5 mei 2025, 06:17:21

Hennie en Wallie! UPDATE MET FOTO!

Gestart door miepje, 3 oktober 2012, 09:19:29

« vorige - volgende »

Savanna-c

miepje

@ patty ik heb een brede kraan en daar had ik een washandje op gelegd
(^_^)

miepje

Wat Foto's

Hennie in actie... :)

een mooie wassende pluis haha

(^_^)

Savanna-c

Wauw!! Echt suoer goede foto's lukt mij nooit zo mooi!!!

Echt mooie hennie echt: Wauw!!

Super mooi  :-* Net als Croky van Patty echt een tweeling hihihihihi

patty

ja, hennie is super mooi...mischien is het broer en zus.ik neem aan dat hennie een mannetje is...zeker weten? heb je die foto's met een gewoon simpel digitaal fototoestel gemaakt...ik ben jaloers
groetjes patty en croky

miepje

11 oktober 2012, 08:42:47 #20 Last Edit: 11 oktober 2012, 10:35:48 by miepje
dank jullie wel ;)

Ik heb de foto's gemaakt met mijn (Na laaaang... sparen) spiegel reflex camera :).

moet alleen wel nog wat oefenen want hij vliegt wel erg snel en krijg hem dan nog niet echt scherp haha
(^_^)

miepje

11 oktober 2012, 10:34:18 #21 Last Edit: 11 oktober 2012, 10:38:48 by miepje
Hennie krijgt een vriendje!! ;D

Jaaa :D we kunnen morgen avond het nieuwe vriendje van Hennie ophalen!
Zoals ik in het begin al zij waren we altijd al van plan om 2 valkjes te nemen zodat ze niet allen hoeven te zijn en.. het gaat echt super met Hennie dus wordt het tijd voor zijn maatje.
Omdat we Hennie bij hele leuke mensen gehaald hadden, (die heel goed voor hun valkjes zorgen en ze zijn ook echt tam) wilden wij het liefste ons 2de valkje daar ook vandaan halen. Nu had hij geen jonge tamme valkjes meer maar wel nog een broertje/zusje van Hennie. deze was ook al tam gemaakt en hij was eigenlijk van plan om hem zelf te houden maar nu had hij een verstoten valkje van 1 week. Die hij dus zelf groot moet brengen dus mogen wij "Hennie2" ophalen.

Hij is nu dus net als Hennie zoon 13 weken oud. Het is een albino, echt helemaal wit dus haha. Dat vond ik wel vet dan ziet hij er toch echt anders uit dan Hennie.

Hij is gewent om samen met andere valkjes te zitten dus van uit zijn kant verwachten we niet veel problemen nu maar hopen dat Hennie deze valk leuk vind. Maar dat denk ik wel Hennie vind eigenlijk alles goed zolang hij maar niet alleen hoeft te zijn.

We hebben nog geen naam we weten hier ook niet zeker of het een mannetje of vrouwtje is.

We zitten te denken aan een naam zoals die van Hennie
een makkelijke naam die zowel voor een man als vrouw kan

zoals Tienie of Tonnie of tja.. misschien ook wel totaaaal iets anders haha dus als jullie tips hebben  8) Graag...!! ;D
(^_^)

Savanna-c

Sally (zeg sellie)
Boefie, Henk hihihi, raaf, Duif, Rio, Bambi, Kitty, Pif, elf, fee, snoepje, Kinkel, Fuzzy, Kalimero, Pietie, Cola

miep

wauw wat een mooie fotos echt prachtig dat hij daar zo vliegt.

namen ?

Koos(je)
Twinky
bob (bob jij of bob ik  ;D)

carco

Weet je wat de ouders van Hennie zijn?
Ik denk nl eerder dat het een pop is.
En gezellig dat je er nog een valkje bij krijgt, alleen zou ik zelf gaan broer/zus aan iemand verkopen :-\

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

patty

gefeliciteerd met je nieuwe valkje....tja, dat gaat mij niet lukken met een simpel digitaal camera. echt jammer.. echt gaaf. truus, wino, lex, max, patty...hihi. succes. sneeuwwitje.
gr.patty en croky ;D

Jeroenw

Mooi foto's  :D

Een naam mmm white, snowi
Clear , Lenny ,

Dan krijg je Lenny en Hennie

Jeroen

Ps als je weet wat de ouders zijn kan je misschien achter halen of je nieuwe valkje een popje is of man

miepje

De vader is een lutino en de moeder een lutino Witmasker

dus volgens mij kunnen ze allebei man of pop zijn toch?
(^_^)

Jeroenw

:) Ja dan kan het een man of pop zijn.
Je kan ook namen nemen wat bij alle bij kan

carco

Je lutino heeft toch parels?
Want dan is ws. een popje of ma moet ook parels hebben want dat kan je niet zien bij een albino.

Kans is dus heel reƫel aanwezig dat je met broer en zus zit.Wat is je rede dat je dit doet?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!