11 mei 2025, 15:10:12

Pendelen

Gestart door mariejj, 22 september 2012, 12:28:39

« vorige - volgende »

mariejj

Er kwam vandaag een man bourkeparkieten kopen, hij wou het geslacht controleren met behulp van een pendel.
Hij hield de vogel in de hand op de rug en de pendel boven het bekken van de vogel. Als de pendel een rondje draait is het een pop en als het heen en weer zwaait een man.
De geslachten klopten met wat ik al had gezien aan het gedrag van de vogels.
Vond dit wel opmerkelijk, hij liet zelfs zien dat als hij de pendel zelf heen en weer liet zwaaien de pendel vanzelf weer rond ging draaien.
Zijn er meer mensen die dit weleens gezien hebben of het zelf doen?
Ik ga het zelf ook eens proberen, kan het controleren met valken waarvan het geslacht zeker is.

Jeroenw

22 september 2012, 12:40:39 #1 Last Edit: 22 september 2012, 14:59:26 by Jeroenw
Hoi

Ik heb ervaring met pendels,

Maar ik zeg zelf als je al weet hoe je een geslacht kan herkennen op het
Oog en gehoor . Dan zal ik me daar meer Opvertrouwen dan op een pendel.

Het gevaar is dat je onzeker kan maken en dat je alles aan de pendel moet vragen, je laat je leven door je pendel en niet door je zelf
Je raakt jezelf erin kwijt,

Je eigen kennis van het geslacht herkennen van je vogels
Maak de pendel overbodig .

Groet Jeroen

Jeroenw

Tip

Als je het toch wil doen
Kan je beter bij valken doen waar je Het geslacht
Nog niet weet en dan kijken of het juist is

pendels geven altijd de goede antwoord aan
Als je het antwoord al weet

sepke

Je hebt 50% kans dat je met een pendel goed zit.

M.v.g. Sepke

Kijk ook even op onze site.
http://houtsevalkparkiet.webklik.nl/page/houtse-valkparkiet

Rianne

Ja dat heb ik zonder pendel ook ;D

Jeroenw

Citaat van: Rianne op 22 september 2012, 16:49:41
Ja dat heb ik zonder pendel ook ;D

hahahaha

de pendel,

de pendel is een instrument om door je onbewuste of sommigen zeggen ook gidsen geesten.  je   antwoord te geven  via de pendel.

en het gaat om open vragen ja nee en je heb pendel kaarten met antwoorden in een vorm van een waaier waar je pendel op heen en weer kan bewegen en als hij boven dat antwoord heen en weer slingert is dat het antwoord. pendel kaarten word gebruikt voor  diepere vragen.  juiste antwoord percentage is dan ook anders.

ik als kind was ik er  aan geslingerd  ;D lol

Patrick

Enkele jaren geleden is hier ook eens iemand geweest om wat bourken uit te zoeken. Gebruikte ook een pendel en die hij niet wilde aan de hand van de pendel kreeg ik weer terug in me handen.

Persoonlijk heb ik zelf niks met een pendel maar als iemand er in gelooft vind ik het prima. Hij ging met 2 van de 3 vogels weg dus hij was tevreden en ik ook  ;D
Lid van Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.nl

Jeroenw

25 september 2012, 01:41:38 #7 Last Edit: 25 september 2012, 02:00:53 by Jeroenw
Hey misschien de zelfde man  ;D