Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

ACH NEE!!

Niet weer!! Wat k.u.t. voor je zeg.

Ik kan me voorstellen dat je ontroostbaar bent op dit moment.

Heel veel sterkte!!

Liefs Caroline  :-*

Rust zacht, lief klein Pluisje, geef je mijn vriendje een kusje??

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

Lieve Caroline,

Veel sterkte meisje!! Dit is niet leuk meer!! Je gaat je ook afvragen wat er nu aan de hand is. Het jonkie was wel goed gevoerd!!

Kan me voorstellen dat je er kapot van bent. Vooral omdat het zo goed leek te gaan en ook omdat het met Little zo goed gaat!!

Liefs, Gerda

angelina

Hoi Caroline,

Ik wil je heel veel sterkte wensen met de zoveelste tegenslag.
Vavavond zat ik nog glimlachend naar de foto's te kijken en nu piep ik nog ff voorbij en zie ik dit.
Sterkte met het verlies van pluisje

:-* angelique

Love birdies

Riny

Hoy Caroline
Dit vindt ik echt vreslijk vervelend voor je.
Groetjes Riny :'(

valkchico

Hallo Caroline,

Wat verschrikkelijk voor je het leek zo goed te gaan.
sterkte

esther

treur met je mee

valkchico

19 maart 2006, 08:59:38 #1295 Last Edit: 19 maart 2006, 18:16:12 by valkchico
hallo Caroline,

ik heb dit plaatje weggehaald want dit was niet het plaatje wat ik er had willen hebben. (heb het niet meer na het plaatsen bekeken)

sorry voor deze dwaling wat zal je wel niet gedacht hebben
:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

gr Esther

Christine

heel veel stertke caroline!!

Dikke knuffel! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Andrea

Hoi Caroline,

Wat balen zeg, dat je jonkie is dood gegaan. Ik heb niet je hele dagboek gelezen, maar aan de reacties van anderen te lezen heb je meer tegenslag gehad. Ik weet precies hoe dat is. Ook al is zo'n kleintje nog niet eens zo oud, maar je gaat je er echt aan hechten. Vorig jaar heb ik 2 nestjes van mijn koppeltje valkparkieten gehad, intotaal 4 jonkies, daarvan is alleen Pops groot geworden (die heb ik zelf gehouden). Van de drie andere jonkies had er 1 complicaties aan een van haar pootjes en is daardoor dood gegaan, maar waarom die anderen dood zijn gegaan weet ik ook niet, ze werden goed gevoerd en groeiden goed.
Zie: http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,11955.0.html

Ik wens je veel sterkte.

Groetjes,
Andrea

Binkie en Sparkle

bobbie

Hoi Caroline,

Wat ontzettend  :censuur dat dit gebeurd is. Wat zul je je rot voelen. Ik kan niets voor je doen, maar ik denk aan je.

Heel veel sterkte. :'(

Groetjes, Nel :'(

Mariska

Hoi Caroline,

Zoals je vast weet ben ik een tijdje niet geweest en ben niet helemaal op de hoogte, maar ik vind het heel erg voor je :'(
Het zit je allemaal niet mee.
Ik denk aan je en leef met je mee!

Rust zacht lieve Pluisje :-*

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

caro

Hoi Caroline,

Ik wil je hierbij even sterkte wensen. Ik heb zelf ook een rot week achter de rug. Met de 4 valkjes. Ik hoop dat nooit meer mee te maken.

Heel veel sterkte hoor.

groetjes

Caroline :'(
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Monky

Hé meisie,
Wat ontzettend rot voor je. Ook al zijn ze zo jong, je gaat je toch al aan zo'n klein wondertje hechten.
Heel veel sterkte...

Groetjes,
Monky

marga

hoi caroline
jeetje wat naar voor je
heel veel sterkte de komende dagen
groetjes marga

Lin

Ook hier weer verdriet om een kleintje. Wat erg triets. Veel sterkte

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

carco

Hoi

Allemaal als eerste weer bedankt voor de lieve berichtjes :-*
Gisterenmiddag waren Harry en Charlie heel erg onrustig tussen 5 en 6, maar dat hebben ze wel meer en gaan dan toch weer terug het blok in. Nu was dat ook zo en werd er weer gevoerd:poeh dacht ik, maar tegelijkertijd had ik een onbestemd gevoel toen ze er vrij snel daarna al weer afgingen. Ik in het blok gekeken en het kleintje zat heel zielig ,zodat ik hem gelijk oppakte. Het leek wel een ijsklomp!! Maar wel één met een volle krop.
Direkt opgewarmd in mijn handen en geblazen en als eerste contact opgenomen met Irene(  :-* ) en samen al verzonnen om hem verder in een handdoek op te warmen. Dat gedaan en toen kwam ie inderdaad wat bij. Toen ik zag dat Charlie terug het blok in ging heb ik de kleine snel terug gelegd en Little eruit gehaald. Alleen Charlie ging er ook gelijk weer uit en de kleine lag half vertrapt onder het zaagsel :'( Ik er weer uit gehaald en met hulp van Kirstens telefonische advies ( voor jou ook nog een hele grote  :-* ) wat druivesuiker gegeven. Dit was ook tevens het laatste wat hij heeft gehad want in mijn handen ging hij dood :'( Ik had er van te voren al geen vertrouwen in omdat de eitjes er al lagen vòòr de ab was toegediend aan Harry en Charlie, maar goed als het kleintje er dan toch is en dan al 4 dagen is. Iedere dag is het groter en sterker denk je en hoop je dan. Maar helaas het heeft niet zo mogen zijn.
En de volgende keer??? Ik weet niet : in ieder geval voor die tijd contact opnemen met dr.Feld voor evt een abkuur of ontlastingsonderzoek en zien waar ik eitjes vandaan kan halen(heb al een aanbod) om die bij hun eronder te leggn. Bijvoorbeeld 2 van hunzelf en 2 pleegeitjes:want het is dus bewezen dat ze als pleegkoppel perfect zijn.
Nu kwam alleen gisterenavond laat: nadat ik het kuikentje op had geruimd heb ik gelijk de andere eitjes weggehaald en het broedblok verschoond. Ja en toen wilden ze helemaal niet meer terug het blok iin en zat ik dus in mijn maag met Little.
Weer met Irene zitten chatten dat het ws toch geen goed idee was geweest de andere 2 eitjes er meteen uit te halen want daar zaten ze ook nog op en die waren nog warm.
Ik had Charlie al een paar keer in het blok gezet met mijn hand voor het gat, maar nee hoor ze wilde er maar uit.
Toen heb ik (in overleg met Irene) een nepei neer gelegd.
Uiteindelijk ging Harry ( tegen 12en) het blok weer in om te voeren , ging Charlie erachter aan en bleef ze zitten.
Ik heb de verwarming aangelaten voor vannacht maar het blijft goed gaan nu.
Poeh..ik denk dat zij ook even erg uit hun doen waren.
Wat een avond zeg: en toen las ik het van Esther vanmorgen toen baalde ik echt enorm.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!