28 april 2024, 05:39:49

Dagboek van Joep opdate 7/11/2012

Gestart door Joep, 11 oktober 2012, 20:26:07

« vorige - volgende »

Jeroenw

Mooi foto's en mooi valk
Mooi kleur,

ik ga met patty mee als ze zo lekker
Aan fluiten is dan kan het een man zijn
Maar ook leuk

Weet je de ouders van Joep?

Joep: je hoeft de naam ook niet te veranderen Joep
Is een mannen naam

Gr. Jeroen



Joep

Nee, Joep is echt een vrouwtje hoor. papa en mama zijn bekend en daarom weten we dat het een pop moet zijn. Anders was ze nooit gepareld geweest, ze komt bij een goede kweker vandaan.
Maar misschein heeft ze wat meer mannelijke hormonen whahaha. Ze is iig superlief en goed tam. Gek op afstandbedieningen en mijn laptop. Ook pennen gooit ze steeds van tafel af. Ik sta er echt versteld van hoe snel ze went.
Deze schommel hangt in de kamer en heeft ze ook ontdekt.

Sanne388

Wat een mooi valkje  ;D
En wat een leuk dat je een fluitende pop had.
Ik heb hier een hele stille pop die maakt zelden geluid.
en hiervoor een die alleen maar constant deed schreeuwen. Doet zeer aan de oortjes  :censuur.
Dus een die leuk fluit is echt gezellig  ;D

Savanna-c

Er zijn ook geparelde mannen, en dan zullen de parels verdwijnen ;)

Maar als het zo is uitgerekend, zal het zo zijn :D:D:

Echt een hele mooie heb je  :-* :-* :-*

En wat leuk dat jullie allemaal goed met elkaar kunnen opschieten hahahaha

Jeroenw

Ja je rekent het zo uit

Als pa een geparelde is en ma niet dan krijg je
Alleen dochters die opaline zijn

Ook als pa split is in zijn genen zit met opaline
Dan krijgt hij gewone dochters en opaline dochters

Als pa en ma opaline zijn dan krijg je opaline zonen en dochters

Niet als pa geen opaline is en ma wel opaline dan krijg je gewonen valken ma kan opaline niet doorgeven aan haar kinderen

Maar leuk fluitenden popjes komen ook voor
Wauw

Joep

Ik heb geen verstand van hoe de bepaalde kleuren e.d. kunnen worden overgedragen. Maar de man waar we hem vandaan hebben is een ervaren kweker die met veel verstand en liefde voor de valkjes aan het kweken is. Althans zo kwam dat wel bij me over.  Maar als zij eventueel hij is vinden we dat ookniet erg hoor. hihi

patty

hoi,
gelukkig maar. ben blij dat hij het goed doet... leuk. waar blijven de foto's. ik ben van de plaatjes.
gr. patty en een sagie croky

Joep

Hier weer ff een berichtje over Joep. Ze is en blijft een schatje. Wat een lekekre kroelert is het geworden zeg. Het liefst zit ze onder je kin en dan moet je maar kroelen met dr. Fruit en groente vind ze maar niks. Ik moet wel opletten met waterijsjes eten want ze is daar giga gek op.
Als ze eruit mag maakt ze eerst even haar vlieg uren en daarna zit ze alleennog maar bij ons. het liefst mijn oorbellen eruit aan het halen en dr lekker wassen als ze bij me zit.
Ook afstand bedieningen vind ze het einde en mijn laptop ook.