Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

Wat een super lekker ding!!

Ik wist het ook wel!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

 :P :P ::) ::) :-X ;D ;D

carco

Hoi

Ik weet het ook al (niet  :P )

Gisteren had Simone dus de musical van school: was erg leuk.
Het ging over een stel dat op vakantie naar Frankrijk ging: gestresste pa, ma die steeds aan het ruzie zoeken was met diezelfde pa. dochter die achter de jongens aanging en wat werd verlinkt door de broer. Echt heel erg leuk gedaan en het was erg gezellig.

Vandaag heeft Maurice getrakteerd op school, helemaal leuk hij dacht echt dat hij vandaag jarig was, vanmiddag was er een waterfestijn op school veel weer om iets anders te doen was het ook niet.

Traktatie van Maurice: mijn vel ligt dus ècht van mijn hand van het knippen.

Met de cathi's gaat het goed saampjes ze kruipen steeds dichter tegen elkaar aan.
Kalinda begint al goed zelf te eten, alleen vanmorgen had ze erg veel honger geloof ik en zat ze te gillen! Nou ja ik denk dat het echt bedelgeluid was dat ze deed.
Alleen dat uit de kooi halen hè dat is nog steeds niet leuk vindt ze :-\




Voor ik deze foto nam zaten ze in precies dezelfde houding , helaas ging Kalinda rechtop zitten toen ik klikte.

Groetjes: Caroline.


Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Misschien een beetje :P ;D
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi

Ja hoor dacht ik het niet >:( Mijn ouders zijn terug van vakantie en ik heb voorgesteld het grasje tijdelijk hier te houden om te kijken hoe het gaat, vinden ze het weer zielig ???
Grrr. ..daar heb ik dan al die tijd mijn best voor gedaan voor niets dus. Het was me vandaag heel erg duidelijk dat Twinky verliefd is op Punky en die blijven stijf naast elkaar zitten. Punky duldt dus niemand in zijn buurt ( ook Pollie niet waar hij wel naar zit te sjansen , maar als zij de kop naar beneden doet een knauw krijgt) Zelfs mijn valken kregen allemaal een knauw en mochten niet bij hem komen behalve Spongebob die hij wel heel erg leuk vond. Pollie schoot steeds bij ons de volière in en ik begrijp wel waarom : daar vindt zij wel aansluiting :-\ Dit wordt dus weer het zelfde probleem als beide valkjes weer kunnen vliegen dat gaat weer als een gek de kamer rond achter elkaar aan. Nou ja hoor ik kan er verder ook niets meer aan doen, ik heb mijn best gedaan voor ze. Ik had Pollie zels al zover dat wanneer ze op mijn schouder zat ze wilde koppiekrauwen. Maar de verhoudign bij deze vogels zit een beetje scheef.
Vanavond ga ik ze thuis brengen (scheelt wel weer aan mijn oortjes)

Harry en Charlie doen het weer samen! Met wakend oog van Derrick die dan hele verhalen voor ze houdt. Volgens mij denkt hij dat hij er gewoon bij hoort, ze trekken zich er ook weinig van aan. En Derrick sjanst net zo gemakkelijk met Harry als met Charlie. Alleen vanmiddag was het toch iets te erg, waren ze samen bezig wat doet hij ??? Meneer wilt er een trappetje van maken en bovenop Harry klimmen :o Helemaal mesjogge dat beest, ik hem hem ''even'' taktisch weggehaald. En Harry en Charlie?! Die gingen onverstoorbaar door ;D

Dan die beauty van de foto. Zoals ws al begrepen heeft Kirsten die zitten en komt hij/zij uit hetzelfde nest als Azizi die naar Esther toegaat. Vanaf het moment dat ik hem voor het eerst zag had ik al iets met hem. Ik ben nu al zover dat als het een pop is deze in ieder geval mag komen wonen bij ons en dat ik ze dan samen met Derrick een aantal weken/maanden apart boven ga zetten. Derrick is hard aan pop toe die niet bezet is.
Is het een man dan moet ik nog even hard denken wat ik doe. Hij zou perfect passen bij Hedwig dus wat dat betreft maakt het niet uit wat het is, maar ik ben zo bang dat deze dan ook weer achter Charlie aangaat en dat ik dan helemaal gek wordt van de herrie ( we hebben nu een ontiegelijke herrieschopper als logé gehad en daar wordt je niet vrolijk van als die van jezelf is en je heb er nog 7  :-\)
Als het een pop is en het klikt niet maakt het me niet zo uit een pop meer of minder.
In ieder geval gaat Kirsten veertjes trekken voor me en kijken we dan verder.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

 ;D ;D 'k wist 't wel!!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

 ;D ;D ;D

8) Irene

carco

Ja Irene je kan wel lachen ,maar als het een man was werd hij toch misschien voor jou ::) :P
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Maar als het een man is kan je hem toch ook samen met Hetwig boven kunnen zetten zet als je doet als het een pop is samen met Derrick.

Of zie ik het helemaal verkeerd??  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

Ja, òf we zetten hem samen met Joepie bij Caroline boven  ::)

:-X :-X :-X
8) Irene  ;D

Caroline

 ;D ;D Kan ook nog!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Yessssssssss vakantieeeee !!!

En dat allemaal dankzij Esther?? hahahha
Wel makkelijk om een ander de schuld te geven  ;)
Tis dan ook wel echt een mooi valkie hoor !
En als ik het verhaaltje zo lees,komt tie vast deze kant op.

groetjesss Yvon 

oja,wij gaan Dilana ook een koppeltje cathi's geven.
Ze is helemaal weg van Beauty en haar hamstertje is pas dood gegaan,dus was dat dan een mooie troost. ;)

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Hoi,hoi :D

Nou we zijn er helemaal uit hoor!
De veertjes zijn als het goed is onderweg dus volgende week zal de uitslag wel binnen zijn.
Als het een pop is komt ze met Derrick apart te zitten , is het een man dan gaat hij samen met Joepie apart, dus naar Irene.
Ik wacht dan evt. wel op een volgende ronde en als het dan weer zo'n mooitje wordt dan maakt het me niet zo uit wat het is (laat ik wel testen dan met apart zetten) en komt er geen bonte uit nou ja pech dan.
Ik beodel ik kan me èn een man èn een pop permiteren en Irene niet, die heeft al 5 poppen als ik het goed heb.
Dus als die een ronde moet wachten en voor niets een test doet terwijl ze een kans kan krijgen. dus we doen het zo, en we zien elkaar toch vaak zat dat we samen gaan kwijlen :P
En is het een pop dan heb ik maar een oneven aantal koppels, jammer dan voor de rest.
Dan moet Beau Hedwig wel kiezen, maar wat het met haar is weet ik niet hoor.
Beau probeert wel eens Noo-Noo of Spongebob te versieren maar geen moeite voor Hedwig die echt naar niemand omkijkt. Op het moment wordt ze wel steeds aanhankelijker naar mij toe. Wel heel erg leuk voor mij, maar naar de andere valken blijft ze echt op zich zelf zoals ze altijd is geweest.

Enne het is maar een beetje de schuld van Esther oké?
Ik heb altijd een primroze (look-a-like) gewild en die staat als enige nog op het lijstje. Ik had er ook al contact met Mandy over gehad, maar ik twijfel maar steeds :-\

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!