Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Kolkkie

Citaat van: Gerda op 22 maart 2006, 09:39:02
Citaat van: imv op 21 maart 2006, 20:19:33

Anani  ;) ziet er geweldig uit.

Hoi Caroline, Esther en Irene,

Gaat de kleine Little echt Anani heten?? Dat zou ik erg mooi vinden bij Nuvola (allebei de betekenis 'wolk').
In het Hawai's betekent Anani sinaasappelboom!! Ook wel grappig in verband met de oranje wangetjes ;D

Groetjes, Gerda

Hey Gerda,

Als ik dat zo lees wordt het helemaal een aparte naam :).

Anani vind ik een erg mooie naam.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

valkchico

Hallo,

hallo Gerda,

we zijn ondertussen met 75% eens dat het Anani word alleen de kleinste heeft nog zoiets van uuhh hoeeee????

gr Esther

Gerda

Hoi Esther,

Je kunt het nog afkorten tot Nani!! Ook lief!!!

Ik vind het wel een echte Anani hoor!!!

Liefs, Gerda

carco

Citaat van: valkchico op 22 maart 2006, 09:20:25
Hallo Caroline,

Ik vond het gezellig en ben helemaal verliefd :P.
Je hebt echt een lief en mooi en prachtig fluitend stel bij elkaar zeg.
Ik heb je blok maar in de grote kooi gezet en heb Chico er ook al even in gezet (de bovenkant staat nog even open)
Heel erg bedankt dat we even mochten komen kijken.denk dat we volgende week wel weer willen hoor ;D.

gr Esther

Je komt maar hoor, je bent welkom dat weet je  ;)
Citaat van: Kolkkie op 22 maart 2006, 09:39:23
Hoi Caroline,

Die stippen zijn normaal hoor ;).

Als mijn wildkleur en cinnamonjongen hadden ook van die stipjes.
Als het een man is komen er donkere veren voor terug zonder die gele stippies.

Groetjes,

Mariska

Daar was ik inmiddels ook al achter, maar toch bedankt ;)
Ik heb zelf nl. geen wildkleur man, ja Harry maar die is (was) gepareld en die had dat dus niet.
Straks komen de foto's weer.

Ik vind Anani trouwens ook een prachtige naam heel apart.
Als je er over uit bent verander ik het hier in de titel ook wel.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

carco

Hoi

Vanmorgen waren Harry en ik geen vriendjes geloof ik, ik heb zelfs gratis en voor niets een piercing in mijn oor gekregen :-\
En die voel ik nog :'(
Zit meneer eerst gezellig bij je op je schouder, doet ie opeens een uitval in mijn oor, bloeden ! Niet normaal  :censuur, dat plekje blijft vast een litteken (daar heb ik niet eens een Eddie of Bo voor nodig :P )
Even later wilde ik hem weer in de kooi zetten en had ik hem nogal onhandig beet wat van zijn kant dus weer veel gekrijs kostte. Ach ja morgen weer een dag  :) Beau was juist vandaag super op mij gericht en die vloog me overal achterna. Zo was ik boven op Simone's kamer de ramen aan het zemen en kwam hij er gezellig bij. Die is ontzettend lief als je hem alleen hebt, maar zodra de anderen in de buurt zijn is hij megadruk. Dat was al toen ik hem kocht en mee naar huis nam. Hij kon toen nog niet vliegen werd er gezegd, ik haalde hem uit het vervoersboxje en zijn eerste vlucht was daar: regelrecht boven op de volière. En zo is hij nog steeds: een lelijke ontdeugd en een toch wel erg lieve drukteschopper ;)

Vanavond onder het eten hoorde ik een heleboel herrie uit het blok komen en toen ik keek zag ik Little verwoede pogingen doen om omhoog te komen. Spannend hoe lang dat nog gaat duren. Ik had er nog met Esther over gisteren dat hij volgens mij nooit uit dat blok kan komen omdat ie vrij groot en hoog is. Lijkt dus wel mee te vallen.

