14 mei 2025, 15:35:56

Ontlasting is dun en groen

Gestart door kwalletje, 21 oktober 2012, 13:10:31

« vorige - volgende »

kwalletje

Hallo,

Sinds vandaag heeft Pino waterige ontlasting met een groene waas eroverheen. Is dit een teken van griep en is het zo weer over, of kan dit ergens anders op duiden.

Pino is gewoon actief, vraagt gewoon zijn aandacht, en slaapt gewoon op 1 poot, en zn kop inz'n veren.

Hij is vandaag precies 8 week oud en weegt 'nu' 84gram.

Sinds twee dagen krijgt hij geen pap meer, omdat hij hrt gewoon weigert te eten.

Groetjes, Marco

Savanna-c

Bij mij is het ook soms zo, maar altijd maar 1 dagje of minder, dan is het meestal weer normaal, door eivoer kunnen ze ook andere ontlasting krijgen he!

kwalletje

Hij weigerde eerst ook eivoer te eten, en ben dat toen gaan mengen, maar hij zocht het normale eten eruit. Sinds gisterochtend heb ik hem voor het eerst zien eten bij de eivoer. Ga der dus maar vanuitdt het hieraan ligt.

Bedankt!

Savanna-c

Als ze bij mij eivoer eten gaan ze ok een stuk meer drinken, ligt denk ik aan het merk (weet niet zeker)

Maar als het echt lang door blijft gaan, zou ik het opsturen.

Eivoer mogen ze 1 theelepel per dag.

;) ;) ;) ;) ;) ;)

kwalletje

Geel doosje met een groene rand was het. Weg bij de welkoop in Groningen. Eivoer/ei snack...

1 theelepel wist ik al, toch bedankt voor al je hulp :-)

lotteeeu

ja ik had mijn vogel 1 keer eivoer gegeven, en dan hebben ze een soort van diarree ofzoiets
ze verliezen dan wel veel vocht dus als het blijft ,zou ik het zeker niet elke dag geven,want dan heeft hij kans op uitdroging.

carco

1 theelepel eivoer per dag is te veel.
Ze mogen dit ongeveer 1 keer in de week.
Klik op het plaatje voor onze site!