16 april 2024, 15:03:07

Zwolsche Valkjes (update 1 september)

Gestart door Jaimy, 4 januari 2012, 20:57:10

« vorige - volgende »

☺ Pita ☺

Mooi he Zeeland :D mooie foto''s trouwens!!
En ja tam blijft tam , heb er in de voliere zitten en die steken de niet tamme valkjes aan ook wel leuk ;)
Groetjes Petra.

Jaimy

Zeeland is harstikke mooi Petra!  ;D Ik ben dol op het strand, dus we konden ons geluk niet op daar!

Even een update uit valkenland. Ik heb nu nog maar één tam valkje over, die zit lekker in de woonkamer zijn melodietje te fluiten. Het jong (een witmasker split bronze fallow bont) van apsu en gaia groeit als een kanon! Hij is al geringt en heeft de oogjes open!  ;D

Vandaag is het eerste eitje van Bentey en Yakumo ook uitgekomen..een bronze fallow..misschien zelfs een bronze fallow bont!!  ;D

Eos en maseratie hebben ondertussen 2 eitjes liggen..en volgens mij Dojo en Tally ook. 2de ronde verloopt voorlopig dus goed!  :)

Ik heb trouwens 3 prachtige geelwangen te koop!

Groetjes Jaimy

carco

toevallig zie ik net je advertentie op mp staan? Maar je gaat nogal ruimen is het niet??
Klik op het plaatje voor onze site!




Jaimy

puff..ik doe heeeel veel weg..maar dat komt ook door mijn man..die heeft veel opkoopvalken zitten  ::)
maar inderdaad ook veel oude koppels gaan weg. Ik wil me gaan richten op de bleekmaskers en bronze fallow's.
Dus mijn witmasker pale fallow en de 3 jongen gaan weg.
dojo en tally..guila en hummer..m.p en yellow..misschien moet ik hier maar eerst een topic aanmaken, want er zitten prachtige valken tussen die ik natuurlijk graag blijf volgen bij echte valken liefhebbers.

Jaimy

Zo, een hoop gedoe hier! Weer wat dode jongen door dat slijm..ze krijgen 2 tot 3 keer daags de medicijnen direct met een spuitje..3 jongen leven nog, maar hebben een groeiachterstand..eentje lijkt zelfs één dag oud te zijn en die wordt ook bijna niet gevoerd, omdat zijn oudere broer of zus al het voer krijgt..dus die voer ik nu bij. Ook ging er een opkoopvalkje heel erg achteruit opeens, dus vervroegd een wormenkuur gegeven, maar wat bleek nou..hij is gewoon te vroeg bij zijn ouders weggehaald en at nog niet genoeg zelfstandig..dus die krijgt bij ook pap erbij..en ze lijkt iets op te knappen!  :)



Yhary, geelwang opaline popje..echt een schatje!



Tally, heeft op dit moment eieren met Dojo.



Mooie eos, heeft op dit moment eieren met Maseratie.



Trotse Gaia, heeft op dit moment een jong met Apsu.



Mijn mooie forse cinnamon bonte bleekmasker man, James.



Lieve Yhary weer.



Geelwangen en bleekmaskers bij elkaar!

carco

Balen van de dode weer.
Hier hielp de nystatine ook niet , heb toen terbinafine gehad, dit verhielp het wel.

Mooie foto's verder!
( wat voor opkoop doen jullie dan? )

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!