2 mei 2025, 21:53:08

Nieuw

Gestart door Kiko-Okkie, 16 november 2012, 23:10:53

« vorige - volgende »

Kiko-Okkie

Hallo allemaal,

Even voorstellen, ik ben Angela, medebewoonster van Kiko de valkparkiet en Okkie de Engelse grasparkiet.

Aangezien ze dol zijn op hout ( lees onze kasten) vandaag uitzonderlijk creatief geweest dankzij tips van deze website en van een oude gietijzeren fruitschaal een speeltuin gemaakt. Nepappels ( daar zijn ze dol op, gooien en terug leggen) belletjes, hout, laddertje, nepbloemen ( scheuren ze helemaal aan flarden maar ach ze kosten niks) nestmateriaal en natuurlijk lekkere traktaties verstopt tussen de takjes. Daarnaast een houten huisje dat eigenlijk bedoelt is voor knaagdieren ( goed opgelet, de juiste houtsoort) daar lekker wat zaden in en op en straks wat fruit en hopelijk is het probleem dan opgelost.

Het zijn me twee bengels al die tijd dat ik bezig was zaten ze op de lamp ( takvormig, heerlijke uitkijkpost) net te doen of ze aan het slapen waren. Kan niet wachten tot ze het morgen kunnen uitproberen.

Bedankt voor al de tips ik en onze vogels zijn er superblij mee. En wie weet heb ik een ander weer op ideeën gebracht.

Groetjes Angela

Alexandra

Hoi Angela,

Welkom hier op het forum .. tis nu wat rustiger hier (einde kweekseizoen, hoewel sommigen ook in het najaar en winter binnen kweken)
maar heel veel lees en schrijfplezier ...

Wat je hieronder schrijft klinkt heel leuk maar wij zijn hier dol op foto's  ;)

Dus als je een foto wilt plaatsen van het eindresultaat en van je valkjes ... heel graag  ;D

grts Alexandra

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

Kiko-Okkie

Hallo,

Ik heb leuke foto's maar moet even uitzoeken hoe ik dat hier upload, zie het zo direct niet.

Misschien het vermelden waard dat Kiko vroeger hier bekent stond als Amy cq B100

We denken ondertussen ook dat het een pop is maar weten het niet zeker. Zal proberen een duidelijke foto te plaatsen van haar/zijn tekening, misschien weet iemand het hier wel.

Oh. Heb gezien hoe ik een foto plaats, even de bestandsgrootte aanpassen.

Kiko-Okkie

Oké foto's moeten even wachten (baal,baal) werk met ipad en die kun je niet zomaar verkleinen, mannetje heeft iMac en kan het wel maar is bij de kleinkindjes oppassen dus zit ik even vast.

Ik zal ondertussen mooie foto's uitzoeken :-)

Kiko-Okkie

Eens even kijken of het nu lukt, dit is de speeltuin

Madbo

Hoi, ik ben Madbo.
Heb 2 Valkjes en vorige week hebben we een Valkje gevonden.
Ik dacht, ik kijk al zo vaak op dit forum, moet me nu maar eens gaan registreren. Ook omdat ik vragen heb rondom het gevonden valkje.
Ben 36 heb 4 kids een man en nu dus 3 valkjes, 6 vissen en wat loslopende spinnen die wandelen door ons huis.  ;)

Ik hoop veel te leren van jullie adviezen enz,  :D

Kiko-Okkie

Citaat van: Madbo op 20 november 2012, 11:16:02

Ben 36 heb 4 kids een man en nu dus 3 valkjes, 6 vissen en wat loslopende spinnen die wandelen door ons huis.  ;)

Lol die spinnen herken ik.

Ik ben ook pas nieuw hier, welkom van mij.

Madbo

Jij ook een welkom van mij Kiko-Okkie :D