Wanneer kun je weer foto's inzenden voor de fotowedstrijd?

Gestart door cooltjuh, 9 januari 2013, 14:11:23

« vorige - volgende »

cooltjuh

hoi allemaal,

ik wil graag weten wanneer je weer foto's kunt inzenden voor een fotowedstrijd of dat de foto's op de site geplaatst kunnen worden.

groetjes Nicole

Jeroenw


Yens

Kijk dit is weer zo'n reclamemaker. Kunnen de moderators die een IP ban geven? Die maakt alleen maar reclame
Een dag zonder mijn valkparkiet is een dag niet geleefd.
Groetjes Yens, Pino,Loko,Krokie,Candy,Falk en Piko

jfvhl

Ben ik het mee eens, moet je niet doen, reclame maken voor facebook. Jammer dat er niet veel animo meer is voor de fotowedstrijd, wilde eigenlijk al (oude) foto's gaan opzoeken....., ik ga er steeds meer in lezen, in dit forum en zo af en toe een reactie geven. Als het doorgaat zal ik wel mee gaan doen, 'k hou het in de gaten. Ooit zat ik in een ander forum welke werd opgeheven, maar daar had ik hele dagboeken. En toen was opeens alles weg, ik heb de lust niet meer om alles overnieuw te gaan doen, dan heb ik het over meer dan twintig jaar verhalen.....Maar ik vind het hier ook heel leuk hoor om alles te lezen en mee te praten of een adviesje/mening uit te delen.
groeten, Jantina

Rianne

Misschien is er iemand anders die een thema wil verzinnen, en dan een nieuwe foto wedstrijd wil organiseren? Let er wel op dat diegene alle foto's zal ontvangen en deze op het forum moet zetten.

Sanna

Hallo allemaal. Fijn dat er nog animo voor de fotowedstrijd is ;). Ik ga binnenkort weer een nieuwe wedstrijd opzetten. Afgelopen jaar ben ik druk aan het afstuderen geweest, maar nu heb ik weer wat tijd om leuke dingen te doen. Dus nog even afwachten....

Groetjes, Sanna

Sanna