12 mei 2025, 01:13:57

oranje vlekken

Gestart door Lique, 17 september 2003, 21:13:38

« vorige - volgende »

Tara

Ah wat maakt het eigelijk uit wat het is, als het maar niets ernstigs is, en dat is het zeker niet :). Het staat Moko wel erg leuk ;D.

Paul

Hoi Liqie,
Je had toevallig niet pas het broedhok oranje geschilderd van binnen  :D
Waarschijnlijk blijven de vlekjes omdat je ze binnen hebt en ze het hele jaar door wipwappen dan blijven die hormonen in beweging.
Ik heb het ook gezien bij een van mijn valkjes maar dat is wel weer weggetrokken want het is me na een tijdje niet meer opgevallen.
Ik hoop alleen niet dat mijn albino dat gaat krijgen lijkt me geen gezicht  :D

Groetjes, Paul

Speedy

Hoi Paul,

Ik geloof dat het bij Albino's rood word,......de Ajax kleuren   ;) ;) ;) ;D

Groetjes,
    Trudie

Speedy

Goedemorgen, ben ik nog ff....ahum...ik kom er net pas achter (op een ander stukje forum over eivoer) dat er dus verschillende soorten zijn.
Ik blijk dus helaas niet de keuze te hebben voor een doos met parkiet, dus heb al die tijd met een kanarie van doen gehad.
Ok, niks ergs lijkt mij, want ik heb er 3 groot gekregen.
Nu weet ik wel, dat er van de kleine doosjes, ander merk....ook rode eivoer bestaat, voor de rode kanarie.
 :D :D :D Je voelt hem zeker al?  Angelique?? geef jij soms dat eivoer aan je valkparkieten?? hihihi vandaar de rode vlekjes misschien wel.
Tenzij....er in dat eivoer wat gemorst is, komt misschien wel uit 1 fabriek joh...

Groetjes,
     Trudie

Paul

19 september 2003, 07:12:55 #19 Last Edit: 19 september 2003, 07:13:35 by Paul
Hoi Trudie,
Van dat kanarie-eivoer gaan ze wel heel vroeg en hard fluiten heb ik gehoord  :D
Dus wie weet krijg je wel hele rustige valkjes als je ze het goede eivoer geeft :-)
En slecht zal het niet zijn hoor maar denk dat in dat parkieteneivoer de juiste samenstelling zit voor parkieten wat vitamines en dergelijke betreft.
Maar bij gebrek aan beter kan je altijd dan kanarie-eivoer gebruiken hoor.

Groetjes, Paul

Speedy

Mogguh Paul,

Tja, dan weet ik nu waarom Angel zo vroeg erbij is met alle deuntjes....en maar fluiten de hele dag door.... ;D

Groetjes,
   Trudie

Tara

Hallo allemaal,

Moko krijgt weer grandieus veel oranje vlekken, hij zit ook vaak weer rond en in een bepaalde nestkast, gaat ie nog een nestje beginnen????

Alvast bedankt :-*