23 april 2024, 16:39:20

arme elvis

Gestart door linnetje, 31 augustus 2003, 18:39:50

« vorige - volgende »

daan

Hoi Linda,

Wat naar voor je dat Elvis is gestorven, ik wens je veel sterkte met het verlies van hem.

En ja ik wens je ook weer veel plezier met je nieuwe valkje en ik ben erg blij dat je nu een valkje neemt die wel al zelfstandig eet. Goeie keuze hoor. Dat zouden meer mensen moeten doen!!!!

Groetjes Daan

luukluuk

heel erg veel sterkte met het verlies van je valkje
verder heb ik net ook een valkje nieuw bij een kweker ,die was toen 6 weken of 5 en half ,maar die at ook gelukkig zelf ,maar dat wist ik ook niet in het begin hoor ,voor mij was ook de vraag gaat hij eten ,anders moest ik hem ook bijvoeren ,maar ik wist ook niet wat ik hier nu lees dat de pap warm moest zijn !
maar nu even een vraagje ,als je nu een valkje heb van 4 weken en hij wil helemaal niet eten ,en je brengt hem terug naar zijn moeder ?geeft die hem dan wel weer eten ???
of zijn vader ?
groetjes Margot

Paul

Hoi Margot,
Zijn ouders zullen hem meestal dan gewoon weer voeren.
Ik heb zelf meegemaakt met een valkje dat nog niet at dan ook door een andere oudere valk gevoerd werd want de jongen gaan bij alle andere valkjes om eten zeuren tot er een gaat voeren :-)

Groetjes, paul

luukluuk

dan had ik die van mij zeker terug gebracht hoor naar de ouders ,als hij niet was gaan eten !
jeetje wat leer ik hier veel zeg !
en zelfs mijn zoon de oudste gaat zijn spreekbeurt in het engels houden en die van 10 mijn andere gaat ook zijn spreekbeurt over de valkjes houden !
groetjes Margot

Skippy

Hey Linnetje

Wat erg!!! :o

Ik leef erg met je mee :'(

Skippy