mijn vrouw allerhisch aan mijn vallkparkieten

Gestart door Benni1991, 19 september 2013, 20:08:18

« vorige - volgende »

Benni1991

Ik woon op een appertement samen met mijn vrouw over een maand heb ik een longonsteking gekregen door mijn valkparkieten. Wrss door met in uitwerpselen in contact te komen, ik wil mijn vogels niet weg doen want heb er wel veel vriendschap van dus ik was van zin ze te houden en volgende keer stofmasker en handschoenen dragen bij uitkuisen van kooi. Nu blijkt dat mijn vrouw mss zou allergisch zijn aan de vogels, ze heeft last van haar ogen altijd tranen en veel niezen en snuiten is dit herkenbaar als je allergisch moest zijn voor vogels?

ze is nu bij de dokter als ze allergisch ervoor is zal ik toch mijn vogels moeten wegdoen spijtig genoeg want wij wonen op een appertement en de vogels staan met hun kooi in de living.

Ik hoop alsnog op een andere uitslag dan dat mijn vrouw allergisch zou zijn aan mijn vriendjes.

Rianne

Ik weet niet hoe lang je al vogels hebt maar een allergie hiervoor zou ikheel serieus nemen. Google er maar eens naar. De gevolgen hiervan zijn vrij heftig als je er niks aan doet.

jfvhl

Dat zou inderdaad jammer zijn. Ik ken mensen die allergisch zijn voor katten maar niet voor honden. En soms zijn mensen allergisch voor vogels maar niet voor katten. Langharig of kortharig schijnt ook nog uit te maken. Tja, maar vogels......Het zit soms erg raar in elkaar, haha, de mens bedoel ik en dat is soms spijtig maar je doet er niets aan. Hoeveel valkjes heb je wel niet? Vliegen ze rond en komen ze in aanraking met water, douchen bijvoorbeeld? Sterkte met wat er uit komt. Begrijp dat het binnen vogels zijn? Als ze weg moeten dan wordt het nu al wat moeilijk om ze bij iemand te plaatsen waar ze buiten (en binnen verblijf)  moeten wonen, want de nachten worden al wat kouder.  succes. Laat je het weten? Groeten, Jantina