27 april 2024, 13:29:05

Hennie en Wallie! UPDATE MET FOTO!

Gestart door miepje, 3 oktober 2012, 09:19:29

« vorige - volgende »

patty


miepje

Crazy Johnnie!

haha Johnnie was gister een beetje de weg kwijt of hij beelden zichzelf in dat hij in een wervelwind terecht gekomen was....

Gister liepen Hennie en Johnnie op mijn vriend te scharrelen en hij was zacht warme lucht aan het blazen Hennie vind dit fijn en gaat dan echt tegen je mond aan zitten.

maar wat Johnnie dit keer deed heb ik nog nooit gezien Hij legde zijn hoofdje op de grond (ofja mijn vriend zijn borst) en zijn rechter vleugel helemaal om hoog zodat hij alle wind kon opvangen en dan ging hij bijna over zijn rug rollen en mijn zijn hoofdje heen en weer wrijven echt super schattig en hoe harder mijn vriend blies hoe meer hij ging wiebelen en dan weer zijn Linker vleugel in de lucht en dan lag hij helemaal op zijn rechter zij als een worm te kroelen.

Ik weet niet of jullie dit ooit gezien hebben??
(^_^)

Savanna-c

Ach schattig verhaal, nog nooit meegemaakt maar lijk me super cute!

miepje

haha het was ook echt schattig :) gister zat hij op zijn kooi en toen blies ik en toen ging hij ook met zijn vleugels helemaal wijd zitten het lijkt net of hij dan in gedachte aan het vliegen is haha
(^_^)

miepje

Walter en Hendrikus
Haha eindelijk hebben we een passende naam voor onze albino :)...

Het is Wallie geworden!!

Mijn vriend wou Walter maar dat vond ik niet leuk roepen dus nu heten ze Officieel hendrikus en Walter met als roepnamen Hennie en Wallie :)

Ik denk dat het allebij mannen zijn.. Hennie fluit elke dag de grappigste deuntjes ( en dat doen vrouwtjes niet toch? ) maar wallie is meestal heel stil tot ik jarig was en we hadden veel bezoek Hennie en Wallie moesten er persee boven uit komen haha ze zongen uit volle borst ja echt Wallie kon ook ineens fluiten. en dan niet gillen wat ze doen als ze elkaar kwijt zijn maar echt deutjes en verschillende tonen dan dan tegen de stok aan tikken en dan weer de hoofdjes om hoog en fluiten
haha maar sinds die dag heb ik alleen Hennie nog maar horen fluiten.

Wallie vindt het denk ik niet de moeite waard als hij maar twee man als publiek heeft haha
(^_^)

miepje

in de rui... arme beestjes ze zien er nu een stuk minder zacht en glanzend uit haha er liggen overal kleine veertjes alsof er een kussen ontploft is ;) maar grote veren zijn ze nog niet kwijt geraakt
Hoe lang duurt het voor ze klaar zijn en weer nieuwe veren hebben?
(^_^)

miepje

Eindelijk uit de rui ;)

hier zijn ze dan weer mijn moppies ze doen het echt super! ze hebben hun eerste rui overleefd kunnen mega goed vliegen en Hennie fluit de sterren uit de hemel! en ik ben ze nu goed leren kennen haha ik zal ze eens omschrijven

Hennie:
duidelijk een man! fluit graag met de radio of tv mee, heeft niet echt eigen deuntje maar fluit graag een eind weg. heeft echt macho gedrag en probeerd sokken te versieren zo dra je met je voeten op de bank zit en hij ziet je sok gaat hij met zijn vleugels wijd lopen lieve geluidjes maken en dan tegen je sok aan tikken of er tegen aan fluiten. hij heeft veel andacht nodig en word heel erg graag gekroeld het lijkt wel of hij daar nooit genoeg van krijgt ik moet altijd stoppen hij zal nooit weg lopen als hij gekroelt wordt.

Ook is hij heel erg gegroeit zijn kuif is twee keer zo groot geworden. hij lijkt nog steeds wat parels te hebben maar gezien zijn gedrag is het zeker een man.

Wallie:
wallie is totaaal anders dan Hennie ik denk daarom ook een pop, (ze fluit niet en loopt niet op dingen te tikken en ook nooit als een macho met krokketen onder der vleugels  ;) ) verder is ze super druk kan nooit stil zitten als ze uit de kooi is loopt constand over je heen trekt aan je oorbellen/riem/haar/knoopjes/nagels/enz.. enz... is ook veel sterker dan Hennie ze houd ook heel erg van dingen slopen. kroelen wil ze alleen als ik Hennie kroel dan komt ze er soms langs zitten met haar hoofdje schuin en dan wil ze gekroeld worden maar ze heeft hier na een paar minuten ook weer ineens genoeg van en dan loopt ze weer weg.

Samen:
ze kunnen niet met en niet zonder elkaar als de een de ander kwijt is krijsen ze de boel bij elkaar maar als ze samen langs elkaar zitten wordt het weer te close dan pikt de een de ander weg. soms kruipt wallie tegen hennie aan als ze gaan slapen maar dan krijgt ze een waai van Hennie en anders om ook als Hennie naar haar begint te fluiten pikt ze hem tot hij het opgeeft en weer weg gaat. ze kroelen elkaar nooit ik heb me een keer helemaal rot gelachen ze stonden tegen over elkaar met allebij de hoofdjes naar beneden zodat ze met hun nekjes tegen elkaar stonden maar geen van beiden begon met kroelen.. en dat hielden ze echt LANGG... vol haha

maar goed :) dit was weer even een update!
(^_^)