidje'' (geen roepen, maar meer een lokroepje en heel erg zacht) ,en daar reageert Damali onmiddelijk op zodat ze naar hem toe wilt. Ik krijg Derrick nu al wel zover dat als ze niet snel genoeg komt en ik roep hem dat hij ook bij me komt zitten.
Andersom is het trouwens ook hoor, als ik Derrick meeneem gaat Damali even los, maar minder. Het is ook niet gauw goed hè? Wil je ze koppelen en lijkt dat te lukken , vind ik het weer niet goed dat Damali dan steeds naar Derrick terug wilt vliegen.

Spongebob is nog steeds broeds voor Noo-Noo, en blijft dus kippetje zitten.
Noo-Noo stapte van de week een paar keer heel gemakkelijk op en omdat dat op de trap was heb ik haar meegenomen naar Maurice zijn slaapkamer en ze bleef daar heel rustig!!

Beau probeert nog bij iedereen (behalve Herdwig en Harry) een kroel te krijgen.

Hedwig heeft ook weer iets nieuws: toen ik op de bank zat vandaag: recht voor de volière ging ze op haar ''kroelstokje'' zitten en begon mij te roepen om gekroeld te worden!!

Harry en Charlie dacht ik dus dat het broedse gedrag over was, maar dit is dus niet zo, want Simone heeft ze weer samen betrapt. Ik heb dus eindelijk opgebeld naar dr.Feld en ga nu een poepje proberen op te vangen van allebei zodat ze weer apart kunnen. Ik heb een andere broedkooi besteld(met normale afmetingen) maar het maken duurt 2 weken, dus daarna mogen ze. Zou ik eerder een ei vinden: ze zoeken overal naar gaatjes dan leg in het ei bij Goofy en Pino (van Irene) erbij. Maar daar moeten we maar niet van uit gaan.

Niet alleen de kids en ik zijn computerverslaafd, maar de valken ook ;D



Maurice was ziek dus moest hij achter de pc en kreeg gezelschap, wat hij helemaal niet erg vond.
Ik vond het wel een leuk gezicht zo allemaal op een rijtje.
En Harry kijkt altijd in het kastje of ie daar ook geen gaatje kan vinden. Je kan op de foto wel zien dat ze er vaker zitten, want al die beschadigde plekken hebben zij gedaan ::)









Een gewoon leuke foto van Pluisje die Simone gemaakt heeft.

Groetjes: Caroline.

Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Wat een super foto's van Maurice met de valkjes, is hij alweer beter trouwens??

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi


Veel nieuws heb ik niet alleen dat ik gisteren best wel trots was op Noo-Noo.
Ik had een tijdje met haar in de gang gezeten en ging terug de kamer in. Meestal vliegt ze dan gelijk weg, maar nu niet. Ik heb haar even op mijn gemak bij Maurice op de schouder gezet die achter de pc zat, en ze bleef gewoon zitten tot ik haar weer van zijn schouder afhaalde. Dit deed ik een paar keer. Toen ze op een gegeven moment wegvloog kon ik haar zo pakken. Later zat ze op de lamp en stapte ze weer zo op :D
Zelfs toen Manja kwam stapte ze op en liet ze zich vrijwillig op Manja haar schouder zetten!!
Ze werd wel moe hiervan hoor want meteen hierna ging ze toch de kooi in om uit te  rusten. Maar ik was zó blij dat het zo goed ging. Wie weet is er nog hoop en doet ze het nu vaker.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

WOw, die Noo-Noo, wat een leuk nieuws!!!!

Maurice weer beter??

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.