Herplaatsing: wat is de bedoeling van dit forum?

Gestart door Rianne, 31 januari 2013, 13:31:02

« vorige - volgende »

Rianne

Aangezien er de laatste tijd ontzettend veel topics worden geplaatst met daarin de vraag naar een (tam) valkparkietje, zal ik hier nog even kort de bedoeling van dit forum uitleggen.

Herplaatsing is bedoeld voor mensen die niet langer voor hun valkparkieten (of andere vogels) kunnen zorgen. Deze mensen plaatsen hier een topic waarin ze omschrijven wat ze hebben zitten, waar ze wonen en evt of ze voorkeur voor binnen of buiten voliere hebben. De nadruk ligt op het vinden van een goed tehuis voor de vogels, er mag dus GEEN GELD voor de valkparkieten worden gevraagd. Hiervoor hebben wij een verkooppagina. Voor kooien enz, mag een vergoeding worden gevraagd.

Herplaatsing is NIET bedoeld voor oproepjes waarin gevraagd wordt naar een valkparkiet. Ook hiervoor hebben we de verkooppagina.
Wel is er de sticky Opvangadressen, hierin kun je je aanmelden met de informatie die gevraagd wordt in het eerste bericht van het topic. Graag je bericht aanpassen als je geen vogels meer kan/wil opvangen.

Mochten er nog vragen zijn, dit topic blijft open voor het beantwoorden daarvan.

debbie

ik snap dit niet, want mijn insteek was juist om ipv een nieuw vogeltje te kopen juist een andere vogel voor iemand anders te herplaatsen wellicht. dat heb ik ook met mijn andere vogel gedaan via deze site. daarbij mogen reacties soms wel wat uitgebreider, komt nu beetje bot over. ben net vrouwtje verloren en ik dacht dat ik dat daar kon vragen, mijn excuus. beetje teleurgesteld nu in deze site, terwijl ik jullie hoog had zitten.

jammer, ik dacht een beetje steun te vinden ook, bij mede valkparkietenpassionata's.  ??? :(

valkparkiet.net


Rianne

Indien men het bovenste bericht goed leest, is te lezen dat er een sticky is voor opvangadressen. We hebben heel bewust gekozen voor alleen topics te laten plaatsen door mensen die om wat voor reden dan ook afstand moeten doen van hun valkje, omdat het overzichtelijk blijft en het er om gaat dat de valkparkieten snel geholpen worden.
Dit gaat al jaren zo, dus geen uitzondering. Gelieve mij dan ook geen prive berichten te sturen.