24 april 2024, 18:52:35

Valparkiet geen stem!

Gestart door Whitney, 24 december 2012, 13:04:32

« vorige - volgende »

Whitney

Mijn valkje lucky heeft opeens geen stem meer, hij piept ook als tie ademd en kan haast niet meer fluiten. Hij eet en drinkt normaal maar dat hij dit opeens heeft vind ik wel heel raar...

Weet iemand wat er met hem is?
Ik ben niet heel actief op het forum, het kan daarom zo zijn dat je na een lange tijd pas een privébericht van me terug krijgt.

mijn excuses

Rianne

Ik denk dat er iets met z'n longen is. Heb je hem al eens meegenomen onder de douche, zodat hij de stoom kan in ademen? Mocht het niet spoedig overgaan, zou ik er wel mee naar een vogelarts.

carco

Ik heb het in het voorjaar ook gehad bij een vogel. Deze had een schimmel zitten.
Ik zou zeker niet te lang met een afspraak wachten.

Groetjes : Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Whitney

het blijkt nu dat hij heel moeilijk kan ademhalen, hij hijgt naar adem maar de dierenarts is pas morgen weer open en hij ligt nu al op de bodem... Ik vind dit heel naar voor hem.

heeft er iemand enige tips om hem op de been te houden?

Ik ben niet heel actief op het forum, het kan daarom zo zijn dat je na een lange tijd pas een privébericht van me terug krijgt.

mijn excuses

sepke

Er is toch zeker wel een dierenarts die weekend/feestdagen dienst heeft?
M.v.g. Sepke

Kijk ook even op onze site.
http://houtsevalkparkiet.webklik.nl/page/houtse-valkparkiet

carco

Probeer eens met hem te stomen? Ik zie het zwaar in als ik het zo bekijk.
( de mijne heeft het toen helaas ook niet gered, heeft zelfs een tracheotomie gehad :'( )

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Whitney

Citaat van: carco op 26 december 2012, 12:00:50
Probeer eens met hem te stomen? Ik zie het zwaar in als ik het zo bekijk.
( de mijne heeft het toen helaas ook niet gered, heeft zelfs een tracheotomie gehad :'( )

Groetjes: Caroline.


op de dag dat hij het kreeg [plotseling] was hij inmiddels alweer overleden, die dag daarop was de dierenarts pas beschikbaar.
Ik ben niet heel actief op het forum, het kan daarom zo zijn dat je na een lange tijd pas een privébericht van me terug krijgt.

mijn excuses

carco

Weet je nog wat het geweest is?
Klik op het plaatje voor onze site!