8 mei 2025, 04:06:25

kakariki's

Gestart door donsje, 13 mei 2012, 12:15:32

« vorige - volgende »

donsje

13 mei 2012, 12:15:32 Last Edit: 20 mei 2012, 19:53:56 by Sanna
hallo, weet niet of ik in het goede topic zit maar heb is een vraagje over mijn jonge kakariki's.
de ouders voeden hun jonge niet toen ze rond de 3 weken waren dus ben ik over gegaan op handvoeding nu zijn ze 7weken oud en beginnen ze al minder pap te eten per keer ze eten beginnen ook al wat zaadjes te eten en zijn wel al in gewicht afgevallen maarja ze vliegen ook elke dag rond in de huiskamer.
geef nu rond 7.00 , 16.00 en laatste rond 22.00 voeding en ze eten maar 3 a 4 lepels .
is het dan goed dat ik nog voeding geef ,denk zelf van wel.
heb al veel van jullie geleerd en gelezen .
zou het gewicht van een kakariki ongeveer het zelfde zijn als een valkparkiet?
groetjes monica

donsje

20 mei 2012, 13:10:39 #1 Last Edit: 20 mei 2012, 19:54:36 by Sanna
bedankt voor de vele reactie's

Sven de Valk

hallo,

het heet valkparkiet.com!
er is natuurlijk geen probleem als je het vraagt maar als niemand iets weet zullen ze ook niet reageren.

Wil je dan alleen maar reacties met ´geen idee´??

Sanna

Hallo Monica,

Ik wil je er even op wijzen dat je op een valkparkietenforum zit en dat de meeste mensen geen ervaring met kakariki's hebben; ik weet ook helemaal niets van kakariki's. Ook doet iedereen dit op vrijwillige basis en is niet iedereen in staat het hele forum af te struinen om overal een antwoord op te geven. Met zulke reacties zullen mensen misschien niet graag meer een antwoord willen geven. Probeer de inzet van anderen altijd te waarderen en als je niet snel antwoord krijgt, probeer het nog eens. Misschien wordt je vraag dan wel gezien en beantwoord.

Sanna / Global Moderator

donsje

weet een beetje laat maar
hierbij wil ik nog even mijn excusses maken over de bericht over de reactie.
zat toen een beetje in paniek met de kakariki,s
hoop dat jullie het toch een klein beetje begrijpen.
heb al veel gelezen en geleerd en heb nu zelf ook 4 koppels valkjes en 4 tamme valkjes in de huiskamer.

groetjes monica

Sanna

Zolang iedereen z'n best doet elkaar te begrijpen komt het helemaal goed  ;).

donsje