16 juni 2024, 15:14:01

Mezelf even voorstellen

Gestart door Lepeztje, 16 december 2012, 14:24:57

« vorige - volgende »

Lepeztje

Hey iedereen hier !
Ik ben Bart Lepez uit Kluisbergen België.
Ik ben hier niet nieuw op het forum, zat hier vroeger ook al met mijn 2 valkjes: een lutino popje en een wildkleur mannetje. Deze hebben ondertussen ons midden verlaten, het popje stierf aan legnood tijdens haar eerste nest, waarbij we het te laat hadden gemerkt door gebrek aan ervaring. Het mannetje is ontsnapt doordat hij territoriaal gedrag vertoonde telkens we gingen voederen, hij vloog aan naar het gezicht en trok me weg, en hij zag het gat mooi.. Hij kwam nog enkele dagen in de buurt maar nooit de kans gehad om hem te vangen.. Nu heb ik er nog steeds 2.
Dit zijn 2 popjes, er zit er eentje in een buitenvolière, dit is een gepareld witmasker. En dan heb ik nog een Geelwang popje ook. Deze zit binnen en is halftam, ze komt op de vinger en vliegt af en toe los, maar laat haar niet kroelen en dergelijke. Daarmee komen we aan het vervolg om nog enkele valkjes bij te nemen. meer lees je erover in de geschikte topic die ik nog zal openen  ;) Genoeg chitchat, tijd voor foto's van de ladies ;)



- Mes que un club -
Flying is a state of art !

Lepeztje

En ondertussen zijn er 2 wildkleur mannetjes gearriveerd als kerstcadeau van de zus,
de splits zijn onbekend.. hopelijk kunnnen ze het vinden met de popjes..
Ik zou mss beter een dagboekje beginnen om alle voortgang te zetten van de bouw van de voliere en dergelijke..
groetsies
- Mes que un club -
Flying is a state of art !