valkje met een ochtend en avond humeur??

Gestart door miepje, 1 oktober 2012, 11:18:07

« vorige - volgende »

miepje

kan het dat een valkje een ochtend en avond humeur heeft? en zo ja hoe kan ik het voor hem zo maken dat hij er minder last van heeft....

ons valkje heeft heef veel energie en wil het lieftst de hele dag uit de kooi en gewoon maar bij ons zitten. maar tussen 10 uur savonds en 9 uur sochtens wil hij ons niet in zijn buurt. als we alleen al langs de kooi lopen begint hij te brommen en hoe dichter bij hoe meer hij dit gaat doen. sochtens krijgt hij nieuw voer en water maar zo dra mijn hand dan in de kooi gaat begint hij een zacht gebrom te maken normaal klimt hij dan altijd op mijn hand of zit hij al op de deur voor hij open gaat.
ook als hij na 10 uur nog uit zijn kooi is begint hij te mopperen dus zetten wij hem maar weer in zijn kooi en dan laat hij om de minuut weer zoon brommetje horen

Hoe moet ik hier mee om gaan moet ik hem gewoon met rust laten?
(^_^)

carco

Ik denk dat je er gewoon niet op moet reageren en je gang moet gaan bij hem?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

miep

gewoon laten, af en toe een beetje 'plagen' en kijken hoe ie reageert. Maar als dat het enige is zou ik hem lekker laten brommen en dan beetje plagen soms. of tegen hem praten  ;)

Savanna-c

Dat hebben demijne ook hoor avond humeur vooral, maar dan willen ze gewoon slapen en verder niets. 's Ochtends weet ik niet dat hebben demijne niet... Maar idd wat Miep zegt gewoon doorgaan en soms even laten zien dat het je toch niets doet en beetje plagen ;)

miepje

Haha oké dan lijkt hij wel op mij ik ben ook niet al te vrolijk als ik wil slapen hihi
(^_^)

lotteeeu

De mijne heeft dit ook , smorgens zijn ze denkik nog moe en savonds worden ze moe dus zou hem gewoon wat laten doen dan :)