Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Jojanneke

Ha ha  ;D

Zie je jij bent het toch, nee ik had geen valkjes, jij hebt me destijds aangestoken ,met het valkenvirus, ik vond het zulke leuke vogeltjes, en heb er daarna veel over gelezen, en in november als eerste Dido opgehaald, een wildkleur mannetje, en in december Luca een cinnamon geparelde, bij Paul vandaan, het gaat erg goed, alleen ik hoopte een mannetje en een vrouwtje omdat ik graag kleintjes wil, dus nu ben ik nog zoekende, ik heb wel contact met iemand die een lutino pop heeft, maar heb nog niks teruggehoord....dus das even afwachten....

Jojanneke

Oh trouwens de magnetron doet het prima, hebben we al heel wat stokbroodjes in gebakken afgelopen zomer.....

carco

 ;D :-[
Kom niet bij mij in de buurt want dan raak je besmet!
Maar toevallig joh en leuk!
Als het heel erg meezit, maar ga er maar niet van uit met die voorgeschiedenis hier kan ik je aan een pop helpen mocht er iets  uit de eitjes komen. Of een lutino pop òf een geparelde pop.
Weer eens iets anders dan een magnetron.
Zou wel leuk zijn want dan kan je gewoon langskomen ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Citaat van: imv op  1 maart 2006, 09:53:02
Hoi Caroline,
Carco heeft het oudste eitje van Goofy en Pino. Dat is het eerste uitgekomen. De 3 jongere liggen bij mij.

Groetjes,
IRene


Hoi Irene,

Ik weet het, maar he toudste van de drie van jou die was gisteren toch elke keer koud??

Die bedoelde ik dus.  ;)

Groetjes!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

Ach ja!!
Het oudste jong bleek bij nader inzien het middelste jong (bij mij) Hij had ook rode plekjes op de puntjes van zijn vleugeltje war op plukken duidt, maar dat was vanmorgen weg  ;D

groetjes
Irene

ps.. zal ik wat sneeuw jouw kant op sturen?

Roosje

Citaat van: carco op  1 maart 2006, 09:50:00
Hoi

Het gaat nog prima hier: heel de dag hoor ik voedergeluiden en het kleintje groeit als kool.
Mijn ouders zouden vandaag komen kijken bij mij en bij Irene, maar door het rot weer moet Irene vanmiddag al heel vroeg weg en momenteel staat alles vast :-\
Het is wel de bedoeling dat ze hier komen , maar bij Irene gaat dus niet lukken helaas.
Ik heb de andere eitjes niet geschouwd, ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe ze eruit zien, want vanaf 7 maart zouden ze dan al uit kunnen komen. Maar ik heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken met een kleintje in de kooi. Ik denk dat die er dan toch uit moet anders schijn ik met dat lampje straks in zijn oogjes en dat lijkt me niet zo fijn.
Anders zou ik even hulp moeten hebben dat één kijkt en één het kuikentje vasthoudt? Maar kost dat niet teveeel stress? Dus aan de andere kant denk ik, ik laat het lekker zo en we zien wel.
Groetjes: Caroline.


Dat ben ik met je eens, laat het maar lekker zo. Al dat gedoe voor iets wat je toch niet kunt veranderen. Ik denk dat de verrassing des te groter zal zijn als je niet hebt gekeken en er gebeurt 7 maart iets! :D

Ik heb wel gedroomd dat mijn eitjes bevrucht waren ::) Ik kon het eerst niet zien maar toen sprayde ik er water op en zag ik adertjes lopen. Hoe bedoel je obsessed ::) ;D

Jojanneke

als het niets wordt met dat ene valkje houd ik me aanbevolen, ik ben nog aan het wachten op een reaktie, maar volgens mij twijfelt de eigenaresse en wil ze haar eigenlijk niet wegdoen, ze doet haar weg omdat ze continue eitjes legt, en haar daarom een mannetje gunt

carco

1 maart 2006, 14:07:37 #1102 Last Edit: 1 maart 2006, 14:36:20 by carco
Hoi

Ik zet het maar in mijn dagboekje, maar voor de meiden die maandag geweest zijn: wie heeft er een plastic tasje gezien/meegenomen met hondenkluifjes en een bal erin ???
Dit had ik van Irene gehad voor Brutus en ik heb het op de tafel gelegd en is nu weg ??? Ze heeft zelfs de container doorgespit hiervoor en de macdonaldzakken leeg gehaald.
Toevallig iemand dit per ongeluk meegenomen??
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Oeps!!

Wat lullig dat jullie die kwijt zijn.

Helaas ik heb hem niet gezien en heb zelf alles alweer uitgepakt en geen hondenkluifjes of bal in een zak gevonden.

Maar waar was je hem nu kwijt geraakt?? Bij Irene nog begrijp ik aan gezien zij de container heeft nageplozen.  :P

Ligt ie niet ergens tussen de kinderspeelgoed, er lag op een gegeven moment zoveel verspreid door het hele huis.

Ik hoop dat jullie hem snel weer terug vinden, wel vervelend dat jullie net nu het huis vol was met "vreemden" mensen was, dit kwijt moeten raken.

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi

Ik had een tasje meegenomen met speelgoed van Brutus en daarin de cd's voor jullie en het huisje voor Fred.
Daar had ik dus de dingen ingedaan die i khad gehad van Irene en op tafel gezet waar later de MacDonalds spullen stonden.
Dat tasje zag ik al niet meer staan toen we naar ons huis gingen en heb toen alles los meegenomen naar huis( weet je nog?) Dus wij dachten misschien heeft iemand het per ongeluk mee naar huis genomen inderdaad in de rommel die er was :P
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Hoi

Het tasje is terecht!
Het hing gewoon aan de kapstok bij Irene ;D :o

Hedwig en de rest hadden weer even een ''paniekvliegen'', zoals ze wel meer hebben als de bel gaat of zo. Wat denk je? Hedwig stort weer neer en zit nu al zeker een kwartier op mijn schouder! Heel gezellig maar ik blijf het vreemd vinden ???
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Ah gelukkig!!

Het tasje is weer terug!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

valkchico

Hallo Caroline,

gelukkig tasje is weer terecht. zo'n tasje gaat soms ook aan de wandel ;).

Heb zelf alleeen het tasje voor Roosje gezien met het gluurhuisje erin!

Ja wij hebben mazzel gehad heb ik alweer gehoord wij hebben hier in de wijk maar half uurtje geen stroom gehad en jullie langer dus. (in Zwijndrecht ook langer tot 14.20)

Is Hedwig weer in normale hoedanigheid?

gr Esther

imv

Tja.. zo'n tasje waarvoor ik heel de container (EN de vuilniszakken) ondersteboven haal  :P ..en natuurlijk de rest van mijn huis... dat dat dan aan de kapstok hangt.. dat is typisch iets voor mij!  ::)  :-X

Hier trouwens alles oke met de kleintjes. Rond gevulde buikjes en warme lijfjes! Heerlijk!

Groetjes,
Irene

Roosje