23 april 2024, 11:52:14

luchtbel in krop

Gestart door zwaantje, 14 september 2012, 12:14:43

« vorige - volgende »

zwaantje

hoi allemaal.
ben net voor het eerst online..moet zeggen dat er veel goede info te halen is hier..compliment. :)
ik heb een vraag.
heb een valkparkiet van nu ongeveer 4 a 4.5 weken.
hij/zij krijgt nutribirth..
5 keer per dag..had de hoeveelheid hier gelezen..
is nu 50 gr maar heeft niet genoeg aan 5 ml...wil meer.
ook zit er tussen de schouders lucht als hij gegeten heeft.
kan dit kwaad.????weet dat er geen lucht in het spuitje met eten zit daar denk ik wel om.
heb ooit een kakatoe met pap groot gebracht maar dit is zo klein en toch wel anders...
hoop dat iemand mij andwoord kan geven...
volgeltje is mijn mijn dochter van 10 met autisme..ze doet het prima en ik zou niet willen dat het vogeltje ...zou gaan..

Birdie

Het zou geen kwaat kunnen, Ik vind het trouwens nogal vreemd dat niemand hierop heeft gereageerd, anyway.

Als de vogel al z'n 4-5 weken oud is zou ik hem toch wat minder gaan geven. Zelf brengen wij ook Valkparkieten groot die we zelf fokken. Wij geven ze om: 05:00, 12:00, 16:00, 20:00 en 0:00 uur  een deel van een spuit net zolang totdat ze vol zitten, als de Valkparkiet steeds ouder word (bijvoorbeeld 6-10 weken) zou ik toch beginnen met afbouwen.

Ik hoop dat uw Valkparkiet nog leeft.

Groetjes.

Larissa

@Birdie

Nu moet me toch echt iets van het hart.

De meeste mensen werken, hebben een gezin, doen andere dingen waardoor ze niet altijd op alle vragen/topic's kunnen reageren.

@Zwaantje ik hoop dat alles goed is gegaan met je valkje, en normaal gapen ze de luchtbel er wel uit.
Mijn jongen hebben dat nu ook en dat terwijl ze voeding van de ouders krijgen

Groetjes Larissa