Ik had Little hier even in de grote kooi gezet zodat ik het blok kon schoonmaken: dit vond hij toch wel erg eng hoor en kroop helemaal weg in een hoekje.

Mariska

Aaaaah, wat een poepie :-*

Hij kijkt zo lief daar alleen in het hoekje ;D

Wat leuk dat Esther hem al gezien en vastgehouden heeft :D
Nu is ze natuurlijk helemaal verliefd ;)

Succes met je piercing!
Ik weet er alles van en dat doet echt zeer :(

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

marilyn

hoikes caroline

wat is little een lekker snoeppie geworden zeg  :D echt om te  :-*  :-*  :-*

groetjes marilyn

imv

Hoi Caroline,
Wat een lekker bekkie heeft Little. Er is toch duidelijk verschil tussen de één en de andere valk.
Je hebt toch wel oorbellen binnen handbereik, he?! Je weet nooit waar je nog eens een mooie piercing gratis en voor niks kunt krijgen  ;D
Bij ons krijg je bloedblaren van Eddie  :-X

Groetjes,
IRene

Rianne

Haha wat een leuk kuifje, staat echt alle kanten op ;D

valkchico

HAllo Caroline,

heb maar heeel even.
Wat is ie toch leuk he  (haha weet je een als je weet dat een valkje de jouwe is is ie ineens veeel liever en leuker en mooier ;D)

beterschap met je piercing ;)

gr Esther

carco

Hoi

Anani begint al heel erg nieuwsgierig te worden.
Ik had hem er vandaag even uit en hij zat maar om zich heen te kijken vooral toen Harry en Charlie begonnen te vliegen. Ik zag hem denken van hé dat wil ik ook ;D
En kroelen begint hij ook al fijn te vinden.
Vandaag was hij niet aangekomen en was de krop niet zo vol, maar vanavond barstte hij bijna weer en woog toen 101 gram!!

En Esther je belt maar hoor wanneer je weer wilt komen, altijd welkom ;)

valkchico

Hallo Caroline,

:-* :-* liiiieeeeffffffff

ik bel je vandaag even nu eerst weer met de kids naar de dokter gggrrrrrrrr.

gr Esther

carco

Hoi

Sorry gisteren geen tijd gehad voor foto's, maar ik maak het nu wel weer goed :D
Anani blijft echt niet meer stil zitten en wilt op ontdekkingstocht. Wel heel lief.
Weer Harry en Charlie er met de rest uitgelaten wat nog steeds geen succes is dus :-\ Nog erger: Charlie zit al lang weer in de kooi en Harry krijg ik er niet meer in >:( Die komt steeds gezellig op mijn schouder zitten en als ik aanstalten doe om hem terug te zetten is hij pleitte >:( Die arme Charlie zit nu dus constant alleen in het blok.

Nu de foto's weer van vandaag:

Anani is wat afgevallen, mar hij beweegt ook steeds meer.

Nou vooruit één met mijzelf omdat ik hem wel leuk vond ;)

Nu nog wat foto's van Beau, Derrick en Charlie: allemaal verliefd op één vrouw :P

Zo gaat het dus: kijk Derrick maar en de ogen van Beau :-\

En normaal heeft Beau dus een oogjes op Spongebob, maar omdat zij in de weg zat werd zelfs die flink in haar poot gebeten.

Zo het is wel weer even genoeg voor vandaag dacht ik, ik ga verder op Harry jacht.

Groetjes: CAroline.

Riny

Hoy Caroline
Tegen de tijd dat ze uitvliegen is het heel normaal dat ze wat afvallen.
Dus niets om je zorgen over te maken.
Groetjes Riny :D

bobbie

Hoi Caroline,

Wat een poepie wordt het zeg, Anani. Echt een lieve uitstraling.

Geniet er nog maar even van. Het gaat zoooo hard :-\.

Groetjes, Nel :)